Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Gera standartinė įranga
- V8
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Nedidelė bagažinė
- Blankus dizainas
"SLK 55 AMG turi įspūdingą 5.4 L 265 kW (360 AG) V8 jėgainę, kuri leidžia automobiliui pagreitėti 0-100 km/h per vos 4.9 sekundės"
2004 metais pristatytas naujas SLK buvo iš esmės naujas automobilis. Rodsteris turi gerokai glotnesnį ir agresyvesnį dizainą – variklio gaubtas su įmontuota didele trikampe žvaigžde akivaizdžiai nukopijuotas nuo Mercedes-Benz SLR superautomobilio. Tačiau automobilis išliko nedidukas, manevringas ir dabar su gerokai galingesniais varikliais kas atitinka automobilio pavadinimą - SLK pavadinimas vokiškai skamba “Sportlich, Leicht und Kurz”, kas lietuviškai "sportiškas, lengvas ir trumpas". Silpniausias modelis SLK 200 Kompressor turi 1.8 L 135 kW (184 AG) galios keturių cilindrų turbo variklį, o galingiausas SLK 55 AMG įspūdingą 5.4 L 265 kW (360 AG) V8 jėgainę, kuri leidžia automobiliui pagreitėti 0-100 km/h per vos 4.9 sekundės. Modifikuota šio automobilio versija buvo naudojama kaip saugos automobilis Formulės 1 varžybose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Giedrius | 2017-01-10 |
Maksimalus įvaizdis už sąlyginai minimalią kainą! |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdymas, gera gamyklinė komplektacija
Nepakankama garso izoliacija
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Kabrioletas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Jau pusantrų metų vairuoju MB SLK (2005 metų gamybos, R171) kabrioletą - rodsterį. Per tą laiką pravažiavau apie 25 000 km ir vistiek turiu mažai ką pasakyti, kadangi automobilis patikimas ir jokių "šposų" nekrečia. Daug kas įsėdęs nustemba, kad automobilis dvivietis ir dar kelis kartus atsisuka įsitikinti, kad už priekinių sėdynių daugiau nieko nėra :) Teko pakeisti akumuliatorių, kai žiemą pradėjo sunkiai vestis, meistras nustebo, kad senasis akumuliatorius buvo dar gamyklinis (taigi tarnavo daugiau kaip 10 metų!) O šiaip tai automobilis malonumui ir įvaizdžiui, gatvėje daug kas atkreipia dėmesį ar dažnai klausia: "Kas čia per modelis?" arba "Koks variklis?". Kaip ir daugelis MB, šis SLK yra gerai valdomas, labai manevringas, mieste gelbsti ir parkavimo davikliai priekyje ir gale. Tiesa, jo priekis gana žemas ir tenka parkuojantis saugotis aukštesnių bordiūrų, ne kartą buvau švelniai "pakabinęs" saviškį SLK ant priekio. Teko išgirsti iš keleivių, kad šis SLK ne "mersiškas", turėta omenyje, kad jis nėra pats tyliausias automobilis, visgi sudedamas metalinis stogas tikriausiai neužtikrina maksimalios garso izoliacijos. Jis taip pat ir gana kietas (ypač su R18 ratlankiais) bei sportiškas, panašiai važiuoja kaip kartingas. Žinoma, tai įtakoja jo stabilumą ir nuspėjamą elgesį kelyje. Tam labai padeda ir mane nustebinusi ESP sistema, kuri įjungta neleidžia "užmesti" automobilio galo ir praktiškai visose situacijose gelbsti ne ir ne itin patyrusį vairuotoją nuo nelaimės. Šiame modelyje yra ir bagažinė, kurioje lengvai telpa, tarkime, du lagaminai ir keli kiti smulkūs daiktai, o kai bagažinėje guli nuleistas stogas - vistiek lieka sąlyginai nemaža erdvė. Įdomu ir tai, kad pagal gamyklines specifikacijas šio modelio priekiniai ir galiniai ratlankiai yra skirtingo dydžio, taigi skiriasi ir padangų dydis (tarkime, mano priekinės 225 40, galinės 245 35). Autotradoje teko bandyti jo maksimalų greitį, gana lengvai akceleruojasi iki 200 km/h, o daugiausia "išspaudžiau" apie 220 km/h (panašiai ir turėtų važiuoti). O šiaip tai labai smagus ir atrodantis gerokai brangesniu automobilis, taigi galima ir tai laikyti jo pliusu :) |
Variklis |
Variklis dirba gana tyliai ir jo praktiškai nesigirdi, nebent užspausi akceleratorių iki dugno, tada išgirsi :) 1,8 turbokompresorius, gana eiklus (nors jau imu norėti 3,5 arba 5,5 ltr AMG modelio), mieste naudoja apie 10 - 11 litrų benzino (mažai važinėju piko metu). Tai pats populiariausias Lietuvoje šio modelio variklis, gana dinamiškas ir tuo pačiu (sąlyginai) taupus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Įdomu tai, kad tokio tipo automobilio kainos yra tiesiog įvairios. Galima rasti egzempliorių už 6500 EUR, o yra ir už 13 000 EUR, o pagaminimo metų skirtumas, tarkime, tik du metai. Bet šie automobiliai kainą "laiko", taigi nuvertėjimas jų yra minimalus. Jei aš prieš pusantrų metų pirkdamas saviškį, mokėjau 8000 EUR, tai ir dabar reikėtų ne mažiau pinigų, norint nupirkti tų pačių metų auto. Teko virinti galinį diferencialą (skaičiau, kad tai šių modelių bėda, jie kažkodėl rūdija) ir keisti vieną galinę traukę, kaina tikrai manęs neišgąsdino (apie 40 EUR su darbu). |
Patarimai perkančiajam |
Pamiršti apie praktiškumą ir džiaugtis gyvenimu, tam šitas automobilis ir skirtas! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Mercedes-Benz SLK klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis