Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
- Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
- Brangus
- Kiek per kuklus dizainas
- Nėra septynių vietų versijos
"Galingiausia versija yra ML63 AMG, kurią varo 8 cilindrų 5,5 litro darbo tūrio variklis su dviem turbinom"
Šios kartos M klasės Mercedes-Benz pagaliau gali pasigirti ne tik nepaprastai komfortišku elgesiu kelyje, bet ir visų taip trokštamu ekonomiškumu – dabar jis yra komplektuojamas ir su nediduku ekonomišku 2,1 litro dyzeliniu varikliu. Automobilio interjeras itin komfortiškas ir tylus, variklio ir padangų triukšmas sumažintas iki minimumo, o pakaba minkšta ir puikiai sugeria kelio nelygumus. Visa tai privers automobilio vairuotoją bei keleivius atsipalaiduoti ir mėgautis kelione. Interjero erdvė taip pat nusipelno pagyrų – čia sau patogią vietą suras net ir aukšti keleiviai sėdintys ant galinių sėdynių, o 610 litrų (nulenkus sėdynes 2010 litrų) bagažinės erdvė yra viena didžiausių klasėje. Tačiau šios kartos M klasės Mercedes-Benz nekomplektuojamas su trečiaja sėdynių eile. Iš išorės automobilis ir toliau niekaip neprimena visureigio - M klasės Mercedes linijos glotnios, švelnios ir net dinamiškos. Įdomių naujovių čia nesutiksime (apart simpatiškų priekinių LED žibintų), tačiau reikia pripažinti, kad automobilis žiūrisi maloniai, proporcijos suderintos ir kiek primena didelės sėkmės susilaukusio Lexus RX nuosaikias linijas. Vokiečiai pirkėjams siūlė platų benzininių ir dyzelinių variklių pasirinkimą, kurių pajėgumas – nuo 201 iki 536 AG. Galingiausia versija yra ML63 AMG, kurią varo 8 cilindrų 5,5 litro darbo tūrio variklis su dviem turbinom. Variklis pasiekia gana įspūdingus skaičius – 518 AG galią standartinėje versijoje ir 550 AG užsisakius „Performance Pack“ rinkinį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia ML 63 / GLE 63 AMG versija turi 5.5 L 32V V8 Biturbo variklį:
Šį visureigį naudojo pats Popiežius:
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Jessica Simpson, serialo "Draugai" žvaigždė Matt LeBlanc:
Šį visureigį naudojo pats Popiežius:
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Jessica Simpson, serialo "Draugai" žvaigždė Matt LeBlanc:
Jessica Simpson
Matt LeBlanc
2015-03-31
Mercedes-Benz ML visureigiai nuo šiol bus atpažįstami GLE pavadinimu Praėjus vos keliems mėnesiams po GLE Coupe pristatymo automobilių gamintojas „Mercedes-Benz" paskelbė, kad nuo šiol GLE klasę užpildys visiems pažįstami ML modeliai. Be atnaujinto dizaino, padidėjusios variklių ekonomijos bei galingųjų AMG modelių GLE klasėje, „Mercedes-Benz" pristato hibridinį padidinto pravažumo visureigį GLE 500 e 4MATIC.
Dinaminio vairavimo kontrolės sistema DYNAMIC SELECT ir pagalbinės vairavimo sistemos, naudojamos E ir S klasėse, vairavimui suteikia išskirtinių pojūčių. Šiuos pojūčius sustiprins ir iš 5 galimų variantų pasirinktas tinkamiausias variklis. 150 kW ir 204 arklio galias išvystantis keturių cilindrų dyzelinis GLE 250 d ir GLE 250 d 4MATIC modelio variklis suteiks pilną galios jausmą ir pagal taršos rodiklius (140 g/km CO2 ir 5,4 l/100 km) bus lyderiaujantis pasaulyje visureigių kategorijoje. Tačiau didžiausia staigmena „Mercedes-Benz" gerbėjams bus hibridinis GLE 500 e 4MATIC modelis, kurio jėgos agregatas išvystys 325 kW (442 AG) galią ir į aplinką išmes vos 78 g/km CO2 dujų, o kuro sąnaudos sieks 3,3l/100 km. Beje, vien tik pilnai įkrautu elektriniu varikliu galima bus įveikti iki 30 kilometrų atstumą. Galios agregatą sudaro BlueDIRECT V6 tiesioginio įpurškimo benzininis variklis, išvystantis 245 kW (333 AG) galią, ir hibridinis modulis, siekiantis 85 kW (116 AG) galios rodiklius.
„Mercedes-Benz" GLE 500 4MATIC modelyje montuojamas tiesioginio įpurškimo twin-turbo V8 variklis, išvystantis 320 kW (435 AG) galią ir 700 Nm sukimo momentą. GLE 400 4MATIC ratus suks išskirtinis tiesioginio įpurškimo twin-turbo V6 variklis, siekiantis 245 kW (333 AG) ir 480 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis 100 km sunaudoja apie 8,8 l degalų ir į aplinką išmeta 209 g/km CO2 dujų.
Visi nauji GLE dyzeliniai modeliai standartinėje bazėje turės devynių pavarų 9G-TRONIC automatinę greičių dėžių. Taip pat bus galima pasirinkti greičių dėžę su palėtinta pavara bekelei ir diferiancialo rakinimas. Kartu su visa GLE linija rinkai bus pasiūlyti ir Mercedes-AMG GLE 63 ir GLE 63 S, kurie atitinkamai turės 410 kW (557 AG) ir 430 kW (585 AG) galios agregatus.
Taip pat skaitykite:
|
Mercedes-Benz M klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis