Markės
1285 iš 1911
Nissan Pathfinder, (R51) 2005 - 2012
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.712% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Galingi V6 ir V8 varikliai
  • Gerai suprojektuotas interjeras
  • Erdvi krovinių erdvė
  • Didelė vilkimo galia
  • Geras pravažumas
TRŪKUMAI
  • Antros ir trečios eilės sėdynės yra per ankštos suaugusiems
  • Važiavimas geru keliu ir valdymas neprilygsta kitiems konkurentams
Naujas Pathfinder tapo didesnis ir galingesnis. Padidėjęs ilgis reiškia, kad dabar automobilis talpina tris sėdimų vietų eiles. Kadangi automobilio galinė pakaba yra nepriklausoma, tai ir kelyje automobilis jaučiasi kaip lengvasis automobilis. Ir antros, ir trečios eilės sėdynes galima sulenkti ir gauti nemažą erdvę bagažui, kurios trūksta jei visos sėdynės yra vertikalioje padėtyje. Vairuotojai vertina galingus variklius, lankstų interjero konfigūravimą, tačiau valdymas galėtų būti ir geresnis, interjeras erdvesnis (ypač erdvė trečioje sėdynių eilėje), o interjero medžiagos kokybiškesnės. Keturių varomųjų ratų "All Mode" 4x4 pavara yra sukurta Nissan X-Trail sistemos pagrindu. Ši sistema užtikrina puikų visiems Nissan visureigiams būdingą pravažumą. Valdoma vienu mygtuko paspaudimu "All Mode" sistema suteikia Pathfinder vairuotojui galimybę pasirinkti vieną iš keturių galimų režimų. Taigi Pathfinder žengė kelis labai svarbius žingsnius tvirtinant savo pozicijas SUV rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Žilvinas | 2009-07-27
Iš Nissan to nesitikėjau
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
galingas
daug nemalonių smulkmenų - lūžta, byra, rūdyja, girgžda, kaukia
Bendras automobilio aprašas
Įsigijau automobilį naują iš Nissan atstovų Kaune. Pirmas įspūdis buvo labai geras, bet palaipsniui jis blėso ir štai kodėl: jau pirmą mėnesį pradėjo neužsidarinėti vairuotojo durys, pati rankena pradėjo byrėti dalimis. Nissan salone paaiškino, kad garantija tam reikalui negalioja ir už naujas detales, bei jų remontą mane apmokestino. Važiuojant didesniu greičiu mašina imdavo nežmoniškai kaukti - to priežasties Nissan atstovai taip ir nesurado. O priežastis banali - pakoja (laiptelis) taip pat sutverta negrabiai, nepatikimai. Važiuojant nuo vėjo pasipriešinimo ji ima žiotis, o atsiradusiose kiaurymėse ima kaukti vėjas... Salone panelė sumontuota atmestinai, tarpai tarp atskirų elementų skirtingi, plyšiai didžiuliai. Skaudžiausia, kad jau pirmą žiemą ant stogo atsirado nedidelių rūdžių dėmelių, o po dviejų žiemų dugnas tapo nuo rūdžių raudonas, bagažinės dangtis - kampuose atsirado rūdžių. Yra galimybė naudotis belaide įranga telefonui ("mėlynas dantis") - ji nieko neverta. Norint su kuo nors kalbėtis reikia šaukti visa gerkle, kad tave girdėtų. Po poros tokių "pokalbių" ima svaigti galva ir dingsta noras naudotis tokiais"patogumais". Liukas - naudojausi retai. Pirmais metais lyg ir be problemų, vėliau važiuojant jo neįmanoma uždaryti. Jis atvažiuoja į norimą padėtį, tada nesustodamas vėl atsidaro. Tad jei važiuojant prasideda lietus tai turi sustoti, kad jį uždaryti. Prietaisų panelėje - rodoma lauko temperatūra. Viena dieną ją nustojo rodyti. Nissan specialistai nusprendė, kad kaltas daviklis. Pakeitė jį. Vis tiek nerodo - užsakė ir pakeitė visą panelę ( vėliau parduodant automobilį spidometras buvo 15000 km :). Lauko veidrodėliai. Nuostabu, kad jie gali užsilenkti kai sustoji kur nors siauroj vietoj. Tik deja pirmą žiemą sugedo vienas, pavasariop antras, sekančią žiemą istorija kartojasi ir taip kasmet. Kai lauke nors -10 šalčio - jų geriau neliesti, nes garantuotai suges.
Variklis
Variklis be abejo galingas. Man net nepavyko sugalvoti kur panaudoti jo galią. Tačiau norint greičiau pavažiuoti - mašina jaučiasi, kad yra prievartaujama, įsibėgėti jai reikia daug laiko. Tad jei nori ką nors aplenkti - reikia gerai įvertinti situaciją, nes gali ir nespėti...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Degalų jis iš manes prašė apie 13 litrų (dyzelino), aptarnavimai - velniškai brangūs. Po visų šitų iš esmės smulkmenų, nuvažiavęs 90000 km (3,5 metų) pardaviau jį už 16700 eurų, kai tuo tarpu man jis buvo kainavęs 64000 eurų - žiauru...
Patarimai perkančiajam
palaukti atnaujintos versijos, gal pataisys visas nemalonias smulkmenas. Nepirkti su navigacija - ji nieko neverta, nors galinio vaizdo kamera - nuostabus dalykas parkuojantis mieste.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 65)
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt