Markės
998 iš 1546
Nissan 100 NX 1991 - 1996
Nissan 100 NX, 1991 - 1996
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
100NX buvo skirtas konkuruoti su Mazda MX-3 ir Honda CR-X del Sol. Automobilis yra lengvas su kieta važiuokle ir ribotu slydimo diferencialu ir buvo vienas geriausiai valdomų priekiniais ratais varomų automobilių savo laiku. 1992 metais žurnalas “Road & Track” 100NX įtraukė į geriausiai valdomų automobilių testą kur kovėsi su tokiais varžovais kaip Honda NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda MX-5 ir Lotus Elan.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Aurimas | 2010-05-11
Rūpinsies- važiuosi!
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kėbulo formos kontūrų aptakumas, standus targa stogas, patogus prietaisų skydelis.
Aukšta priekinė važiuoklė, sėdynių galvos atlošai per daug atlošti atgal ir ne aukštai pasikelia, dideli durelių stiklai, nėra spec. vietos gesintuvui avariniam ženklui ir pirm.pag. vaistinėlei, nuolatinė galinių stabd priežiūra ir dar min.penki minusai
Bendras automobilio aprašas
Automobiliukas malonus važiuoti šiltuoju metų sezonu. Mėgstantiems tvarkingą techniką ramybę salono viduje drumsčia apdailų barškėjimai. Varginantis ilgas pasivažinėjimas per miestą (ypač piko metu): dėl ne itin patogių sėdynių atsipalaiduoti vairuotojo vietoje praktiškai pavyksta retai. Mėgstantiems greitį (būtent vingiuotam) kely, įsitempimą ir varžymąsi sukelia "įsistvėrimas" į vairą, nes dėl šiuo automobilio važiuoklės važiuojant didesniu greičiu vairas įgauna smarkų pasipriešinimą sukimui staigesniam posūky. Patrauklus dėl savotiškai išskirtinio priekio! Didelis pravažumas!- tačiau kad automobilis iš šono atrodytų gražiau reik "patobulint" (sužemint) priekinę važiuoklės dalį (3cm- pakanka). Tas suteikia didesnį jaučiamą stabilumą kely. Lyginant su kitais šios klasės automobiliais jie yra gerokai sunkesni, kas atsiliepiama ir į saugumą (beabejo su prisegtu saugos diržu)! Nereikia didelių pastangų priprast jį valdyt ir jaust gabaritus!
Variklis
Visi varikliai patikimi ir patvarūs! Žinoma jei tik jais deramai rūpinamasi nelaukiant kol jis tiesiog sustos ir nebeužsikurs. Pakankamai ekonomiški tiek 1.6L (karbiuratoriniai), tiek 2,0L (GTI: 105kW(143AG)). Užmiesčio ribose 1,6L variklis reikalauja gerokai mažiau sąnaudų. Miesto režimu jos nedaug kuom skiriasi nuo su 2,0 varikliu. Pateikiu kai kuriuos su 2,0 GTI varikliu snaudų skaičiavimus, viršijus 217kkm ridą, vartojant sintetinę alyvą: Vasarą užmiesty: 6,26 - 7,79 l/100km mieste: 8,64 - 9,4 l/100km Žiemą užmiesty: 7,43 - 8,13 l/100km mieste: max. 11,25 l/100km Kuras: STATOIL 95 Euro Ultima. Varikliui dirbant dideliomis apsukomis- triukšmas ir darbo vibracija nemaloniai girdima ir jaučiama salone. Prieinamumas atliekant variklio remontus gana neblogas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaikas brangiau, kaikas pigiau. Pagrindinės važiuoklės amortizacijos dalys (įvorės, traukutės, šarnyrai, stabdžiai) nebrangios. Remontas autoservisuose nebrangus ir greitas. Nemažai remonto darbų galima atlikti pačiam, jau besigaudančiam automobilių technikoje- esant "garažo" sąlygom. Automobilio kaina krenta proporcingai "augant" eksploatacijos metu gimusiems minusiukams. O jie auga gana greitai ;)
Patarimai perkančiajam
Tikrint šviesų pakėlimo mechanizmo veikimą; sankabos darbą; rūdis (visur) durelių nusėdimą; šalto variklio paleidimą (tik karbiuratoriniams); ar užvedimo rakčiukas tinka stogo užrakto spynelėms; greičių dėžės būklė: riedant 20km/h įspaust sankabos pedalą ir jungt I-ą pavarą (turi įsijungt lengvai- kaip ir pvz III-čia).
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai