Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
C209 CLK modelio ir buvo naudojamas SL, C-klasės, CLK, CL automobiliuose. Tik pasirodęs naujas W210 iškarto tapo labiausiai perkamu Mercedes. W210 automobilis pasižymi patogumu, geru saugumu palyginti su daugeliu konkurentų, tačiau šis automobilis daugiau nėra toks patikimas kaip jo pirmtakas, kuris užtarnavo tokį įvaizdį visai Mercedes kompanijai. Palyginti su ankstesniais modeliais šis yra linkęs į kai kuriuos gedimus – problemos su priekinės pakabos spyruoklių tvirtinimu kuris prarūdija, rūdija galinis dangtis šalia užrakto, problemos su oro srauto matuokliais ir kitos. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu Mercedes gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš vokiečių gamintojų – kokybiškai surinktas, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su į prabangą orientuotais sprendimais.
Mercedes-Benz W210 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. W210 E-klasė pristatė visiškai naują Mercedes dizaino filosofiją – automobilio priekis buvo papuoštas keturiomis lempomis vietoje anksčiau ilgą laiką naudotų stačiakampių. Šis stilius tęsėsi labai ilgai iki pat SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia E55 AMG versija turi 5.4 L V8 variklį su 476 AG (350 kW) galia, bei 700 Nm sukimo momentu:
Patalpino: Kęstutis | 2015-03-21 |
Mercedes-Benz w210 e220 CDI Avangarde |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortiška, patikima, erdvi, stabili posūkiuose, minkštą važiuojant per duobes,
Vienas vienintelis minusas - korozija, daugiau jų tiesiog nėra.
|
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Taigi, vairuoju ši automobilį jau daugiau nei metai ir labai esu patenkintas juo. Minkštas, komfortiškas (ypač ilgose kelionėse tai pajunti). Kiek sunkoka parkuotis galu, nes galas siaurėjantis (nėra parktroniku, jie labai praverstu). Mėgsta rūdyti, bet tinkamai prižiūrint manau tai nebėda. Labai džiugina surinkimo kokybė, važiuojant per duobes niekas netarška nebarška, jokios "chaltūros" garso izoliacija taip pat nebloga. Automatas pavaras jungia be jokių trukdžių, švelniai ir maloniai. Avangardas - gal kiek ir per žemas, greičiau važiuojant per statesnius gulinčius policininkus liečia priekinio buferio apačia. Išvaizda - nestandartine, skonio reikalas, manau ji ir labiausiai atbaido lietuvius nuo šio automobilio. |
Variklis |
2,2 ltr dyzeliukas 92kw/125ag užmiestyje galios trūksta lenkiant kita automobilį, bet mieste užtenka. Keičiau tepalus, ir dangtelio tarpine (17€). Kaip tokio galingumo variklis galėtų imti kuro litru mažiau, tačiau tai įtakoja ir didelė automobilio masė. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Na mersas nuvertės kur kas mažiau negu koks nors Ford'as ar Renault'as. Manau ateityje gal keliais šimtais eurų dar nukris kaina, tačiau daugiau jau nebeturėtu kaina krist. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai jie nėra tokie jau dideli. Važiuoklės detalės nėra brangios, tačiau jų labai daug. Keičiau priekinio stabilizatoriaus traukes tai sumokėjau po 5€ už kiekvieną, gale stabdžiu žarneles, mokėjau po 6€ už kiekvieną. Taip pat teko keisti pečiuko "ežį", nusipirkau kitą, veikiantį, naudotą už 15€ (iš internetinių skelbimų, šrotuose norėjo 50€ :) ). |
Patarimai perkančiajam |
Atkreipti dėmėsi į kėbulą (arkos durelių kampai) mėgsta rūdyti. Patarčiau žiūrėti automobilį parvaryta iš šiltų kraštų ( mažiau bus parūdyjęs, o gal būt ir išviso nebus rūdžių. Ir aišku žiūrėkit rida, nes dažniausiai būna atsuktos, privalumas servizo knygutės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Mercedes-Benz E klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis