Markės
1095 iš 1917
Mercedes-Benz C klasė, (W203) 2000 - 2007
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 25
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:





Patalpino: Benas | 2011-12-12
Mercedes-Benz C220 CDI Avantgarde
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas, kuro sąnaudos, išvaizdumas, ilgaamžiškumas, komfortiškumas (kaip tokios klasės automobiliui).
Žiema varomas galas tikrai nėra malonus dalykas, tačiau vasara važiuoti su varomu galu tikrai yra maloniau už priekinius.
Bendras automobilio aprašas
Reikėtų pradėti nuo to, kad tai - Mercedes-Benz, o ne Volkswagen Golf. Mercedes-Benz automobiliai yra labai vertinami ir kone lėčiausiai nuvertėja iš visų automobilių. To priežastis paprasta - patvarumas, kokybė, ilgaamžiškumas. Neišimtis ir šis "mažylis", nors jis ir yra vienas pigiausių Mercedes-Benz kūrinių. Pirmiausia, kaip ir visi Mercedes-Benz automobiliai jis yra surinktas iš kokybiškų medžiagų - oda naudota naturali, o ne kaip Volvo/SAAB automobiliuose - dermantinas, kuris tokių metų automobiliuose jau būna sutrukinėjęs, išbyrėjęs. Jei jau pradėjome apie odą, tai odinės sėdynės be savo patvarumo yra tikrai komfortiškos, su veliūru nepalyginsi (aišku, žiema norėtųsi šildomų sėdynių, nes automobiliui visą naktį prastovėjus lauke, kol salonas šaltas, ant jų sėdėti tikrai nėra pernelyg malonu na, bet tokia jau ta oda...). Išorė šio Mercedes-Benz yra labai daili (ypač tie Avantgarde sparneliai ant priekinio bamperio pagyvina automobilio priekį), bet salono dizainas, žinoma E klasei nei iš tolo neprilygsta (nebent Avantgarde su karbonine apdaila žiūrisi dar gražiai, tačiau Elegance/Classic medžio apdaila tikrai negraži ir netikroviška). Kas dėl salono erdvumo, tai tikrai nėra E ar S klasė ir vietos gale tikrai nėra ypač daug, tačiau bagažinė tikrai didžiulė kaip tokiam automobiliui. Dėl komforto, tai tas pats dalykas žinoma, komforto kaip E ar S klasės čia tikėtis neverta, tačiau su R15 ratlankiais ir odiniu salonu jis yra išgaunamas tikrai neblogas. Mano galva būtinas patobulinimas šiam automobiliui (jei perkate neatnaujintą modelį) - skaidrios lempos, nes be jų jis atrodo kur kas senesnis nei iš tiesų yra (gražiausios žinoma AMG, bet jos gana brangios na, o pigesnė alternatyva - perdėti nuo atnaujinto modelio). Jei nusipirksite šį automobilį su atstumo jutikliais ir laikysite jį daugiabučio kieme, o ne garaže ar saugomoje stovėjimo aikštelėje, tai gana greitai pastebėsite, kad parktronikai tiesiog dingo netgi dienos metu... Pačiam teko toks malonumas, kai viduryje dienos kažkas juos išsilupo ir išsinešė... Didelė problema yra ta, kad norint juos pavogti netgi užtenka užkišti bet kokį raktą ir jį lengvai pasukti ir viskas... Jų kaina kaip ir daugumos automobilių - apie 1-1,5 tūkst. litų, taigi be casco tokias sumas mokėti tikrai menkas malonumas. Kai man juos pavogė, įsidėjau tuščias apdailas ir ši problema išsisprendė.
Variklis
Maniškis variklis - 2.2 CDI ir šiuo varikliu esu tikrai patenkintas. Pirmiausia, tai jis yra ekonomiškas ir pilti po ~6,5 dyzelio mieste yra tikrai smagus dalykas, kai tokios degalų kainos (greitkelyje vos virš 5 litrų)... Variklis yra vienas iš "didžiojo Mercedes-Benz trejeto" - 2.2. CDI, 2.7. CDI ir 3.2. CDI - tai patys patikimiausi šios markės dyzeliniai varikliai (ne veltui praktiškai visos E klasės taksi turi 2.2. motorus). Neišsigąskite frazės "taksi motoras"... Jie ten montuojami yra todėl, kad pirmiausia jie yra patikimi, o ne vien tik tam, kad suvartotų kaip galima mažiau kuro. Važiuoti su E220 (E klasė su 2.2. CDI motoru) tikrai įmanoma, o šiam "mažyliui" tokio motoro tikrai yra per akis (nebent norite skraidyti...). Tai - tikrai geriausias motoras jam (ekonomikos-patikimumo santykiu).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Ką ir rašiau pirmame sakinyje, tai vis dėl to - Mercedes-Benz, o ne koks Volkswagen Golf. Detalių kainos be jokių abejonių didesnės nei jau minėto Golf'o, tačiau bent jau aš per 2 eksplotacijos metus keičiau tik savaime susidėvinčius dalykus (tepalai, padangos, stabdžiai ir t.t.), taigi - patikimumas tikrai didelis, o jei kas ir suges, tai užmokėsi kažkiek brangiau už Golf'ą, bet tuo pačiu ir užmirši, kad tą detalę remontavai (aišku, jei tai nebus tipiškas kiniškas fruktas...). Jau geriau dėkite originalią M-B detalę iš sroto, nei naują, tačiau kinišką prekę.
Patarimai perkančiajam
Nepirkite lavonų. Koks bebūtų Mercedes-Benz patikimas ir ilgaamžiškas, tačiau net ir stipriausieji kažkada pavargsta. Saugokitės iš užsienio atvarytų tarnybinių automobilių (taksų, buvusių policijos ar apsaugos automobilių, nes jie jau tikrai būna nugyvenę savo gyvenimą...). Ir žinoma - tikrinkite servizuose prieš pirkdami (labiausiai sudominusiam automobiliui nepagailėkite kelių šimtų nuvaryti į Silber auto, nes paskui jo remontas gali kainuoti tikrai daugiau nei tuos kelis šimtus)... Nepirkite katės maiše, nes po dailiu kėbulu gali slėptis daug bėdų...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 158)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt