Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Trečia sėdynių eilė
- Gera standartinė įranga
- Geriau valdomas nei visureigiai ar vienatūriai
TRŪKUMAI
- V6 benzininio variklio sukimo momento trūkumas
- Didelis svoris kenkia dinamikai ir kuro ekonomijai
R-klasė yra pavyzdys to kaip Mercedes-Benz moka kurti naujas nišines rinkas. Šis automobilis yra vienatūrio, universalo ir netgi visureigio derinys. Trumpai – tai daugiatikslė transporto priemonė. Iš tikrųjų tai yra pirmas vienatūris (neskaitant dažnai komerciniams tikslams naudojamo Vito) Mercedes-Benz gamoje, nors neturi stumdomų šoninių durų. R-klasė buvo gaminama ant V251 važiuoklės ir pagal kainą stovėjo tarp M klasės ir GL klasės visureigių ir tai nebuvo pigus automobilis. Praktiškas automobilis buvo gaminamas su visų varomųjų ratų sistema ir dviem labai ilgomis ratų bazėmis (2980 mm ir 3215 mm ilgio), todėl komplektuojamas su trimis sėdimosiomis eilėmis. Pagal kėbulo matmenis automobilis prilygsta prabangiam sedanui, tačiau yra kur kas erdvesnis viduje. Nuolatinė visų ratų pavara, elektroniniu būdu valdoma 4ETS traukos jėgos reguliavimo sistema kartu su ESP garantuoja aukščiausio lygio vairavimo saugą ir lemia gerą elgesį kelyje net sudėtingomis kelio sąlygomis. Tačiau nežiūrint visų privalumų, automobilio pardavimai nebuvo tokie, kokių tikėjosi sidabrinės žvaigždės koncernas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Vincas | 2012-09-01 |
Mercedes-Benz R320L 2007m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas,garso izoliacija,patikimumas,opciju gausybe,vienu zodziu super!
Airmaitic
|
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Ieskojau tokio automobilio apie puse metu,nes skaitau,kad mokant didelius pinigus,jame turi but viskas.Automobilis buvo dvieju metu su 143000 km spidometro parodymais.Longas,sesiavietis,vebasto,triju zonu klima,automatine bagazine,DVD su televizoriais ir TV tiuneriu,sildomos sedines ne tik priekyje,bet ir gale,sport paketas,airmatic.Pravaziavau su juo virs 160000 per beveik keturis metus,dabar spidometras rodo virs 300000,esu labai patenkintas siuo auto.Garso izoliacija puiki,komfortas super,o dar tiek visokiu opciju! Vienas malonumas vairuot si automobili. Is pradziu buvo sunku priprast prie gabaritu,visgi 5150cm,gana didelis,bet su laiku pripratau ir visiskai nesunku manevruot net mazose gatvelese.Ziema visai jokiu problemu,vebasta veikia puikiai,uzsivesdavo prie arsiausiu salciu. O dar visi varomi ratai,tai jauciuos labai saugiai siame auto. |
Variklis |
Variklis niekad nepavede,per ta laika tik tepalus,filtrus , dvi kaitinimo zvakes, pompa, galinius amortizatorius,galines stabilizatoriaus traukes ir aisku stabdziu kalades keiciau.Traukia super,jegos uztenka per akis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatuot si automobili yra brangu,bet tai MB limuzin kombi.Tepalus su filtrais keiciu kas 25000km,kainuoja apie 900lt,kas 60000 keiciu tepalus su filtru automatineje greiciu dezeje,kainuoja ir apie 900lt.Ir dabar apie airmatic-dabar pirkciau automobili be airmatic,skaitau tai buvo vienintele mano klaida.Per ta laika sprogo 3 oro pagalves,galines su darbu dar puse bedos 1200lt viena,o priekines keiciasi su amortizatorium,tai isipaisiau i 4400lt ir tai ne merso servise.Dar oro vamzdelius teko keist kokius tris ar keturis kartus.O airmaticu teko naudotis per ta laika gal du tris kartus,per didziule liuti,kai vandens buvo tiek,kad tik dzipai galejo pravaziuot ir miske vaziuojant zvejot.Bet MB servise sake,kad viena karta pakeites oro pagalves,apie jas uzmirsi,tipo dabar gamina geresnes kokybes.Kuriam laikui uzmirsau. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrint servise ir nepirkt su airmatic.Ir aisku suprast,kad islaikymas brangus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 95)
Mercedes-Benz R klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis