Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Daugiau kaip 50 metų Mercedes-Benz S-klasė nustato standartus visai automobilizmo industrijai ir yra automobilių prabangos, inovacijų ir galios sinonimas. Tai didžiausias Mercedes modelis ir buvo paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje. Būdamas kompanijos flagmanas dažniausiai S-klasėje buvo pritaikomos įvairios inovacijos, kaip antai – tai pirmas automobilis turintis degalų įpurškimą, saugos oro pagalves, stabdžių ABS, elektroninę stabilumo kontrolę, traukos kontrolę, navigacinę sistemą, parkavimo sensorius, saugos diržų įtempiklius ir eilę kitų naujovių, kurias laikui bėgant adaptuoja ir kiti autogamintojai. S-klasė yra gaminama sedano kėbulu su V6, V8, V12 benzininiais ir dyzeliniais varikliais, žinoma buvo gaminama ir prailginta versija.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Manoma, kad šio automobilio sukūrimas kainavo daugiau nei vieną milijardą dolerių.
Tai buvo didžiausias Mercedes modelis ir paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje.
Tai pirmas automobilis turintis degalų įpurškimą, saugos oro pagalves, stabdžių ABS, elektroninę stabilumo kontrolę, traukos kontrolę, navigacinę sistemą, parkavimo sensorius, saugos diržų įtempiklius ir eilę kitų naujovių
Brunėjaus sultonui pagal užsakymą buvo pagaminti S klasės universalai, kurių priekinė dalis uvo paimta iš CL modelio, galinė buvo S klasės ir E klasės universalo hibridas. Ir šis automobilis turėjo AMG 7.3 V12 variklį, kuris šiaip jau S klasės sedane nebuvo montuojamas:
S klasės Mercedes automobilyje 1996 metais žuvo princesė Diana.
Tai buvo didžiausias Mercedes modelis ir paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje.
Tai pirmas automobilis turintis degalų įpurškimą, saugos oro pagalves, stabdžių ABS, elektroninę stabilumo kontrolę, traukos kontrolę, navigacinę sistemą, parkavimo sensorius, saugos diržų įtempiklius ir eilę kitų naujovių
Brunėjaus sultonui pagal užsakymą buvo pagaminti S klasės universalai, kurių priekinė dalis uvo paimta iš CL modelio, galinė buvo S klasės ir E klasės universalo hibridas. Ir šis automobilis turėjo AMG 7.3 V12 variklį, kuris šiaip jau S klasės sedane nebuvo montuojamas:
S klasės Mercedes automobilyje 1996 metais žuvo princesė Diana.
Patalpino: 888 | 2018-01-01 |
W140 3.0 TD 97m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas , pagarba kelyje , didelis ir saugus tankas
Nuo amziaus kyla rudys , genda smulkmenos
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki , pasidalinsiu patirtimi ir ispudziais apie legendini w140. Turiu 3.0 TD 130kw 97m , turiu apie metus . Mokejau 2800e , pirmas savininkas imones direktorius , antras uzsiema su kailiais , masinos stovis buvo blogas tik variklis gyvas (verslininkai vadinasi , pinigu neturi susitvarkyt auto). Vidui vibracija buvo nuo dezes atrodo plaktuku kale , surudije priekiniai sparnai , galinis bagazines dangtis , variklis pulsavo , pasiskambinau savo motoristui tai gavau informacijos cia viskas mechaniskai veikia nera ko baimintis , bus pagalve dezes del vibracijos , pulsavimas galvojom laisvos eigos daviklis .Visgi apsizegnojau ir paimiau. Toki siulyciau pirkti jeigu ismanai kazkiek pats remontus , nes sita modeli pirksi ir uz 6000e bus vistiek smulkmenu. Turejau dar 4 124 mersus tai visuose teko krapstytis su saviskiu buvau du kartus Vokietijoje , du kartus Olandijoje , pasikeiti viska ka reikia ir nepergyveni , kad paves . Net susirges mersas tave nuves iki serviso ;) Variklis nera rajus 100km - 10e , i Olandija vaziavom 4se 1700km tai gavosi 160e +20e keliu mokesciai, su A4 b6 1.9 96kw gaudavosi apie 140e+20. Ant P girdisi , kad traktoriukas , gaza uzspaudus dirba kaip benzinas , 6cilindrai duoda grazu garsa. Viduje garso izoliacija gera , variklis tylus , patogios sedynes , daug vietos , tolimuose kelionese nepavargsti. Nusipirkus nesinori parduoti , nors ir smulkmenos visokios lenda. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Keiciau ne viska is karto ,pravazeves jau 25000tukst km. 1. Nesviete skydelio apsvietimas , teko istraukti ji visa ir pakeist pora lempuciu 2. Nepute peciukas , pirkau rezistoriu 37e , peciukas variklio skyriuje , keli varztai ir du laideliai -veikia. 3. Duru apdailos (apsivai) visi sudeti kreivarankiu , persidejau is naujo tvarkyngai 4. Pakeiciau variklio pagalves 1- 25e, dezes pagalve 18e 5. Nuo senumo sutrukinejo kuro slanguciu gumines tarpines 14e ( leido dyzeli , gaude ora ) Dzuku 67 Vilnius viska turi , nes kitur net nezino kad tokios yra tarpines pas mersa :D 6. Ipurskimo siurbli teko persirinkt reikalinga speceli galvute stuciariam , Nm raktas (arba gali be jo 30% stimprumu svarbu neperverzt) ,keiciau spyruokles , varines tarpines , gumytes apie 50e gavosi paciam (keicia uz 100e) baige pulsuot varklis 7. Egr voztuvas nevaiksciojo , traukos nebuvo pakeiciau 30e , neeina uzglusinti ji - reguliuoja trauka. 8. Uzkepe suporto stumuokliai buvo , pavyko pramankstint nereikejo keist , pakeiciau kaladeles visas 4 apie 50e 9. Luzusi spyruokle prieki buvo keist abi reikejo 50e viena , nuomavausi specelius nuemejus nes paprastais niekaip. 10. Generatoriaus angliukus , blogai krove 13.4 , buvo nusedes akumuliatorius , db problemu nera 14.7 . 11. Teko keist termomova , vandens pompa su skyvu, termo movos propeleri su pakeitimu gavosi 140e ( srote radau lb geros bukles daliu ) 12. Buvo laisvumas vairo , keiciau vairo kolonele 60e is sroto ir darbas 60e Visus filtrus , tepalus , skyscius ir t.t. Kainavo ne daug eurais apie 600e, bet daug laiko krapstytis garaze - visgi buvo verta. |
Patarimai perkančiajam |
Turi gaudytis masinose , nes amzius daro savo - genda smulkmenos kaip spidometro apsvietimas ir t.t. kur elektrikai lups pinigus. Automobilis patvarus , bet smulkmenos genda. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Mercedes-Benz S klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis