Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mercedes-Benz W201 (190) modelį ir iškarto tapo populiariausias Mercedes-Benz automobilis. C-klasės automobilis buvo mažiausias kompanijos modelis iki 1997 metų kuomet buvo pristatyta A-klasė. Galingiausi variantai neskaitant AMG versijos buvo C 280 su linijiniu 6 cilindrų varikliu su 193 AG (142 kW) galia ir C 230 Kompressor su turbokompresoriniu varikliu su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia. Mercedes-Benz kaip visada garsėja dyzeliniais varikliais, todėl automobilis buvo itin populiarus kaip taksi automobilis dėl dyzelių ekonomiškumo ir gero patikimumo. C-klasės modeliai taip pat žinomi dėl rafinuoto nors ir konservatyvaus interjero, puikių savybių kelyje, komforto ir keleto inovatyvių technologijų.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos C klasė buvo pristatyta 1993 metais ir pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos C klasė buvo pigiausias (iki 1997 metų kuomet pasirodė A klasės Mercedes) ir populiariausias iš Mercedes gamos.
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Nerijus | 2013-06-07 |
C280 1995m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringumas, ekonomiškumas, dinamika
rudys, elektros instaliacija
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu jau puse metų šį automobilį ir nieko blogo negaliu pasakyti, nes pirkau iš senjorų, nuvažiavęs tik apie 180k km, pilnas servisas atliktas ir t.t. Aišku ne iš Lietuvos pirkau. Važiuoja smagiai ir yra gan manevringas, "lengvas" ant kelio, (sport variantas). Pavarų dėžė mechaninė, bėgiai jungiasi pasakiškai ir švelniai. Salone nėra didelio triukšmo važiuojant greičiau, tačiau vairavimo komfortas ir garsas suprastėjo uždėjus 17" plačius ratus. Technikinę apžiūrą praėjau su keliais pastebėjimais: išmetimo sistema tabaluoja, nes laikančią gumą pamečiau ir papildomo STOP žibinto nėra prie galinio stiklo (nežinau kodėl jiem tai užkliuvo). Automobilis ekonomiškas tiesiąja apie 8L važíuojant 90km/h. (pilną baką įsipylęs nuvažiavau apie 300km ir po to vėl pilną pripyliau). Išvardinsiu kas NEPATINKA: Rūdys (nėra labai daug, bet nervina), Antipraslydimo neina išjungti (suktis aikštelėj reikia tik ABS saugiklį išėmus) Elektros visa sistema kažkokia sumauta. (kiek teko domėtis, laidų kokybė bloga, tiek pačio variklio tiek spidometro) PATINKA: Manevringumas Gauni daugiau nei tikiesi. (mano akiai jis kaip automobilis nėra labai ražus, bet važiuoja smagiau už kai kuriuos naujesnius automobilius) Gal anksti sakyti, tačiau patikimumas. |
Variklis |
Variklis turi pagrindines dvi problemas (kiek domėjausi) Laidai ir oro srauto matuoklė. Tačiau visa kita tiesiog nuostabu. Galios ir degalų santykis geras, galima ilgai jį kankinti dideliais sūkiais ir jam visiškai nieko. Aušinimo sistema puiki, kiek važinėjau nė karto nebuvo užkaitęs, kad ventiliatorius įsijungtų, žiemą įšyla greitai salonas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dar nieko nekeičiau, tačiau priekiniai guoliai kaukia. Juos pasikeitus manau ilgai ir visai jos netausodamas toli dar nuvažiuosiu. :) |
Patarimai perkančiajam |
Perkančiam būtent 2,8L I6 varikliu patarčiau pasitikrinti variklio laidų kokybę, po to aišku kėbulo rūdis. Jei auto nenuvažiavęs puse milijono, tai nusipirkęs ir tausodamas nesunkiai tiek gali nuvažiuoti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis