Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puiki infosistema
- Stilingas interjeras
- Gražus krosoverio vardo vertas dizainas
TRŪKUMAI
- Maža bagažinė
- Kičiniai dizaino elementai interjere
- Skurdoka standartinė įranga
"Mercedes inžinieriai sugebėjo automobilį paversti kompaktiškesniu kartu padidindami salono erdvę - tai gana retas atvejis šiuolaikinėje automobilių rinkoje"
Mercedes-Benz pristatė jau aštuntąjį dabartinės kompaktinių automobilių gamos modelį – naująjį GLA visureigį. Tai pats mažiausias gamintojo SUV ir žinoma itin panašus į A klasės Mercedes. Tačiau skirtingai nei pirmtakas, kuris atrodė kaip A klasės Mercedes ant aukštesnės važiuoklės, šis GLA atrodo labiau panašus į visureigį, kad ir nedidelį. Taip yra dėl to, kad pasikeitė automobilio proporcijos - antrosios kartos modelis yra 104 mm aukštesnis už pirmtaką (1611 mm), tačiau 14 mm trumpesnis. Automobilio plotis be veidrodėlių padidėjo 30 mm, o su jais netgi sumažėjo: vokiečiai inžinieriai sugebėjo automobilį paversti dar kompaktiškesniu ir manevringesniu, kartu padidindami salono erdvę. Tai akivaizdžiai pajus galinės sėdynės keleiviai, kurių kojoms bei pečiams vietos yra kur kas daugiau. Tai gana retas atvejis šiuolaikinėje automobilių rinkoje. Praktiškumas yra svarbi šio modelio savybė, todėl nebuvo pamiršta ir bagažinė, kurios tūris siekia 435 l, galinės sėdynės stumdomos 14 cm diapozone, o jų atlošo kampas – reguliuojamas. Norint sutalpinti didesnius krovinius, galinė sėdynė standartiškai yra nulenkiama santykiu 40:60, o dvigubas bagažinės dugnas taip pat leidžia saugiai sudėti nedidelius daiktus į jiems skirtas daiktadėžes. GLA yra kompaktinis SUV modelis, tačiau išsiskiria didele variklių gama, kurioje – keturių cilindrų benzininiai bei dyzeliniai motorai, pats mažiausias yra vos 1.3 litrų darbinio tūrio, pats galingiausias yra GLA 35 4MATIC AMG, pasiekiantis 225 kW (306 AG) pajėgumą. Tiesa, šis variklis vos 2 litrų darbinio tūrio. Pirkėjai gali įsigyti ir versiją su įkraunama hibridine jėgaine. Interjere sutinkame didelį LCD ekraną, turbinų formos oro apipūtimo angas, daug blizgančių detalių ir į akis krentantį interjero detalių apšvietimą. Taip, tai tipiškas Mercedes su ekspresyviu, kokybišku interjeru ir mums tai patinka.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Mercedes-Benz GLA klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis