Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- Didelis variklių pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Diskutuotinas dizainas
- Neitin praktiškas
- V8 nebeskamba taip įspūdingai
"CLS turi savo gerbėjų ratą – tai žmonės ieškantys išskirtinumo, norintys važinėti kiek kitokiu automobiliu nei visi"
Mercedes-Benz CLS paskirtis yra tam tikras kompanijos reprezentavimas. Tai automobilis, kurio niekada nebus parduodama daug. Jis yra per daug specifinis – jei nori tikrai prabangaus Mercedes, perki S klasę. Jei nori praktiško, perki E klasę, jei nori kompaktiško – C klasę, jei sportiško – tai jūsų pasirinkimui yra CL, SL ir dar SLK. Ir visgi CLS turi savo gerbėjų ratą – tai žmonės ieškantys išskirtinumo, norintys važinėti kiek kitokiu automobiliu nei visi. Žodžiu daugeliui mūsų artimas personažas. Trečios kartos Mercedes-Benz CLS atsikratė savo pirmtako raumeningų linijų puošusių automobilio šonus ir tapo panašus į patį pirmąjį CLS, kuris Lietuvoje buvo labai taikliai pakrikštytas „banano“ pavadinimu. Automobilis turi visus šiam Mercedes klasei būdingus bruožus - žemas stogas, mažyčiai langai ir platus kėbulas. Tai tikrai iškirtinis Mercedes. Ir visgi jam kažko trūktsta. Rodos, kad šio automobilio dizainas nebeturi aiškios idėjos – priekis blankokas ir pernelyg panašus į mažajį A klasės modelį, o galinė dalis atrodo lyg būtų sukurta dizainerio, kuris galvojo ne apie darbą, o veikiau apie artėjantį savaitgalį. Tiesa, automobilio interjeras yra išties puikus – tai įspūdingas kokybės, polėkio ir išskirtinumo derinys. Čia yra du 12,3 colio ekranai, kurie eina virš prietaisų skydelio ir yra sujungti į vieną dalį. Kairėje yra skaitmeninės vairuotojo priemonės, kurias papildo projekcijos ant priekinio stiklo, o dešinėje - informacinės pramogos. 360 laipsnių kameros, 64 LED interjero apšvietimo variantai, kvapų paskirstymo sistema, masažuojančios sėdynės ir t.t. Būtų galima paploti Mercedes kompanija, tačiau lygiai toks pat interjeras ir su panašiomis komforto galimybėmis naudojamas E klasės Mercedes. Tad tai dar viena priežastis pamąstyti apie šio nepigaus automobilio pirkimą. CLS komplektuojamas su visiškai nauja variklių šeima. CLS 450 turi 3,0 litrų šešių cilindrų linijoje benzininį variklį su 270 kW galia ir 500 Nm sukimo momentu. Taip pat yra generatorius, kurį Mercedes-Benz vadina "EQ Boost", kuris trumpai suteikia papildomą 16 kW galią ir 250 Nm sukimo momentą. Yra 5 pavarų perjungimo režimai - "Eco", "Comfort", "Sport", "Sport +" ir visiškai rankinis būdas naudojant svirteles už vairo. CLS taip pat gali turėti visų varančiųjų ratų sistemą 4MATIC, kuri atiduoda 69 proc. galios galinei ašiai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-12-01
Pristatytas trečios kartos „Mercedes-Benz CLS“ Los Andžele vykstančioje parodoje „LA Auto Show 2017“ pristatytas trečios kartos „Mercedes-Benz CLS“. Šis modelis pristato naują gamintojo dizaino koncepciją, kurią galima atpažinti iš aiškių kontūrų ir smulkesnių linijų. Tačiau tuo pat metu naujasis „CLS“ išsaugojo grynuosius, keturių durų kupė segmento pradininko genus.
Naujienos serijinė gamyba prasidės 2018 m. kovo mėn. – nuo tada bus priimami automobilių užsakymai ir Lietuvoje.
Pirmasis „CLS“ buvo pristatytas 2003 m. ir sukūrė naują keturių durų kupė segmentą, kuris pirmą kartą sujungė kupė eleganciją ir dinamiką su komfortu bei funkcionalumu. Trečiosios kartos „CLS“, demonstruodamas dizaino evoliuciją, puikiai įsilieja į visą „Mercedes-Benz“ kupė šeimą. Trečios kartos „Mercedes-Benz CLS“ priekyje esantis tinklelis, platūs priekiniai žibintai ir dviejų dalių galiniai žibintai atspindi automobilio charakterį. Visi „CLS“ modeliai turės naujus variklius: vienaeilius šešių cilindrų ir vienaeilius keturių cilindrų benzininius bei dyzelinius variklius. Kaip ir jo pirmtakai, naujasis „CLS“ pasižymi išskirtinai sportiniu stiliumi, aukščiausios klasės komfortu bei naujausių technologijų pritaikymu.
Sportinis „CLS“ aprūpintas inovatyviais patogumo sprendimais: „Air Body Control“ pakaba, „Energizing“ komforto kontrole, naujausia informacinės-pramogų sistemos versija, kartu su išmanaus įrenginio susiejimui skirta „Mercedes-Benz Link“ bei bevieliu krovimu. Centrinėje konsolėje esantis lietimui jautrus valdymas leidžia lengvai ir greitai pasiekti reikiamas funkcijas ir nustatymus.
Kaip ir įprasta, standartinė „CLS“ komplektacija ypač plati: aukštos kokybės priekiniai LED žibintai, 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, eismo juostos kontrolės bei greičio limito asistentai, 12,3 colių ekranas, aplinkos apšvietimas, „Mercedes me connect“ paslaugos ir LTE ryšio modulis.
Keturių durų kupė rinką pasieks 2018 m. kovą.
|
Mercedes-Benz CLS klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis