Markės
1050 iš 1560
Nissan Primera 1995 - 2002
Nissan Primera, 1995 - 2002
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 24
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Antros kartos Primera išoriškai pasikeitė labai nedaug, tačiau ji gavo daugiasvirtę pakabą tiek priekyje, tiek gale kas buvo unikalu šioje klasėje. Automobilis buvo gaminamas sedano, hečbeko ir universalo kėbulais. Europoje Primera buvo pristatyta su 1.6 L ir 2.0 L benzininiais varikliais ir 2.0 L dyzeliu. 1999 metais Nissan atnaujino Primera – buvo suteikti modernesni nauji priekiniai žibintai su skaidriais stikliukais ir naujomis Nissan propaguojamomis sparnų formos radiatoriaus grotelėmis. Reikia paminėti, kad Nissan Primera sėkmingai dalyvavo British Touring Car čempionate, kuriame komanda 1998 ir 1999 metais laimėjo gamintojų čempionatą, be to pimą ir antrą vietas lenktyninkų įskaitose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 24
GYTYZ | 2012-01-12
Nissan Primera
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masiniukas super, po bmw istisu remontu, sitas tikra sielos atgaiva :) Tik uzkliuvo : peciukas veikia tik 4 padala, netaisiau nes bergzdzias reikalas, dazai automobilio apgailetini, atsoka nuo kiekvieno akmeniuko ir zinoma kietumas neispasakytas ( bmw buvo karieta, o cia taburete) Variklis 2 litai 110kw ispudingas, galiu pasakyti sedevras o ne variklis :D 2.0 16v Doch Tvarkiau starteri 180lt
Pilnas atsiliepimas...
Tornis | 2011-11-16
Primera 2.0 SLX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Per penkis metus eksplotacijos lietuvoje neteko nusivilti. Žiemą vedasi puikiai, traukos turi, pakankamai geras darbinis arkliukas. Pagrindinės problemos - rūdijantys slenksčiai ir pusašis (primerų problema). 2.0 85KW Pakeistos detales: granatos (kaires puses du kartus), pusašis (kairės pusės), šakės abiejų pusių, sankaba, galiniai amortizatoriai, salono ventiliatoriaus varža (dirbo tik 4 padėtis).
Pilnas atsiliepimas...
Meskiukas | 2011-09-01
Nissan Primera p11 - 144 traveller
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus, pakankamai manevringas, ekonomiskas ir patvarus
Rudija kebulas
Nissan Primera p11-144 1.8 ltr 84kw universalas, visi elektriniai langai, originalus xenonai, veliurinis salonas, borto kompas, originali garso aparatura. Masiniukas paprastas ir patikimas kaip ir visu nissanu problema tebeislieka rudys, gamintoju padengimas apgailetinas vietomis net dugne sviecia tik gruntas, tad reikia butinai dengti antikorozinemis medziagomis. Dazniausiai kaip ir p10 modelije rudys dengia galines arkas, ypac prie benzino ipilimo vietos, slenksciai irgi nestebukligai apsaugoti nes dengiami plastiku o tarp jo ir metalo renkasi purvas su juo ir dregme. Smarkiai rudyja ir pakabos elementai taciau tai pagrinde pavirsiniai zidiniai tad tokiu vietu bijoti nereiketu. Variklis ganetinai dinamiskas jai planuojate deti dujas geriau imti 2.0 ltr varikliuka. Didelis pliusas yra kad vietoj paskirstymo dirzo stovi grandine. Taipogi i si varikli telpa tik 3 ltr tepalo tad nera brangu atlikti aptarnavimus. Kuro sanaudos misriu ritmu 8-9 ltr. Eksploatacija pigi taciau reiketu perkant atkreipti demesi i amortizatoriu ir granatu bukle. Kaip ir perkant belekoki modeli, galima tik atkreipti demesi i rudys ar nesklinda garsu is variklio tai gali buti grandine kuri nors ir ilgaamze taciau jai sugenda remontas nera pigus
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2010-09-14
nuosava ir sava japonkė Primera P11-144
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išraiškingas dizainas, paprasta konstrukcija, patikima galinė pakaba (stovi paprastas balkis), patikima elektronika, gera komplektacija, geri ir patikimi varikliai, eiklūs benziniai motorai, pati mašina labai patikima ir kokybiškai surinkta
Bijo didesnių apkrovų (nusėda subinė), trūksta erdvės salone, nekomfortiška, nedinamiškas dyzelis, priekinė pakaba turi silpnus pusašius ir granatas, generatorius ne iš stipriųjų. Pataupyta su salono medžiagomis. Kaina verta mokamų pinigų. gerai valdoma.
Nusipirkau praeitais metais. Automobilis tikrai gana išvaizdus, pakeitęs gana nuobodoko stiliaus Primerą. Dėl ko aš ją pirkau? Visų pirma simpatizuoju japoniškoms ir prancūziškoms mašinoms. Antra - traukė mašina, kurių nėra daug gatvėse. Sidabrinė Primera manęs nenuvylė. Ypač patikimumo atžvilgiu. Maniškė yra labai panaši į tą, kurios nuotrauka įdėta kaip avataras. Pradedant reikia atkreipti dėmesį, kad ji yra išoriškai gana didelė, papūsta visutinės klasės mašina. Turi gražius LED priekinius žibintus (skaidrūs priekyje ir gale). Užmauta su gamykliniais lietais ratlankiais. Mašinas perku tik jomis domėdamasis. Teko 7 metus be problemų eksploatuoti Nissan Bluebird - nuo to laiko Nissan tapo patikimumo sinonimu. Taigi galiu pasakyti, kad ji patenkino mano lūkesčius, nes nepavedė kelyje. Per 20000 km, su kuria jau teko nuvažiuoti, teko nusipirkus pasikeisti padangas, išsivalyti saloną, pasidaryti karterio remontą (buvo prakirstas), pasikeisti tepalus, įvairius filtrus, neseniai keičiau guolį ir granatos gumą. Mašinos bagažinėje (pas mane chečbekas)yra įmontuotas gamyklinis Cd keitiklis. Šie modeliai visi turi klimato kontrolę. NATS centrinio užrakto sistemą (raktelis su bifunkciniais mygtukais), Brake assist sistemą (ABS asistentą), visose yra borto kompiuteris. Įdomu tai, kad, jei mašinos motoras užvestas, saugumo sumetimais bagažinės atidaryti neįmanoma. Beje, magnetola yra standartinė, o kolonkės - neblogos. Šiaip mašina nepatiks tiems, kurie tikisi komfortiško vairavimo. Komforto tikrai trūksta. Kas dar nepatiks - prastokos kai kurios salone panaudotos medžiagos, bet surinkimas kone idealus. Turiu pasakyti, kad mašina turi labai silpnus, "vienkartinius" plastikinius buferius. Tikiu, kad daug kas yra matęs šias Primeras su nusmukusiu galiniu buferiu. Priežastis - silpni plastmasiniai tvirtinimo varžtai. Po smūgio buferiai iškart deformuojasi ir atsikabina, bet yra minkšti ir saugumo atveju kone idealūs. Viena iš silpnesnių vietų mašinoje yra pavarų dėžės plastmasinė perjungimo galvutė ir jos medžiaga - labai dažnai ji jau būna sulūžusi, o pavarų dėžės užvalkalas - nutriušęs. Mašinoje kiek trūksta erdvės, bet ji labai gerai stovi ant kelio, vairas labai paklusnus. Negaliu pagirti sėdynių užvalkalų - ne veliūriniai labai greitai susidėvi ir susitepa. Kėbulo antikorozinis padengimas vienas iš geresnių (pilnai cinkuota). Žinoma, dažniausiai Primeros rūdija tik daužtos ir neturi korozijos plėtimuisi būdingų vietų (dažniausiai atsitiktiniai korozijos židiniai). Apsidraudimui siūlyčiau pasidengti dinitrol antikoroziniu, nes japonams prastai sekasi padengti kėbulus. Maniškė turi turbodyzelinį agregatą. Kai perku mašiną, niekada nekreipiu perdaug dėmesio į dinamiką, nes mansvarbiau ekonomija. Galiu pasakyti, kad turbodyzelis, kuris turi 66 kw ir yra vienintelis šios Primeros dyzelinis agregatas, yra kiek bukas. Visų pirma, turbina įsijungia esant 2400 aps./min. Tada juntamas akivaizdus jėgų antplūdis, mašina šauna į priekį. Kiek mažokas sukimo momentas (177 Nm) lyginant su VW dyzeliukais, Betko norėt, kai Primeros dyzelis technologiškai dar yra netiesioginio įpurškimo. Nebijo prastesnio kuro, variklisyra grynai didelė metalo krūva, mažai plastmasės, todėl aš juo pasitikiu, nes nekenčiu tų barškančių apsauginių dangtelių. Serviso meistrai giria šiuos variklius už nesudėtingą konstrukciją. Jų didelis resursas ir vedėsi žiemą prie - 20 be problemų (aišku nepylėme surogato į baką). Silpna vieta - jautrūs perkaitinimui, gali nulėkti galva. Perkantiems tokią Primerą rekomenduočiau tik benzinius variklius, nes jie yra labai tylūs, ekonomiški ir modernūs (TWIN CAM), nors patikimumo atžvilgiu turbodyzelis nėra blogesnis. Benzininiai varikliai yra sukami grandinės, o dyzelis - krumplinio diržo. benzininiai varikliai buvo 1,6, 1,8 ir 2,0 litrų modifikacijų. 1,6 yra 73 ir 77 kw, 1,8 - 85 kw, 2,0 l variklis 96 ir 103 kw. Yra ir GT versija, turinti 110 kw. Ką apie benzininius variklius galima paskayti? Pasaka ir taupa. Teko važiuoti su 103 kw varikliu, tai joks mersas ar BMw nesuteikia tokio elastingumo, jie pernelyg sunkūs automobiliai. O kuro ima tik vos virš 8 litrų.Mano dyzelis važinėjant įvairiai susrebia 5,8 litro 100 km. Motorai niekada nebuvo prasti. Kas nedaug važinėja, rekomenduočiau tik dyzelį. Tiesa, su 2,0 l varikliais buvo montuojama ir CVT bepakopis variatorius, kuris dažnai genda. Geriau pirkti automatą su 1,8 l varikliu - patikimesnis. Pats 1,8 l variklis turi vieną trūkumą - mėgsta deginti tepalą, kai į jį patį galima įpilti vos 3 litrus su gramais (konstrukcinis gamintojų defektas). Todėl 1,8 variklis kartais gali būti perkaitinamas, reikia pastoviai papildyti alyva. Mechaninė dėžė turi ilgą išeigą. Pavaros yra ilgos, ir tik 4 ir 5 trumpesnės. Tiesa, varikliai, kaip ir Hondos, mėgsta didesnius sūkius. Alyvos filtras - 12, Sankaba ( ne japoniška) - 350 lt, stabdžių trinkelės (2 vnt. priekis) - 90 lt, priekinis guolis (origialas, japoniškas) - 80 lt., variklio riebokšlis - 30 lt., pakaitinimo žvakė - 40 lt. Nuvertėja greitai, bet ne baisiai. Spalį pirkau už 9000 lt., dabar rinkoje kainuoja apie 6500 lt. Tai solidžiai surinkta mašina, ieškantiems alternatyvos Vectrai, Mondeo, Accordui, Mazadai 626, C klasės mersedesui, 3 serijos Bmw, A4 Audi, Citroen Xantia/C5, Peugeot 406, Mitsubishi Carisma, Volvo S40, Renault Laguna, Škoda Octavia, Passat. Jos nėra ko bijoti ir nereikia tikėti, kad brangios dalys. Brangesnės nei golfo, bet pigesnės už Audi ar Bmw. Remontas nesudėtingas, tvarko bet kas. originalios dalys labai kokybiškos. Perkant dyzelį vadovautis logika - jis bus daug nuriedėjęs. Jaunam žmogui dyzelis nepatiks - jis traukia tik tada, kai jį ganai. Dyzelį reikia tikrinti ant stendo. Patartina nepagailėti pinigų kuro siurblio diagnostikai ir ieškoti, ar variklio galvoje nėra skylių. Kartais pasitaiko, kad per anksti subyra sankaba. Tausokite pakabą (priekinę), nes ji nemėgsta aštriai įveikiamų staigių posūkių (ploni pusašiai, byra granatos). Galinė pakaba paprasta ir patikima - išilginis balkis. Elektronika patikima. Mašinos buvo gaminamos Japonijoje ir Anglijoje. Sunderlande pagamintos Primeros ne blogesnės už japoniškas, tą patvirtina ir gamintojas. Tai neįvrtinta mašina, turinti ISOFIX sėdynių sulankstymo sistemą ir gerus stabdžius. Nėra dėl ko ant jos griežti dantimis, todėl ji ir tenkina savo galimybėmis. Norėčiau benzininės, bet neturiu pinigų.
Pilnas atsiliepimas...
Gintas | 2010-07-11
Primera P11 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Šiaip visai ir nieko būtų automobilis, tik, kad va vis bėdos - pirkau su variklio defektu, įdėjau kitą variklį, subyrėjo sankaba, paskui pradėjo mest 5 pavarą, keičiau dėžę, dabar vėl meta , bet 1 pavarą, važiuoklė nepatvari - Salenblokai reikia keist kas 15-20 t.km. Nors iš kitos pusės, nemažai važinėju žvyrkeliais, dažnai ir nemažai pakrautas. Variklis ryškiai persilpnas tokiai mašinai, turbina veikia nuo 2500 apsukų. Su elekttra - jokių problemų, kondicionierius veikia puikiai, galinė važiuoklė - gera, bet labai "susėda" daugiau pakrovus. Daugiau tokį pirksiu, nebent išėjęs į pensiją... 2.0 TD 66kw Greičių dėžė, sankaba jau gal 3 kartus, Salenblokai, šarnyrai - maždaug kas 15-20 t.km, keleivio pusės pusašis- 2 kart. (nupūna, o paskui ir nusisuka ties balansyru). Galinio dangčio amortizatoriai, nuplyšo vairuotojo sėdynė, remontuotas kuro siurblys, išklerę valytuvų įvorės.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2009-12-29
1999 2 l benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas ir pigus
Trūksta komforto viduje, per sunkus.
Patogus sėdėti, tylus, nekaprizingas, patikimas, gale vietos yra kaip tvarte. Kelyje stabilumas vidutiniškas. Mažokas pravažumas nuo kelio. Geras, kiek bukokas dėl automobilio svorio, įsibėgėja pakankamai greitai, bet prie sėdynės neprispaudžia. Patvarus. Elastingas. Detalės brangokos, bet patvarios, plonos skardos, lengvai lankstosi, korozija geresnė negu fordo, bet blogesnė už VW. Verta pasiimti specialistą su nešiojama elektronikos testavimo įranga. Verta patikrinti amortizatorių stovį (jie dažniausiai genda)
Pilnas atsiliepimas...
nerkus | 2009-10-21
1995 m. 2.0 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas dyzelis
nepatvarus, per silpnas variklis
Sedynes patogios, turi nebloga sonini prilaikyma, salono medziagos vidutines, gale vietos kojoms nedaug, garso izoliacija silpnoka, kebulas megsta parudyti variklis be turbinos dyzelis ryskiai siam auto per silpnas, siaip gedimu nebuvo, bet pirkau jau po kapitalinio. i vaziuokle sudejau daugiau nei puse masinos kainos, be to generatoriaus remontas, problemos su salono hermetizacija - praleido vandeni, uzvedimo spyneles keitimas... jei nusprendet pirkti, atlikite pilna variklio ir vaziuokles diagnostika, o dar geriau pirkti Nissan Almera - zymiai patikimesnis auto!!!
Pilnas atsiliepimas...
adamsas | 2009-05-19
nissan primera - 1996
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai puikus automobilis. Gerai stovi ant kelio. Vaziuokle, nei per minksta, nei per kieta. Kebulas rudyja tik prie galiniu dureliu slenkscio. Cia silpniausia primeros vieta. 2.0i 16v DOCH tepalai. filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
Vytas | 2008-02-03
Nissan - Primera
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gerai vedasi saltyje ir prie -30laipsniu. Tyliai dirba dyzelis, nesmardina dumais net mazam garaze. 2.0 TDi Generatoriaus diodu tilteli. Serviso darbas, ir detale kainavo-390 Lt.
Pilnas atsiliepimas...
Tornis | 2007-07-23
X2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siaip gera masinyte, nelabai gendanti. Tikrai nera ko gailetis tokia nusipirkus. Nebuvo kad pavestu. Aisku reikia pastoviai priziuret ir jei kas tai srote detaliu nelabi jai rasi. 2.0 slx Pakeista granata, sankabos trosas, tepalai, filtrai
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai