Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
2017-11-29 |
2006 Facelift, Avantgarde, C180 kompresorius |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Smagus greitkelyje, manevringas mieste, maloniai rieda tvarkingu keliu. Kokybiškai surinktas, nėra pigaus plastiko detalių ir girgždėsių. Gera garso izoliacija, taip pat audio aparatūra. Sportiška išvaizda.
Kietoka pakaba nelygiame kelyje, sunkokai minasi sankaba, vairo sunkus sukimas kiekvienam pagal patikimą, bet asmeniškai norėtųsi tai daryti su mažiau pastangų. Trumpiau tariant su vienu pirštu šios auto nepavairuosi.
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis savo klasėje pateisina visus lūkesčius ir persėdus į kitos markės auto tai iškart pajunti. Lygiame kelyje ar autostradoje neatrodo, kad važiuotum su kompaktinės klasės auto, nes tiesiog mėgaujiesi kelione. Tačiau, jog tai vis tik yra mažylis, supranti atsidūręs nelygiame kelyje, tuomet pakaba didesnius nelygumus sugeria pakankamai kietai. Mechaninė dėžė atima daug komforto, nes ir kietą sankabą ilgainiui pabosta minkyti. Kadangi tai daugiau miesto automobiliukas verčiau rinktis automatą. Veliūrinės ir pusiau odinės sėdynės nėra minkštos, didesniam žmogui prie vairo gali taip ir nepavykti įsitaisyti ilgesniam laikui. Norisi nuolat reguliuoti poziciją. Tiesa, sėdint keleivių vietose šios problemos nesijaučia. Sportinė važiuoklė ir Avantgarde komplektacija suteikia žavesio išvaizdai ir valdymui, agresyvesniam vairavimui trukdo tik silpnokas 1,8benzininis variklis. Lieka tik pasikartot, kad automobilio didžiausi privalumai išryškėja ilgesnėse distancijose. Interjeras jaukus, kaip ir priklauso premium ženklui čia jokių priekaištų MB dėl surinkimo ar pasirinktų sprendimų ergonomikos. Rekomenduoju rinktis šį auto tiems, kas nori nedidelės, bet kokybiškos bei ekonomiškos transporto priemonės. Beje, benzininį nesunku rasti prižiūrėtą su maža rida. Jeigu prioritetas komfortas, verčiau dairytis Volvo S60. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis