Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gamintas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Anuomet jis buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti posūkiuose. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Patalpino: Jonas | 2016-12-02 |
Probleminis A class |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Surašyti.
Surašyti.
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 1,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
+ Ekonomiškas variklis, ne daugiau 6l/100km mišrios sąnaudos. Palyginus daug vietos viduje, kas neatrodo iš išorės. Bagažinės durys plačios ir nors mažas automobilis, 2 dviračiai tilpdavo be problemų (nenuimant ratų bei sedynių). Kokybiškas, elegantiškas salonas, ergonomiškas. - Nulis komforto, automobilio važiuoklė labai kieta, greitai byra. Brangus remontas. Norint pakeist generatorių reikia nuimt bamperį, kartais variklį, kas nemažai kainuoja, kai kurie servisai net nesutinka remontuoti. |
Variklis |
Variklis geras, turėjau 1.7, ekonomiškas tikrai, jokių problemų nepasitaikė, veikė nepriekaištingai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Šis modelis labai nemėgsta nelygumų, duobėtų kelių. Vokietijoje šis modeliukas tokių problemų neturi, tačiau Lietuvoje tokį turėti tikrai nepatarčiau. Nesibaigiantys važiuoklės remontai pradedant amortizatoriais baigiant guoliais, įtempėjais, generatoriaus problemomis, diržais. Lietuvoje labai greitai nuvertėja. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti važiuoklę, pavarų dėžę. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Mercedes-Benz A klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis