Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- Solidus įvaizdis
- S65 AMG versija
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Pigios medžiagos interjere
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm!"
Naujasis Mercedes-Benz W220 lyginant su savo pirmtaku tapo mažesnis, tačiau erdvesnis viduje. Iš išorės automobilis tapo apvalesnis, švelnesnių formų, nes senasis modelis buvo kritikuotas dėl labai didelių gabaritų ir “sunkaus” dizaino. Interjere taip pat dominuoja švelnios linijos, o prietaisų skydelis panašus į 1997 metais pasirodžiusio mažiausio mercedes – A klasės. Daugelyje Europos šalių dyzelinė S320 CDI versija tapo populiariausiu modeliu. Tai didžiausias Mercedes modelis ir buvo paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje. Būdamas kompanijos flagmanas dažniausiai S-klasėje buvo pritaikomos įvairios inovacijos. Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm! Tai buvo pats galingiausias pasaulyje penkių vietų sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: MBW220 | 2016-01-16 |
MB W220 3,2cdi 150kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, įvaizdis, vairavimo malonumas. Visas automobilis yra vienas didelis pliusas.
Visi neprižiūrimi automobiliai genda.
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 14,0 |
Bendras automobilio aprašas |
MB W220 facelift. Nuostabus automobilis. S klasė ir viskas tuom pasakyta. Dizainas, salonas, komfortas - 10 balų. Garso izoliacija nuostabi, airmatic važiuoklės darbas puikus. Bendrai, vairavimas tiek mieste, tiek trasoje idealus. Puikiai "stovi ant kelio". Tai nėra itin patikimas automobilis, bet nusipirkus "nenujotą" ir reikiamai jį prižiūrint tikrai neturėtų būti didelių problemų. Airmatic važiuoklė turi trūkumų, bijo šalčių ir remontas kainuoja, palyginus, nemažai. Nors verta paminėti, kad šiuo metu daug kas ją remontuoja/restauruoja ir kainos nėra kosminės. Pvz.: amortizatoriaus restauravimas ~250eur, liniuotės(vožtuvų bloko) restauravimas iki 100eur. Jeigu sugestų, sutvarkius šias problemas važiuosit ilgai ir ramiai. Juk viskas iš karto nesuges. ;) Varikliai patvarūs, kaip ir dauguma MB variklių. Būtent 3,2cdi(145kw ir 150kw) pasižymi purkštukų tarpinių bėdomis. Bet tai tikrai nėra didelė problema. Kartą "pramušus" vienai tarpinei, pakeiskit visas ir nebus problemų ilgą laiką. Tarpinės po kelis eurus, todėl turint omenyje, kad tai S klasė - nėra apie ką kalbėti. Dėžės kaip ir visų Mersų patvarios. Gal kiek lėtokos (pagal važiavimo stilių), bet bendrai, man asmeniškai, labai patinka. Esu turėjęs ne 1 ir ne 3 MB, todėl galiu pasakyti, kad tai ne eilinis automobilis ir jo vardas užsitarnautas pelnytai. Tai automobilis Nr.1(kalbu ne tik apie S). Prestižinis automoblis, suteikiantis tam tikrą statusą vairuotojui. Galbūt, net suteikiantis pranašumą kelyje. Išlaikymo kaštai gali būti didesni nei kitų automobilių, bet tam ir yra Mersas. Nebereikalo šios markės automobiliais yra vežiojami aukščiasi pasaulio asmenys. Bendrai galima pasakyti, kad šis automobilis savo išlaikymo kaštus atperka su kaupu. Jeigu tai būtų pigiai išlaikomas automobilis - tokius vairuotų kiekvienas ir gatvėse jų būtų kaip passat'ų ir "audi bulkų". |
Variklis |
3,2cdi variklis yra tirkai patvarkus. Kaip ir minėjau gali pasitaikyti menkų problemų su purkštukų tarpinėmis, bet jos išsprendžiamos pigiai ir greitai. Trauka tikrai pakankama važiuojant mieste, esant kamščiams ir t.t. Galios užtenka staigiai staruojant nuo sankryžos, įvertinus tai, kad smarkiau paspaudus pedalą nejuntama jokia perkrova ir negirdimi jokie garsai. Tiesiog, greičio rodyklė kyla į viršų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksplotacijos kaštai gan nemaži. Privalomas+kasko draudimas kainuos apie 800eur per metus. Detalės, taip pat gan nepigios, bet priklauso kur remontuosite automobilį ir kokias detales naudosite. Jeigu rinksitės originalias detales iš autolaužynų, o ne iš spec. parduotuvių ir salonų tai remonto kainos tikrai nebus labai didelės. Nuvertėjimas. Šis modelis jau beveik pasiekė savo nuvertejimo ribas ir važiuojantį facelift modelį galima įsigyti už 5-6k eur.Pre facelift modelį(iki 2003m.) rinktis nepatarčiau, nes jis turi savų problemų su rūdimis, elektronika ir t.t. Gan smarkiai skiriasi salonas ir išorė, atnaujintas modelis šiuolaikiškesnis ir modernesnis. Be abejo, jeigu trūksta pinigų facelift modeliui, galima rinktis ir tvarkingą senesnį, tai nėra priežastis nepirkti šio automobilio. |
Patarimai perkančiajam |
Nesirinkti pačių pigiausių. Prieš perkant pasidomėti apie silpniausias vietas. Pasiskaityti, pasidomėti į ką vertėtų atsižvelgti perkant šį gyvulį. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Mercedes-Benz S klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis