Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Benas | 2011-12-12 |
Mercedes-Benz C220 CDI Avantgarde |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, kuro sąnaudos, išvaizdumas, ilgaamžiškumas, komfortiškumas (kaip tokios klasės automobiliui).
Žiema varomas galas tikrai nėra malonus dalykas, tačiau vasara važiuoti su varomu galu tikrai yra maloniau už priekinius.
|
Bendras automobilio aprašas |
Reikėtų pradėti nuo to, kad tai - Mercedes-Benz, o ne Volkswagen Golf. Mercedes-Benz automobiliai yra labai vertinami ir kone lėčiausiai nuvertėja iš visų automobilių. To priežastis paprasta - patvarumas, kokybė, ilgaamžiškumas. Neišimtis ir šis "mažylis", nors jis ir yra vienas pigiausių Mercedes-Benz kūrinių. Pirmiausia, kaip ir visi Mercedes-Benz automobiliai jis yra surinktas iš kokybiškų medžiagų - oda naudota naturali, o ne kaip Volvo/SAAB automobiliuose - dermantinas, kuris tokių metų automobiliuose jau būna sutrukinėjęs, išbyrėjęs. Jei jau pradėjome apie odą, tai odinės sėdynės be savo patvarumo yra tikrai komfortiškos, su veliūru nepalyginsi (aišku, žiema norėtųsi šildomų sėdynių, nes automobiliui visą naktį prastovėjus lauke, kol salonas šaltas, ant jų sėdėti tikrai nėra pernelyg malonu na, bet tokia jau ta oda...). Išorė šio Mercedes-Benz yra labai daili (ypač tie Avantgarde sparneliai ant priekinio bamperio pagyvina automobilio priekį), bet salono dizainas, žinoma E klasei nei iš tolo neprilygsta (nebent Avantgarde su karbonine apdaila žiūrisi dar gražiai, tačiau Elegance/Classic medžio apdaila tikrai negraži ir netikroviška). Kas dėl salono erdvumo, tai tikrai nėra E ar S klasė ir vietos gale tikrai nėra ypač daug, tačiau bagažinė tikrai didžiulė kaip tokiam automobiliui. Dėl komforto, tai tas pats dalykas žinoma, komforto kaip E ar S klasės čia tikėtis neverta, tačiau su R15 ratlankiais ir odiniu salonu jis yra išgaunamas tikrai neblogas. Mano galva būtinas patobulinimas šiam automobiliui (jei perkate neatnaujintą modelį) - skaidrios lempos, nes be jų jis atrodo kur kas senesnis nei iš tiesų yra (gražiausios žinoma AMG, bet jos gana brangios na, o pigesnė alternatyva - perdėti nuo atnaujinto modelio). Jei nusipirksite šį automobilį su atstumo jutikliais ir laikysite jį daugiabučio kieme, o ne garaže ar saugomoje stovėjimo aikštelėje, tai gana greitai pastebėsite, kad parktronikai tiesiog dingo netgi dienos metu... Pačiam teko toks malonumas, kai viduryje dienos kažkas juos išsilupo ir išsinešė... Didelė problema yra ta, kad norint juos pavogti netgi užtenka užkišti bet kokį raktą ir jį lengvai pasukti ir viskas... Jų kaina kaip ir daugumos automobilių - apie 1-1,5 tūkst. litų, taigi be casco tokias sumas mokėti tikrai menkas malonumas. Kai man juos pavogė, įsidėjau tuščias apdailas ir ši problema išsisprendė. |
Variklis |
Maniškis variklis - 2.2 CDI ir šiuo varikliu esu tikrai patenkintas. Pirmiausia, tai jis yra ekonomiškas ir pilti po ~6,5 dyzelio mieste yra tikrai smagus dalykas, kai tokios degalų kainos (greitkelyje vos virš 5 litrų)... Variklis yra vienas iš "didžiojo Mercedes-Benz trejeto" - 2.2. CDI, 2.7. CDI ir 3.2. CDI - tai patys patikimiausi šios markės dyzeliniai varikliai (ne veltui praktiškai visos E klasės taksi turi 2.2. motorus). Neišsigąskite frazės "taksi motoras"... Jie ten montuojami yra todėl, kad pirmiausia jie yra patikimi, o ne vien tik tam, kad suvartotų kaip galima mažiau kuro. Važiuoti su E220 (E klasė su 2.2. CDI motoru) tikrai įmanoma, o šiam "mažyliui" tokio motoro tikrai yra per akis (nebent norite skraidyti...). Tai - tikrai geriausias motoras jam (ekonomikos-patikimumo santykiu). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Ką ir rašiau pirmame sakinyje, tai vis dėl to - Mercedes-Benz, o ne koks Volkswagen Golf. Detalių kainos be jokių abejonių didesnės nei jau minėto Golf'o, tačiau bent jau aš per 2 eksplotacijos metus keičiau tik savaime susidėvinčius dalykus (tepalai, padangos, stabdžiai ir t.t.), taigi - patikimumas tikrai didelis, o jei kas ir suges, tai užmokėsi kažkiek brangiau už Golf'ą, bet tuo pačiu ir užmirši, kad tą detalę remontavai (aišku, jei tai nebus tipiškas kiniškas fruktas...). Jau geriau dėkite originalią M-B detalę iš sroto, nei naują, tačiau kinišką prekę. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkite lavonų. Koks bebūtų Mercedes-Benz patikimas ir ilgaamžiškas, tačiau net ir stipriausieji kažkada pavargsta. Saugokitės iš užsienio atvarytų tarnybinių automobilių (taksų, buvusių policijos ar apsaugos automobilių, nes jie jau tikrai būna nugyvenę savo gyvenimą...). Ir žinoma - tikrinkite servizuose prieš pirkdami (labiausiai sudominusiam automobiliui nepagailėkite kelių šimtų nuvaryti į Silber auto, nes paskui jo remontas gali kainuoti tikrai daugiau nei tuos kelis šimtus)... Nepirkite katės maiše, nes po dailiu kėbulu gali slėptis daug bėdų... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 158)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis