Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Nebrangus nusipirkti
- Patogus ir saugus vairuoti
- Gera erdvė ant galinių sėdynių
TRŪKUMAI
- Triukšmingas važiuojant dideliu greičiu
- Plastikinis salonas
- Sėdynėms trūksta palaikymo
- Maža bagažinė
Naujasis Colt sukurtas Olivier Boulay 2003 metais pasirodė rinkoje, šįkart jis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir Smart Forfour. Automobilis pradėtas gaminti su nedideliais varikliais: 1.1 MPI, 1.3 MPI, 1.5 MPI ir turbo 1.5T. Pastarasis 1.5T variklis yra su turbina ir tarpiniu oro aušintuvu turi 147 AG/6000 rpm galią ir 210 Nm/3500 rpm sukimo momentą. 2004 metais pristatytas 1.5 L D-ID turbodyzelinis variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu ir tarpiniu oro aušintuvu su 95 AG (70 kW) galia. 2005 metais Mitsubishi pristatė Colt CZC kupė su kietu stogu ir 2+2 sėdimomis vietomis. Automobilis sukurtas kartu su Ken Okuyama iš Pininfarina kompanijos. Mitsubishi Colt įgavęs vienatūrio bruožų sužavės ne tik patraukliomis kėbulo linijomis, bet ir erdviu salonu bei solidžia elgsena kelyje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Amžinai nusivylęs Mitsubišiu | 2009-04-22 |
Colt 1.3 ltr. "Inform", 2007 metų gimimo |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Mažas, telpa nedidelėje aikštelėje. Lengvai valdomas, kai nereikia niekur skubėti. Salone lengvai telpa ir didesnio ūgio žmonės.
Silpnas, nepatikimas (neprognozuojamai gęstantis) variklis, kurio joks servisas Lietuvoje nemoka sureguliuoti. Daug erzinančių konstrukcinių sprendimų, įvairių nepatogumų.
|
Bendras automobilio aprašas |
Sakyčiau, tai vienas iš labiausiai nevykusių automobilių visoje Mitsubishi liniuotėje. Nors išorės dizainas ir nėra blogas, o kai kas tokį dizainą netgi labai giria, jei ne metalic dažai, tai kaip ir nėra į ką žiūrėti. Salono vidaus apdailos medžiagos labai pigios, nykiai pilkos plastmasės, arba toks pat nuobodus sintetinis audeklas. Pats didžiausias nepatogumas tas, kad priekinių sėdynių negalima atlošti į horizontalią padėtį, o tik palenkti atgal nedideliu buku kampu. Tai žiauriai vargina tolimesnėje kelionėje, kai norisi aikštelėje bent 20 minučių snūstelėti. Sėdomis arba užsikniaubus ant vairo labai nepailsėsi. Kitas "siurprizas" - automatinis posūkių mirksėjimo laiko pailginimas. Tai reiškia, kad nors trumpam užkabinus ranka posūkių svirtelę, posūkis sumirksės bent 3 kartus. Tačiau padarius posūkį arba persirikiavus, svirtelė pati sugrįžta į pradinę padėtį ne visada, tenka grąžinti ranka, ir būna, kad sukontaktuoja priešingo posūkio kontaktas bei ima mirksėti priešingos krypties posūkis, nors svirtelė jau neutralioje padėtyje. Natūrali reakcija - kuo greičiau jį išjungti, barkštelėjus per svirtelę, ir vėl ima mirksėti priešingos pusės posūkiai. Vienžo, idiotiškesnio sprendimo dar neteko matyti, o dar japoniška mašina vadinasi. Nors tiek ten to japoniškumo, kai gamykla kažkur Olandijoje stovi, o dalys gamintos bile kur, papigiai. Toliau - dar gražiau. Ėmus veikti bet kokiam elektros imtuvui- ar tai būtų ventiliatorius, benzino siurblys, elektrinė sankaba ar apšvietimas - po kokios sekundės-kitos labai trumpam laikui sumažėja borto įtampa (prigęsta lempos - tai aiškiai matoma vakare, murkdantis kamščiuose). Ir jei tuo momentu buvo pajudama iš vietos su įjungta pirmąja pavara, bet variklio sūkiai buvo mažesni kaip 1500-2000 aps/min, variklis tik trukteli ir gęsta kaip prikaltas prie asfalto, o užpakaly važiuojantys, tikriausiai, keikdamiesi staigiai stabdo, kad neįbelstų į Colto užpakalį. Šiaip valdymas nesunkus, "moteriškas". Langai dideli, veidrodžiai irgi, matomumas - geras. Tiesa, priekinio lango apipūtimas nekoks, nes įtaisyta tik viena nedidelė stiklo apipūtimo kiaurymė vidurinėje panelio dalyje, Žiemą, ar drėgnesniu oru tenka labai ilgai birbinti variklį ir laukti, kol bus nudžiovintas langas. Arba "maloniai" darbuotis grandikliu ir skuduru. |
Variklis |
Variklis 1,3 litro. Tokiai mašinai, kuri su vairuotoju ir bent vienu keleiviu sveria virš 1,1 t - ryškiai per mažas. Nors rašoma, kad galia siekia 95 AJ, tačiau ta galia gali būti panaudota nebent vokiškame autobane. Lietuvos gatvėse ir keliuose labiau būtų reikalingas didesnis sukimo momentas, o jo kaip tik trūksta. Tokiu atveju ir "gazas-dugnas" nelabai padeda, nes kuro tiekimo sistemos elektronika neleidžia greitai išvystyti didesnės galios, sustojus prie šviesoforo piko metu. Šiaip variklis vedasi gerai tiek šaltas, tiek karštas, važinėjant mieste 100 km suvalgo iki ~9 ltr a95 benzino. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaštai nedideli, kadangi mašina nauja ir jokių išlaidų remontui dar neatsirado. Visas išlaidas sudaro kasmetinė TA autorizuotame centre (kažkur iki 400 lt). Na, dar retkarčiais nuplauti, žieminio langų ploviklio užpilti, pakabinti kokį kvepiantį niekniekį. Jeigu tikėti autoplius.lt, tai per pora metų tokia mašina nuvertėja perpus ir dabar galėtų kainuoti ~22 kLt, bet realiai tai už tokią kainą niekas nepirktų, todėl teks ją drožti ilgai ir nuobodžiai, kol betiks tiktai Kuusakoskiui. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti tik su pačiu galingiausiu tos serijos varikliu (1,5 ltr) ir automatine transmisija. Turėti galvoje, kad smulkūs elektriniai gedimai gali virsti didelėmis problemomis ateityje, nes pats plikomis rankomis ten nelabai ką padarysi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 48)
Mitsubishi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | |||||||||||||||||||||||
Lancer | Lancer | Lancer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Carisma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Galant | Galant | Galant | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Eclipse | Eclipse | Eclipse | Eclipse | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | ASX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outlander | Outlander | Outlander | Outlander | ||||||||||||||||||||||||||||
Eclipse Cross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Pajero | Pajero | ||||||||||||||||||||||||||||||
Endeavor | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | L200 | L200 | L200 | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
i-MiEV | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Space Wagon | Space Wagon | Grandis | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 3000 GT | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mitsubishi Colt TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis