Markės
1085 iš 1917
Mercedes-Benz A klasė, (W168) 1997 - 2004
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.825% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 16
23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gamintas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Anuomet jis buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti posūkiuose. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.

Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
mantttttas | 2013-03-07
Mercedes-Benz A140 1.4 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras manevringumas, patogu parkuotis ,graži išvaizda, gera geros gamyklinės kolonėlės
Nėra traukos, gan didelės kuro sąnaudos, lūžta važiuoklė, prasta elektros instaliacija, sunku prieiti prie detalių, brangios remonto kainos
Mercedes Benz A140. Automobilį daugiausiai vairuoja mama. Taigi, pradedant galiu pasakyti, kad automobilis buvo pirktas kaip pradedančiąjam - kaip pirmas automobilis išmokti vairuoti. Pirktas maždaug prieš pusantrų metų, tačiau su juo važinėjama buvo tik savaitgaliais. Automobilis iš išorės atrodo kaip perliukas, tačiau vidus nestebina - priekyje sėdėti nėra labai patogu. Tik nusipirkus automobilį, ir pargrįžus namo pastebėjome, jog neveikia centrinis užraktas. Žinoma, automobilio savininkas to neminėjo, o mūsų kartu pasiimtas auksarankis meistras to nepastebėjo. Dar mašina turėjo susidėvėjusį priekinį kairyjį guolį - tačiau jis buvo pridėtas, antai praeitam savininkui pritrūko laiko jį sumontuoti. Toliau salono būklė nėra bloga - tačiau nėra ir ideali - neblogai patrintas priekis prie bardačioko. Pradėjus dažniau važinėti išlindo aibė kitų bėdų - veikia vos keli mygtukai iš prietaisų skydelio. Na kadangi mama nežino anei vieno ką jie daro - tai nebuvo didelė problema. Problema buvo parkavimosi įpatumai. Jeigu nežinočiau, kad MB yra gaminami Vokietijoje, sakyčiau, jog Kinijoje - vyrauja jausmas, lyg mašina popierinė. Parkuojantis buvo netyčia paliestas V Golfo bamperis. Jame - nei įbrėžimo, o mūsų automobilyje - 20 cm skersmens įlenkimas. Tačiau tai - ne pabaiga. Menkiausias drykstelėjimas, kad ir į medžio šakelę - ir štai tavo dažai atsilupę, o žiūrėk po mėnesio ir rūdelė atsiranda. Taigi kėbulo teigiamai tikrai nevertinčiau. Kas apie vairavimo patogumą - ramiai važiuoti gali maždaug iki 110. Toliau - jausmas lyg sėdėtum ant lėktuvo sparno. Nors kolonėlės automobilyje yra išties kokybiškos ir nustebino žemųjų dažnių kokybiškumu, tačiau joms iki šio ūžimo užgožimo yra toli toli... 1.4 benzinas. Traukos tik iki trečios pavaros. Po to vyksta riedėjimas. Negana to, buvo įvykęs kvailas kuriozas. Visą vasarą pravažinėjome iki sodo ir atgal - gaunasi apie 16 km į priekį, 16 km atgal. Buvo užpilama 15 litrų benzino, tačiau jo užtekdavo tik trims reisams. Ar taip gali būti? Na atvirai, mes į tai nekreipėme dėmėsio, ir važinėjomės toliau. Tačiau po 40 km kelio, sustojus pailsėti, visa mašina pradėjo drebėti. Bet taip , jog atrodo kad ant važiuotum ant traktoriaus išmaltų vėžių, atidarius kapotą atrodė, jog variklis tuoj sprogs. Parvažiavus namo ir nuvežus į servisą paaiškėjo - jog kalta babina, jos pakeitimas - 300 litų. Po jos pakeitimo automobilio trauka patrigubėjo, ir turbūt tiek pat kartų sumažejo kuro snaudos :) Taigi drąsiai vežkite automobilį diagnostikai, nes kaip sakoma, skūpas moka dukart :) Oj... Automobilio eksploatacija tikrai nėra malonus klausimas. Automobilis mūsų rankose yra pralėkęs apie 2500 km, tačiau jau yra keistas vienas galinis kairys salenblokas (300 litų), priekinis šarnyras (180 litų), babina (300 litų), priekinis guolis (turėjome guolį, taigi remontas kainavo 300 litų. Dar remonto laukia dešinys sailentblokas, centrinis užraktas, bei visa likusi elektra, tačiau dėl to abejojama :D Bendrai automobilis yra prabėgęs apie 170000 km. Pirkome už 4500 litų, dabar manau kad ir už panašią kainą ir parduočiau. Žiūrint kokiam draugui :D Vyrams - jokiu būdu, moterims - kategoriškai taip. Dėl gero parkavimosi, dėl nedidelės traukos, ir dėl išorinio žavesio. Kaip daugelis sako, nusipirkus automobilį reikia turėti pinigų ir jo remontui. Tai visiška tiesa, šiuo atveju. Tačiau kaip ir visus automobilius mylint, netingint manevruoti pro krateriais išraižyto Kauno gatves, bei nebrūžinant - šitas automobilis tarnaus dar ilgai bei lauks kol su juo keliausite :) P.S. mašina atrodo lygiai taip pat kaip titulinėje nuotraukoje, todėl kitų nuotraukų nekelsiu :)
Pilnas atsiliepimas...
zzzmmm | 2012-12-06
1,7 cdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas,dinamiska,ziema silta
remonto priejimai,kietoka
2000 metu laidos.vertinu del ekonomiskumo.praktiskai vidurkis kuro apie 5,5 misriai vazinejant. keista kad kazkas pila 7 ltr.na nebent tai automatai,jie daugiau ima. arba reikia oro srauto davikli keisti,gali buti mires. 2000 metu laidos,geriau nei naujesni ,nes maziau elektronikos.ju varikliai patikimesi.aisku,reikia pilti tik sint tepalus ir nepagaileti kartais purkstuku praploveja i baka susipilt . pats vazineju europa-lt, tolimom dist su juo, kazkaip nera baimes kad auto paves,normaliai priziurint. generatoriaus dirzelio guoliukai silpnesne vieta,bet galima laisvai ir namuose juos pasikeist. remonto priejimai pas ji sudetingesni,bet ir dauguma siuolaikiniu auto,geru remonto priejimu, pasigirti negali. remontuojant pagal manuala,viska galima susitvarkyti ne taip ir sunkiai sevisas nepamaisytu pasitikrint
Pilnas atsiliepimas...
Vincas | 2012-08-31
Mercedes-Benz A klase 170 cdi automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogus mieste,mazos degalu sanaudos,aukstai sedet.
Maza prosvaiste ir blogas priejimas prie variklio.
Automobili pirkau,kai buvo pravaziuota 104000 km. Tai tikras miesto automobilis,mazos degalu sanaudos,lengva prisiparkuot,sedi aukstai.Dabar spidometras rodo virs 190000km,tai pravaziavau 90000 per 6 metus.Pakaba labai gera,tvirta,teko keisti priekyje tik stabilizatoriaus traukes,kai buvo 140000km ir viena rato guoli.Kai pravaziavau 160000km, pakeiciau galinius amortizatorius, pompa,dirzo itempeja su guoliukais ir perinkau generatoriu. Kai buvo 180000km perinkau galine pakaba ir pakeist teko duslintuvo paskutini bakeli.Ir pats brangiausias remontas buvo neseniai,. teko pakeisti purkstukus. Po truputi pradejo listi rudis,bet nedaug.Gale vietos nedaug,vaikams uzteks,pakaba kietoka ir pats didziausias minusas,kad labai zema.Vasara dar nieko,o ziema tai jau blogiau,ypac kur blogai valomas sniegas. Variklis geras,tik remontuot ka nors,tai priejimo jokio.Net lemputes pakeist,tai reik pasikankint,kol apciuopsi detales,nes nieko nesimato.Tepalus keiciu kas 20000,neryja visai.Ziema labai greit syla,tik uzvedei ir po minutes siltas oras varo.Greiciu deze puiki,tik kas 60000 tepalus keist,problemu nebuvo. Nuverteja nedaug,visgi tai MB. Pries perkant patikrint autorizuotam servise.
Pilnas atsiliepimas...
seeker | 2012-02-22
a klase
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, palyginus nemazai vietos gale, manevringas, patvari vaziuokle
brangus remontas po kapotu, kieta vaziuokle
miesto automobiliukas Varikliai vidutiniai, nors 1.7 cdi traukia neblogai Remontas po kapotu žiauriai brangus, nes pvz pakeisti starteri reikia isimti varikli, nes viskas yra labai suspausta.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2011-06-23
Mercedes A klase CDI170
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazas vagiamumas, patogus parkavimas, trumpa "nosis", erdvumas, aukstas sedejimas
Detaliu ir remonto kainos, pakabos kietumas
Pirkau si automobili praktiskai vien del jo grozio ir deja greitai teko gerokai nusivilti... Viena vertus, galbut truputi nepavyko gerai nupirkti. Kita vertus, asmenini biudzeta smaugte smauge sio modelio detaliu kainos. Pastoviai vis kazkas sugesdavo, o apsilankymai autoservise baigdavosi keturzenklemis investicijomis. Daug teko taisyti pakaba, paskui sugedo generatorius, po to buvo pastebeta, kad lasa kuras... ir kiekviena karta atrodydavo, kad sutaisius problemos baigsis. Deja po keliu menesiu "islisdavo" naujas "siurprizas". Nuvaziavus 13000 km remontams buvo isleista apie 5000 lt. Galu gale po dvieju metu ivairiapusisku dziaugsmu nusprendziau parduoti savo minimersa pusvelciui autoserviso meistrui. Tiesiog jau nebesinorejo saves skalpuoti finansiskai pries eilini remonta. Meistras, nusipirkes sia mano "Dievo dovanele", po poros menesiu jau keikesi is nevilties... Siaip automobilis butu is dalies gal ir nieko. Simpatiska miesto masina, kuria patogu parkuoti. Deja ties tuo jo privalumai beveik ir baigiasi... Mazas kuro sanaudas sekmingai neutralizuoja beprotiskai brangus remontas. Buvau pakliuves i avarija, kur susigrudo penkios masinos, tai gerai, kad greitis buvo nedidelis... Po tos avarijos saugiai nebesijauciau su savo A klase vaziuodamas. Mazas vagiamumas irgi butu prie pliusu. Pakaba ne is minksciausiu toli grazu... Vienu zodziu, viskas gerai kol ziuri i sita automobili is sono. Igijus nuosavybes teises iskart po pirmo apsilankymo pas meistrus visos iliuzijos isnyksta kaip dumas, neblaskomas vejo. Labai vienareiksmiskai. Viskas sugrusta labai kompaktiskai siekiant uztikrinti priekio bukuma (trumpuma). Su tokiu auto gal ir patogu isvaziuoti posukyje (matomumo prasme). Bet kai reikia servise nurinkineti variklio dalis vien tam, kad butu priejimas prie kokios nors pasislepusios detales, tai isaugusi paslaugos kaina entuziazmo labai nestimuliuoja. Aksioma "mersai negenda" mano atveju kazkodel nepasitvirtino. Kastu dydziai - gigantiski, beveik astronominiai. Del to ir nepatariu pirkti sio automobilio. Kokia prasme pigiai pirkti deveta masina ir po to i ja investuoti lyg remontuotum prabangu limuzina? Tokiu atveju reikia pirkti nauja MB "aka"! Devetos masinos isigijimas yra loterija. Geriau is anksto pasirupinti, kad islindus trukumams ju atsikratymas kainuotu kuo pigiau. T. y. pirkti toki modeli, kurio detaliu kainos pernelyg grobuoniskai nesikandzioja. Pries perkant susizinoti remonto kainas ir susiskaiciuoti. Jeigu po visos buhalterines proceduros neprireike raminamuju - galbut sis modelis kaip tik jums.
Pilnas atsiliepimas...
pb0147 | 2011-01-20
MB 170, dyzelis automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazas, ekonomiskas, grazus, variklis.
Vaziuokle, prosvaiste, detaliu kainos
Mercedes-Benz A170, 2003m. dyzelinas, automatas. Atnaujinta pirmos kartos versija. Neprailginta, classic komplektacija. Automobili vertetu pirkti nuo 2001m.. Tai mazas miesto automobiliukas. Uzmiestyje nestabilus. Pasiekus ~145km/h tampa smarkiai nestabilus. Staigesnis manevras ir tu jau ciuozi ant stogo/sono arba esi metomas po visa kelia, o toliau patys suprantante... Kaip dievas duos.... Isedus i automobili susidaro ispudis, kai tai auksta prosvaiste turintis automobilis. Deje tai tik ispudis. Automobilis turi dvigubas grindis ir yra pakankamai zemas. Dvigubos grindys? Kodel? Todel, kad ivykus kaktomusinei avarijai variklis lystu ne i salona, o po antrosiomis grindimis. Tai uztikrina sauguma. Pirmoji sio automobilio versija nesilaike pacio paprasciausio testo. Tai "moose" testas. Juo metu automobilis turi staigiai apvaziuoti kliuti. Deje MB A klase apvirto, bet nebijokite. MB jau uz poros valandu atsauke visus parduotus automobiliu ir visi A klases MB turi Elektronine stabilumo kontrole(ESP). 1.7 automatas, dyzelis. Gana patvarus variklis. Per 4 eksplotavimo metus nei vieno gedimo variklyje. Pavaru deze taip pat nebloga, tik visada uzkurus varikli(salta) reiklia pora min. nevaziuot ir duot tepalams apsilti ir sutepti sistema. Degalu sanaudos nedideles. Vasara iki 8l, bet galima itilpti i 7l. Brangokas aptarnavimas, brangios orginalios detales. Visos kitos labai nepatvarios. Vaziuokle silpna. Yra nemazu bedu su ventiliatoriaus reguliatoriumi. Jis silpna vieta. Praktiskai pagamintas neveikiantis. Kaina apie 200lt(naudotas), bet dazniausiai jeigu ir veikia tai tik kokius 2men. Panasiai ir naujas. Jis dideliu problemu nekelia, bet ir nera gerai. Liaudyje ir tarp kondicionieriu meistru vadinamas "sudu" :) Puikus automobilis moterims ir pradedantiems vairuoti. Lengva jausti gabaritus. Taip pat jeigu vazinejate daznai uzmiestyje ir nelabai laikotes taisykliu- nepirkit. Perkant gerai perziurekite visa automobili. Patikrinkite vaziuokle. Pirkite modeli nuo 2001m. Beje gan sunkus priejimas prie daugelio vietu. Todel tvarkymas brangesnis. Idedu nuotrauka, namuose isardyto MB. Reikejo nuvezt kiauria kondicionieriaus radiatoriu, tai puse priekio teko isardyt :)
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt