Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
C-klasės platformos, tačiau išorės dizainas yra labai panašus į E-klasę, taip pat ir varikliai bei kaina yra artimesni E-klasei, todėl daugelis mano, kad CLK yra E-klasės kupė versija. Pirmos kartos CLK buvo pristatytas 1996 metais, praėjus trims metams nuo 1-osios kartos C-klasės modelio pristatytmo. CLK yra ne toks prabangus ir brangus kaip SL-klasės kabrioletas, tačiau ir CLK buvo gaminamas galingasis AMG variantas – su 5.5 litro V8 varikliu su 342 AG (255 kW) galia ir 510 Nm sukimo momentu.
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis atstovavo naujai Mercedes klasei, kadangi kompanija siekė įsitvirtinti ne tik solidžių ir prabangių sedanų rinkoje, bet ir labiau sportiškų kupė automobilių rinkoje. Nors automobilis buvo gaminamas ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.
Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.
Galingiausias AMG variantas turi 5.5 litro V8 variklį su 342 AG (255 kW) galia ir 510 Nm sukimo momentu:
Šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.
Galingiausias AMG variantas turi 5.5 litro V8 variklį su 342 AG (255 kW) galia ir 510 Nm sukimo momentu:
Šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Patalpino: Mantas | 2015-09-14 |
W208 320 Elegance (facelift) 2000 metų |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, patogus, prabangus, gerai valdomas, priparkavus verčiantis atsisukt dar kartą, retas
Salyginai rūdys
|
Pagaminimo metai: 2000
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Savo clk pirkau iš vokiečių, daužtą. Iškart susidūriau su kėbulo detalių trūkumu, dėl automobilio retumo. Susitvarkiau, pasidariau antikorozini padenimą, nes viena didžiausių šio modelio problemų yra rūdys. Po vienos žiemos galiu pasakyt, kad automobilis kuris yra iš Vokietijos, neturi jokių rūdžių, o tos dalys kurios idėtos iš šrotų jau rodo savo puvimo grožį. Dugnas, kadangi padengtas antikorozine danga atrodo geriau nei 2009 E klasės merso, kuris pabuvęs Lietuvoje 3 žiemas. Apart rudžių jokių didelių minusų nematau. Tačiau yra keli nemalonūs faktoriai: Važiuojant didesniu nei 90 km/h greičiu pradeda girdėtis vėjo ūžimas. Taip yra dėl langų kurie yra berėmiai. Per 15 metų durų darinėjimo atsirado mikro tarpai tarp stiklo ir rėmo į kurį liečiasi stiklas (uždarius duris). Dėl tos pačios priežasties plaunant automobilį aukštu slėgiu ir taikant tinkamu kampu tarp rėmo ir stiklo prisitaško į saloną (nedaug, bet užknisa). Galiniai langai yra fiksuoti (neatidaromi) skirtingai nei w209 modelyje arba w124 modelyje. Matomumas pro galinį stiklą nėra itin geras dėl užkeltos automobilio galinės dalies, lyginant su w210, tačiau kupė klasėje vienas geriausių (to meto). Tie kas nori sportinio automobilio gali žiūrėti į BMW ar japoną, nes šis automobilis nors ir atrodo sportiškai, yra TIK automatas (kalbant apie 3,2l ir didesnius variklius) ir sveria 1,5 tonos (su 3,2l varikliu). Teigiami faktoriai: Kaip ir minėjau, kad automobilis yra nesportinis, bet galios jam netrūksta (160kw ant 1,5t + vairuotojas). Mieste ir užmiestyje gali varžytis be problemų su šiom dienom važinėjančiais automobiliais. Stipri trauka būna iki 130-150km/h, po to po truputį pradeda silpnėt. Važiuoklė ne kaip sportinio kupė, o kaip Merso, nors pats turiu Elegance komplektaciją (Avantgarde komplektacijoje važiuoklė yra sužeminta ir sukietinta tačiau tokiame nesedėjau, neturiu ką tuo klausimu ir pasakyt). Bagažinė vėlgi kaip pažiūrėsi - už sedano mažesnė, už kitų kupė ispūdinga. Taip pat galima nulenkti sėdynes. Ir tiem kas mėgsta slidinėt galima nuimti iš už galinių sėdynių ranktūrio esantį plastikinį skydą ir prakišti slidžių krepšį. Originali garso aparatūra išties įspūdinga, net nėra būtina ir žemų dažnių kolonėlė, nebent visų gerbiamiem skardų barškintojams neužtektų garso. Sėdynės labai patogios (pas mane yra pilna komplektacija su oru formuojama vairuotojo sėdyne). Tačiau keleiviai nesiskundė ilgų kelionių metu. Tik nerekomenduočiau sodinti gale aukštesnių nei 1,90m, nes remsis galva į lubas (jei nesukniubs, o atsisės kaip pridera). Apsisukimo spindulys - Mersiškas. Nei aikštelėje, nei gatvėje problemų nebus. Valdomumas žiemą ir pravažumas, kaip galu varomo automobilio yra puikus, tokio meto automobiliui. Turi ESP sistemą ir Vasaros bei Žiemos/slidaus kelio rėžimus greičių dėžei. Greičių dėžė yra labai įdomi, pagal gamintojus yra "su protu" - isimenanti jūsų vairavimo stilių ir prie jo prisitaikanti. Jei važinėji ramiai, ji mėtys bėgius ramiai, bet pavažinėk agresyviai ir pajausi skirtumą. |
Variklis |
Variklis V6, atmosferinis, su grandine. Realiai nėra kam gesti (nėra turbinos, kompresoriaus ir kitų navarotų). Reikia tik normaliai prižiūrėti, neuždrožti ir keisti kas pridera kada pridera. (kaip ir bet kokiam kitam automobiliui). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Mieste priklausomai kaip važinėsi ir kokią temperatūrą oro kondicionieriumi palaikysi: nuo 13,5l iki 17l dujų.(Benzino daugmaž 1,5-2l mažiau). Užmiesty galioja tas pats: 12-13,5l dujų. Taisymas: Darbų kainos žmoniškos nes nėra nesamoningų vietų kur pusę mašinos reik išardyt norint pakeist šarnyrą ar lemputę. Detalės maždaug 30-100% brangesnės už Opelio (tos kurias lyginom su draugu), bet tarnauja rimtai (atbildėjau 10 000 km per Kauno gatves ir kolkas nieko nereikia keist) (jei kalba eina apie ATE, BOSCH ir t.t., o ne apie turgines). Nuvertėjimas: Realiai automobilis pasiekia savo kainos dugną ties 15-20m riba. Taigi šiam automobiliui nebėra kur nuvertėti. |
Patarimai perkančiajam |
Kaip ir kiekvieną automobilį perkant vežt pas mechaniką. Prieš tai patikrinus kėbulo ir dugno stovį. Pats iš lietuvių kai prisižiūrėjau ir mačiau ką mūsų auksarankiai pridaro, niekad nepirkčiau, o ieškočiau užsienyje. Gerbiamieji nusiperka Lietuvoj Mersiuką, giriasi, kad va, pigiai gavo, o poto verkia, kad mėšlas yra tas mersas, kai nusiperka nustekentą, nudrožtą, mažiausiai 4 kartus atsuktą, su makrofleksu užpūstą "mersą"... Nemoki pirkt? - ieškok užsienyje! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Mercedes-Benz CLK klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis