Markės
998 iš 1546
Nissan 100 NX 1991 - 1996
Nissan 100 NX, 1991 - 1996
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
100NX buvo skirtas konkuruoti su Mazda MX-3 ir Honda CR-X del Sol. Automobilis yra lengvas su kieta važiuokle ir ribotu slydimo diferencialu ir buvo vienas geriausiai valdomų priekiniais ratais varomų automobilių savo laiku. 1992 metais žurnalas “Road & Track” 100NX įtraukė į geriausiai valdomų automobilių testą kur kovėsi su tokiais varžovais kaip Honda NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda MX-5 ir Lotus Elan.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Giedrius | 2009-10-12
Smagus daiktas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Targa stogas, sportiška važiuoklė, pigi eksploatacija, nedidelė kaina
korozija
Bendras automobilio aprašas
Parduodami modeliai buvo dvejopų kebulo tipų - "targa T-top", ir "hard top". NX2000, būdamas lengvas, kieta važiuokle ir ribotu slydimo diferencialu, laikomas vienu iš geriausiai valdomų priekinių ratų varomų to meto automobilių. 1992 metais „Road & Track“ žurnalas įtraukė NX2000 į „Geriausiai pasaulyje valdomų automobilių“ testą, tarp tokių konkurentų, kaip Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata, ir Lotus Elan. Sis automobilis taip pat laimėjo ir "Michaelio GTI testa" - http://www.mx-3power.de/main/history/Testbericht92.htm . Tiesa, su riboto slydimo diferencialu europoje pardavinėjami nebuvo.
Variklis
2,0l 16v Twin cam, 142 arkliai (102 kw), 178/4800 Nm/RPM,
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilio eksploatacija nėra brangi, tačiau automobilis mėgsta rūdis
Patarimai perkančiajam
prieš perkant patikrinti galiniu arku stovi, amortizatorių tvirtinimo prie kebulo vietas, taip pat jei galima pasirnkti perkant vietoje 1,6 karburatorinio variklio 1,6 su įpurskimu, nes karburatoriai mėgsta išeiti į "amzinos medzioklės plotus", dėl ko jie pradeda naudoti daugiau degalų. 2,0l variklių defektų nepastebėta.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai