Markės
1092 iš 1917
Mercedes-Benz B klasė, (W246) 2011 - 2018
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.311% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patogus ir erdvus interjeras
  • Kokybiškas interjeras
  • Geri varikliai ir saugumas
TRŪKUMAI
  • Lėta multimedijos sistema
  • Prasta važiavimo kokybė ant nelygių paviršių
  • Nuobodus valdymas
  • Telpa tik keturi suaugusieji
Naujoji Mercedes-Benz B klasė stoja į kovą su segmento lyderiais Ford C-MAX ir Volkswagen Golf Plus. Tai nedidukų vienatūrių klasė skirta šeimoms, kurioms reikia kiek daugiau erdvės arba kiek aukštesnės sėdėsenos už vairo nei gali pasiūlyti standartiniai hečbekai. Kiek žemesnis ir platesnis nei pirmtakas B serijos Mercedes atrodo sportiškiau ir dinamiškiau nors matmenys išliko beveik tokie patys. Priekyje į pirmą planą patenka didžiulės radiatoriaus grotelės su nekuklia trikampe žvaigžde viduryje, šonuose simpatiški žibintai, o bamperyje gražiai sukomponuoti nedideli LED žibintai. Kalbant apie dizainą kogero labiausiai į akis krenta per automobilio šonus einančios dvi charakteringos persipinančios linijos. Taip, automobilis atrodo tikrai geriau nei pripažinti klasės lyderiai. Viduje prietaisų skydelis primena superautomobilio SLS AMG kokpitą. Interjere naudojamos medžiagos vertos atskiro pagyrimo – prietaisus ir detales malonu liesti tiek rankomis, tiek akimis. Tai gražu ir malonu, tačiau yra ir keltas keistų sprendimų - Multimedijos valdymas čia suprantamas ne kiekvienam. Daug bereikalingų paspaudimų, savotiškas perėjimas nuo vienos funkcijos prie kitos ir keisti borto kompiuterio nustatymai. Kai visas pasaulis diegia lietimui jautrius ekranus, Mercedes kompanija vis tobulina mygtukų sistemas, kurios dažnai tampa nelengvai valdomos. Didesnį komfortą ir dinamiškumą suteiks nauja galinė keturių svirčių pakaba, kuri turi žemesnį svorio centrą. Posūkiuose automobilis stebėtinai stabilus ir nelinkęs į didelius svyravimus, o tikslus elektrinis vairo stiprintuvas suteikia dar didesnį pasitikėjimą. Naujas benzininis 1.6 litro turbo variklis turintis 120 arba 154 arklio galias dirba tolygiai ir yra pakankamai dinamiškas, nors žemų sūkių diapozone gali pritrūkti galios. 1.8 litro dyzelinis variklis turintis atitinkamai 107 arba 134 AG galią turi puikų sukimo momentą ir pasižymi kultūringu variklio darbu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2012-12-17

„Mercedes Benz B klasė“ – pratinamės prie pokyčių

„Mercedes Benz B klasė“ – pratinamės prie pokyčių
Panašu, kad tendencija - bent po vieną atstovą kiekviename rinkos segmente - ne tik išlieka, bet ir plečiasi. Nuo jos neatsilieka ir prabangių automobilių gamintojas „Mercedes Benz". Prieš šešerius metus pirkėjams buvo pristatytas pirmasis „B" klasės modelis, o 2011 m. pasirodė antroji „B" klasės karta. Būtent prie šio automobilio vairo ir pasitaikė proga praleisti kelias dienas.

Dėl „A" klasės modelių išvaizdos galima ilgai ir nuobodžiai ginčytis, o čia iškart aišku, kad prieš jus tikras mersedesas. Išorinio dizaino linijos aiškios, proporcijos darnios, baltą bandyto modelio spalvą paryškina didelis juodas panoraminis stogas ir viską vainikuoja didžiulė trikampė žvaigždė automobilio priekyje.

Beje, panašu, kad tai irgi nauja mados tendencija, nes gerokai didesnius negu anksčiau ženkliukus automobilių priekyje kabina ne tik „Mercedes Benz".

Lyginant su pirmąja karta, antros kartos „B" klasė sutrumpėjo 8 cm. Viduje vietos užtenka 4-5 suaugusiems žmonėms, tačiau kai kur tų kelių centimetrų pritrūksta. Tiek priekinės, tiek užpakalinės durelės atsidaro plačiai, įsėsti patogu.

Tiesa, užpakalyje ant vidurinės sėdynės, jei jau teks, verčiau sodinti vaikus. Suaugęs žmogus ten gali jaustis nelabai patogiai.

Salonas, iš pirmo žvilgsnio, atrodo puikiai, tačiau pažvelgus atidžiau galima rasti prie ko prisikabinti. Automobilio vairas ir durelės aptrauktos minkšta, malonia oda, o priekinio panelio apdailai panaudotas kietas plastikas.

Vairuotojo vieta patogi, kaip ir keliomis kryptimis reguliuojama sėdynė. Sėdima aukštai, tačiau matomumas galėtų būti ir geresnis - priekyje jam labiausiai trukdo masyvūs statramsčiai, užpakalyje - specifinis automobilio dizainas. Nuo netikėtumų statant automobilį saugo priekyje ir užpakalyje esantis davikliai.

Dauguma reikalingiausių mygtukų išdėstyti patogiai, kai kurias komandas galima valdyti balsu. Tačiau tam reikia mokėti angliškai, nes lietuviškai sistema vis dar neišmoko bendrauti.

Automobilis išmanus, jame gausu elektronikos. Standartinei įrangai priklauso dėmesio kontrolės sistema (Attention Assist), padedanti išvengti dėl vairuotojo pavargimo galinčių įvykti nelaimių, o radaro stebėjimu pagrįsta saugumo sistema (Collision Prevention Assist) vertina automobilio nuotolį nuo objektų ir įspėja apie galimą susidūrimo pavojų. Be to, pirmąsyk kaip papildomą įrangą šios klasės automobiliai gali turėti Pre-Safe sistemą, kuri geba anksti pajusti kritines važiavimo situacijas ir į jas reaguoti anksčiau, negu įvyksta nelaimė.

Nustačiusi, kad automobilis per mažai arba per daug valdomas arba vairuotojas netikėtai stabdo, sistema per sekundės dalį įtempia priekinių sėdynių saugos diržus ir uždaro šoninius langus bei stoglangį, kad saugos pagalvės galėtų efektyviai apsaugoti vairuotoją ir keleivius. Su saugumu susijusi ir tokia funkcija: važiuojant „Eco" režimu, variklis atsisegus diržą užsiveda ir primena vairuotojui, jog prieš lipant jį reiktų išjungti.

Nuvylė tai, kad bandytame modelyje buvo ne klimato kontrolė, o mechaninis kondicionierius, kurio valdymas sumontuotas per žemai ir ventiliatoriaus reguliatorių dažnai užstoja pavarų svirtis ir nebuvo jau, atrodytų, tokios įprastos kelionės kontrolės sistemos.

Ją, pasirodo, reikia užsisakyti papildomai. Beje, stovėjimo stabdis bandytame automobilyje taip pat buvo elektra valdomas, tačiau tiek užtraukti, tiek atleisti jį teko pačiam.

Informaciją (bet vis dar ne lietuviškai) apie greitį, kuro sąnaudas, navigaciją galima stebėti tiek spidometro centre esančiame ekranėlyje, tiek šalia, centriniame panelyje iškeltame ekranėlyje. Jame, stovint, galima žiūrėti ir į kompaktines plokšteles įrašytus filmus. Pliusas. Tiesa, pastarojo ekranėlio informacijos valdymo ratukas galėjo būti sumontuotas keliais centimetrais arčiau automobilio priekio, nes dabar žvalgantis informacijos tekdavo dešinę ranką atmesti gerokai atgal. Tiesa, tai buvo galima, nes tradiciškai mersedesiškai tokių funkcijų kaip valytuvai, posūkiai ir ilgųjų šviesų valdymas „B" klasės modelyje sumontuotas vienoje svirtelėje kairėje vairo pusėje. Įprantus pasidaro labai patogu. Kiti reikiami mygtukai patogiai išdėstyti ant vairo. Beje, jais reikia manipuliuoti ir norint išjungti ESP sistemą, nes atskiro išjungimo mygtuko nėra.

Kadangi tai vienatūris, jis turi erdvią ir talpią bagažinę. Šiaip jos talpa - 485 l, tačiau, tarkim, užsisakius papildomai stumdomas užpakalines sėdynes, jų neužlenkus bagažinę galima padidinti iki 665 l, o suguldžius sėdynes turėsime net 1 545 l. Automobilis neturi atsarginio rato. Pradurtą padangą tektų remontuoti, tad leidžiantis į kelią pasitikrinkite ar mokate elgtis su remonto komplektu.

Naujasis „B" klasės modelis yra šeimyninis vienatūris, bet dėkui dizaineriams, nes atrodo jis ganėtinai dinamiškas. Beje, ne tik atrodo. Žinoma, su sportiškais automobiliais jo lyginti nederėtų, bet su kitais to paties segmento modeliais drąsiai galima. Bandytas modelis turėjo 1,8 l 109 AG dyzelinį variklį ir 6 pavarų MPD. Variklis dirba tyliai, garso izoliacija gera. Nebent galėtų iš „Eco" režimo pabusti tolygiau, bet šią funkciją visada galima išjungti.

Pavarų dėžė veikia aiškiai ir tiksliai. Teko girdėti visokių atsiliepimų, bet man jos nepasirodė per ilgos ar netikslios. Kada ir kurią įjungti - pasako kompiuteris.

Nepaisant to, kad „B" klasės modelis - vienatūris su kiek aukščiau esančiu svorio centru, jis puikiai laikosi nurodytos trajektorijos, posūkius įveikia labai gražiai su priimtinais pasvyrimais.

Vairas puikiai bendrauja su vairuotoju - grįžtamasis ryšis juntamas. Kelyje automobilis elgiasi tvarkingai ir nuspėjamai. Važiuojant lygiu, geru keliu, sportiška, kietoka automobilio pakaba beveik nejuntama. Situacija pasikeičia išsukus į kaimo keliuką. Ten gerokai papurto. Panašu, kad kurdami sportišką šeimyninį automobilį gamintojai tyčia pakabą padarė kietesnę. Dabar už tai tenka mokėti važiavimo patogumu.

Salonas nuo variklio atskirtas puikia garso izoliacija, tad pastarojo beveik negirdėti. Užtat salone, pasiekus 110-120 km greitį, galima girdėti aerodinaminius triukšmus. Kietokos 17 colių padangos taip pat prideda savo.

Nepaisant kai kurių smulkmenų, naujasis „B" klasės atstovas yra praktiškas, patogus, ekonomiškas ir saugus. Vertinant jį kaip „Mercedesą", po pažinties su tokiais modeliais kaip „E" klasė ar „Viano", norėtųsi truputį daugiau mersedesiškumo, bet vertinant kaip šeimyninį miesto vienatūrį, tai labai geras, įdomus ir patrauklus variantas.
 
Taip pat skaitykite:


Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt