Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- Solidus įvaizdis
- S65 AMG versija
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Pigios medžiagos interjere
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm!"
Naujasis Mercedes-Benz W220 lyginant su savo pirmtaku tapo mažesnis, tačiau erdvesnis viduje. Iš išorės automobilis tapo apvalesnis, švelnesnių formų, nes senasis modelis buvo kritikuotas dėl labai didelių gabaritų ir “sunkaus” dizaino. Interjere taip pat dominuoja švelnios linijos, o prietaisų skydelis panašus į 1997 metais pasirodžiusio mažiausio mercedes – A klasės. Daugelyje Europos šalių dyzelinė S320 CDI versija tapo populiariausiu modeliu. Tai didžiausias Mercedes modelis ir buvo paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje. Būdamas kompanijos flagmanas dažniausiai S-klasėje buvo pritaikomos įvairios inovacijos. Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm! Tai buvo pats galingiausias pasaulyje penkių vietų sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Nerijus Paketūras
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Nerijus P | 2009-06-02 |
Ar vertas geriausiojo vardo? |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogus, prabangus, daug ivairios irangos, kokybiskas automobilis.
Tiek isores, tiek vidaus dizainas atrodo nepakankamai solidziai, i akis krenta pigus ivairiu prietaisu valdymo mygtukai. Variklis kiek per silpnas 4.3 litro kubaturai. Noretusi kiek daugiau rysio su keliu.
|
Bendras automobilio aprašas |
Parasysiu atsiliepima apie didziausia is Mercedes – S klase. Kadangi automobilis ne mano, todel atsiliepimas bus neissamus, taciau ispudzius galiu nupasakoti. Mersas su 4.3 litro varikliu, automatas, Long variantas, parvarytas is JAV, zeminta pakaba. Pirmas ispudis isedus, kad automobilis nera didelis, t.y. viduje nera itin daug erdves, automobilis neatrodo labai platus. Taciau jis yra tikrai ilgas ir tas jauciasi, ypac vaziuojant atgal. Taciau vietos cia tikrai uztenks betkam. Interjeras sviesios odos ir rusvos spalvos su medzio intarpais. Siaip jau jis neatrodo labai prabangus, gal dar del to, kad visu prietaisu jungtukai atrodo pigiai – yra apvalaini, jungiasi nelabai tiksliai. Bet kuriam kitam automobiliui tai butunormalu, bet S klases mersui tai jau per prasta. Apskritai interjeras atrodo lyg butu kokiu 1996-1998 metu automobilio. Siaip plastikas naudojamas aisku kokybiskas, netaupyta net ir ant apatiniu prietaisu skydelio, dureliu plastikiniu detaliu. Visur kitur – malonus veliuras. Kieto plastiko ar kazko panasaus beveik nera. Sedynes aisku reguliuojasi visaip, yra atmintis ir visa kita. Keistumas – visai nera desiniojo paprastai valytuvu svirteles prie vairo. Valytuvai valdosi kairiuoju. Keista, nes desine ranka gana mazai darbo turi (visgi automatas). Garso izoliacija labai gera. Galios automobiliui aisku pakanka, taciau cia nematau didelio stebuklo, isdalies del automato, isdalies del labai didelio automobilio svorio. Zodziu paspaudus gaza, prie sedynes lipdo, taciau jausmas panasus lyg butu koks BMW 5 su 2.5 turbodyzeliniu varikliu. Vairavimo pozicija labai patogi. Pakaba, nors ir zeminta, taciau vistiek minksta, gerai gesina gubesnes duobes, taciau sakyciau gana stipriai jauciami mazi nelygubai – pvz. suliniai. Aiskiai jauciamas krestelejimas, taciau jis yra gana minkstas. Be abejo vairas yra kiek per „lengvas“, taciau to ir reikejo tiketis is toli grazu nesportinio automobilio. Nepasakyciau, kad patiko radijo valdymas, vairas man nedideliu gabaritu zmogui kiek didokas, o ir automobilis turi siokiu tokiu elektros bedu – netiksliai veikia langu, sedyniu valdymo mygtukai, blogai rodo (ar tik nebus pagarsejusios merso bedos su elektronika). Bagazines dydis normalus, nera labai didelis, panasiai kaip BMW 5. Bagazine priverus, ji automatiskai uzsidaro – tai malonu, o ir is pultelio galima atidaryti tik bagazine – tai patogu. Bendrai automobilis kaip ir neturi ryskiu minusu, taciau jis nesijaucia labai ipatingas ir neatitinka tarkim 2005-2006 metu panasios klases gamybos automobiliu lygio (sis mersas buvo gaminamas iki siu metu). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 64)
Mercedes-Benz S klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis