Markės
1052 iš 1562
Nissan Primera 1995 - 2002
Nissan Primera, 1995 - 2002
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 24
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Antros kartos Primera išoriškai pasikeitė labai nedaug, tačiau ji gavo daugiasvirtę pakabą tiek priekyje, tiek gale kas buvo unikalu šioje klasėje. Automobilis buvo gaminamas sedano, hečbeko ir universalo kėbulais. Europoje Primera buvo pristatyta su 1.6 L ir 2.0 L benzininiais varikliais ir 2.0 L dyzeliu. 1999 metais Nissan atnaujino Primera – buvo suteikti modernesni nauji priekiniai žibintai su skaidriais stikliukais ir naujomis Nissan propaguojamomis sparnų formos radiatoriaus grotelėmis. Reikia paminėti, kad Nissan Primera sėkmingai dalyvavo British Touring Car čempionate, kuriame komanda 1998 ir 1999 metais laimėjo gamintojų čempionatą, be to pimą ir antrą vietas lenktyninkų įskaitose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: NISSAN GERBĖJAS | 2015-09-04
PRIMERA 2l, TD, 1997 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas variklis, minkšta važiuoklė, normalios kuro sanaudos.
Neatsparus korozijai, važiuoklė neatlaiko žvyrkelių ar staigių duobių asfalte.
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Persėdau į šį automobilį iš GOLF II prieš 10 metų. Tad po jo šis atrodė kaip "kosminis laivas" :)). Ji tada buvo 8 metų amžiaus. Variklio darbas ir garso izoliacija - gera, pakaba - minkšta. Labai patiko priekio dizainas, nors iš šono - nelabai (hečbekas). Po 6 mėn - keičiau galinius amortizatorius. Po 3-jų lietuviškų žiemų - kiaurai prarūdijo slenksčiai. Liaudies meistras išlankstė iš storesnės skardos ir važinėju iki šiol :)). Po 5 metų - nusisuko pusažis; gavome virinti tą patį, nes pereinamas modelis, šrotuose dar nebuvo. Po gal 6 metų - alkūninio veleno apsisukimų daviklis, remontas - 500 Lt, nes diagnozavo ir taisė NISSAN atstovas. Po 8 metų - keičiau vairuotojo sėdynę, nes ištrupėjo dantračiai. Beje, vairuotojo vieta nelabai patogi, kai reikia vairuoti mieste, remiasi į panelę dešinė koja. Trasoje - atsiloši ir važiuoji . Po 9 metų - parėjo generatorius ir starteris. Beje, generatorius - neremontuojamas; įdėjo iš ALMEROS, tinka. Po 10 metų - vėl generatorius ((: Vėl dėjo iš ALMEROS. Dar kartais pablūdija aksleratorius, bet retai. Kai pareis visai - teks atsisveikinti su savo Nissaniuku, nes naujas mazgas kainuoja daugiau nei automobilis, kuriam jau 18 metų. Dar kažkada keičiau priekines šakes ir ABS daviklius priekyje, nes pardėjo girgždėti, t.p. priekinius guolius; o šarnyrus ir kitas smulkesnes detales - po kelis kartus. Tai tokia istorija, bet gal tai ir norma, nes su šia mašina pravažiavau jau 120000 km Lietuvos keliais, ir vasarą, ir žiemą.
Variklis
Variklis neužmušamas, patikimas. Iš vietos gal ir nerauna, bet paskui traukia gerai, tik reikia negailėti gazo:)) Vedasi visada, ti akumuliatorius turi būti galingas ir tvarkingas. Važiuojant mieste - gan triukšmingas, bet užmiestyje - viskas OK. Praktiškai dėl variklio šio automobilio vis dar neatsisakau. Dabar 334000, pakeičiau pagrindinį ir siurblio diržus ir riedėsiu dar toliau, bent jau iki apžiūros.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontams per metus - gal po 500-600 Lt, o kurui - kiek važiuoji - tiek. Originalios detalės - brangios, neoriginalai ir iš šrotų - normos ribose. Nuvertėjimas - apie 800-1000 per metus.
Patarimai perkančiajam
Patikrinti kėbulo ir važiuklės būklę, nes pvz šakė kainuoja apie 110 EUR..... Patikrinti, ar veikia ABS, važiuojant - klausytis guolių ūžimo, padarius staigų posūkį - kaip veikia pusašiai, ar netraška.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai