Markės
1250 iš 1917
Nissan 200 SX, (S13) 1988 - 1993
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 5
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Nissan 180SX/200SX/240SX arba S13 arba Silvia - daug pavadinimų turi šis automobilis. Silvia vardas buvo naudojamas JDM rinkoje. S13 buvo nepaprastai populiarus Japonijoje, taip pat ir Europoje. Automobilis turėjo atverčiamus žibintus kas buvo labai madinga tuo metu. Buvo gaminamas ir kabrioletas, tačiau jis nebuvo populiarus, galbūt dėl aukštos kainos, didesnio svorio ir prastesnio kėbulo standumo bei valdymo savybių. S13 buvo vienas iš pirmųjų Nissan naudojantis daugiasvirtę galinę pakabą, jis taip pat pirmą kartą Nissan modeliuose turėjo visų keturių vairuojamų ratų sistemą žinomą kaip HICAS-II. S13 buvo žinomas dėl aštraus valdymo savybių - iš dalies dėka galinės daugiasvirtės pakabos ir palyginti nedidelio svorio, tačiau buvo kritikuojamas dėl neitin didelės galios. Nissan KA24E variklis buvo patikimas, tačiau tai buvo sunkus geležinis blokas, o atiduodama galia salyginai nedidelė. Visgi daug vairuotojų automobilį mėgo, didino variklio galią, todėl neretai jį buvo galima pamatyti „drift“ varžybose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
S13 buvo vienas iš pirmųjų Nissan naudojantis daugiasvirtę galinę pakabą, jis taip pat pirmą kartą Nissan modeliuose turėjo visų keturių vairuojamų ratų sistemą žinomą kaip HICAS-II.

S13 buvo itin populiarus įvairių šalių „drift“ varžybose:





Patalpino: JJ | 2012-10-12
Veltui nuvertintas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamika, Išvaizda, RWD, apskritai vieni pliusai, neskaitan vieno minuso :-)
Rūdys ryja ploną skardą
Bendras automobilio aprašas
Automobilį pirkau iš vokiško tinklapio, žodžiu katiną maiše, aišku buvo gan puikiai papuvęs, viską sutvarkius prasidėjo jo kasdieninė eksploatacija. Šiaip automobilis bomba - atrodo puikiai, važiuoja dar puikiau. Didžiausia šio automobilio bėda - rūdys, na gal tik man taip pasitaikė, bet kas pora metų reikia užvyrinti visą eilę skylių. Iš tikrųjų automobilis svajonė, nors ir teko jį parduoti, nes atsibodo varinėt pas vyrintoją, bet ateityje būtinai įsigysiu dar kartą S13'uką, tik gero stovio ir prižiūrėsiu, nes to šis automobilis vertas tikrai labiau nei 90% kitų. Apskritai, kas pavažinės šiuo automobiliu supras, kodėl po tokio auto niekada negalės atsisėsti į priekiu varomą liaudies vežimą.
Variklis
Variklis labai veltui nuvertinamas, kaip ypač nepatikimas, nežinau, gal čia tik man taip pasitaikė, bet praktiškai vienintelė dalis prieš parduodant, kuri veikė puikiai, tai variklis. Originali turbina pas mane sugedo gan greitai, dėl labai kvailos priežasties - į sparnuotę įlindo dratas, kuris turėtų neleisti guminiam vamzdžiui susiploti, su sena turbina tepalus valgė, bet ne rijo, pakeitus į gero stovio turbiną būdavo, kad per tepalų keitimo intervalą (5000km) netekdavo nei lašo dapilti.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Benzino valgo normaliai, grubiai nuo 7,5 (80-85kmh trasoje pakišus po gazo pedalu plytą) iki 17 (važinėjant dugnais, nors manau tikrais dugnais važinėjant ir 20 paprašys). didelių remontų neturėjau, tiesiog profilaktiškai pakeisti indėklai, karts nuo karto supūna ir nulūžta priekinio stabilizatoriaus traukutė, jų kaina juokinga. Naudotos dalys palyginus su tokiais prabangumo etalonais, kaip Audi bulka iš vis nemokamos, matyt labai daug jų pridaužyta arba visi smarkiai tiuninguoja ir lieka daug lyšnų dalių. Žodžiu eksploatacijos kaina tikrai nedidelė neskaitant kiek didesnių, nei eilinio dyzelinio grabo (Golfas, Passatas) degalų kainos. Jei pavyks rasti nesupuvusią, ko greičiausiai nepavyks, tai nuvertėjimo nebus, greičiau netgi parduosite brangiau.
Patarimai perkančiajam
Prikit, kol dar jų yra ir vyrinkit :-)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt