Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Visapusiškai praktiškas
- Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Prastos interjero medžiagos
- Kėbulo korozija
- Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.
Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.
Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:
Patalpino: Romka | 2013-04-07 |
Geras o kartu ir nelabai Opelis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda, talpumas, praktiškumas, minkšta važiuoklė
Salono apdaila, valdymas
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai va ilgai taupę ieškoję ir galvoję nusprendėme su drauge pirkti Astra G. Žinojau kad Opelis man nepatiks, kadangi gana ilgą laiką darbe teko važinėti su Omega ir vienasyk teko pasėdėti už Vectros vairo. Labiausiai Vectroj man patiko... veidrodėlių forma. Daugiau apie tą mašiną po vieno važiavimo pasakyti kažko gero ar blogo negaliu. Astra aišku nuo Vectros netoli nuėjusi todėl puikiai žinojau kas manęs laukia. Na bet pirkau todėl, jog patiko draugei, be to buvo reikalingas praktiškas 4 durų automobilis. Todėl labiausiai man patikusi Bertone coupe versija iškart atpuolė. Igai skaitęs forumus internete nusprendžiau apsistoti ties 1.7 dyzeliniais varikliais. Po ilgo ieškojimo papuolė 4 durų chečbekas su neblogu kėbulo bei salono stoviu. Mechaniškai mašina turėjo keletą defektų, bet kadangi patiko kėbulas pagalvojau, kad mechaniką kaip nors susitvarkysiu. Aišku tada prasidėjo problemos su varikliu, neracionalios kuro sanaudos vienu žodžiu tikras hemorojus. Mašina aišku turėjo ir pliusų. Su gerais ratukais tai tikrai gražiai atrodantis automobilis nors ir šiek tiek mergaitiškas. Vien sau asmeniškai tokio tikrai net nebūčiau žiūrėjęs. Aišku nekalbu apie Bertone coupe ar cabrio versijas, nors šių kainos labai supanašėjusios su Mercedes CLK, todėl tikrai nežinau ar galėčiau perlipti per save ir už tuos pačius pinigus pirkti Opelį vietoj Merso. Kitas geras dalykas, jog nulenkus galines sėdynes galima vežti tikrai ilgą krovinį. Labai smagu, jog radija/cd galima reguliuoti ant vairo. Daugiau jokių mygtukų ant jo nebuvo, bet nemanau, kad jų ir reikia, kadangi vairas yra vairas o ne play station joystickas. Kalbant apie saloną reiktų pastebėti, jog trūksta daiktadėžių. Ypač susidėti daiktus per vidury, kad viskas būtų po ranka. Bardačioke yra vietos puodelių laikikliams, bet kadangi jie negilūs ir niekas ten nesifiksuoja puodeliai ten laikytųsi tik iki pirmo posūkio. Aš tų laikilių asmeniškai išbandyti neišdrįsau. Vieną daiktadėžę pavyko aptikti gal tik po pusės metų eksploatacijos. Dėti ten aišku kaip ir nelabai yra ką, kadangi tūris mažas. Galima įdėti telefoną, bet važiuojant aišku negirdėsi kaip skamba jeigu ten jį laikysi. Bandžiau dėti piniginę, bet nelabai telpa. Nudžiugino nors tai, jog yra daiktadėžės galinėse automobilio durelėse. Salono plastikas neblogos kokybės, bet pats panelės ir visų instrumentų dizainas kaip 99 metų auto didelio susižavėjimo nekelia. Buvusiam mano 95 metų BMW trečiuke mano asmenine nuomone salonas atrodo solidžiau. Tą patį pasakė ir draugė atsisėdusi į mūsų Opeliuką. Ypač ydomūs pasirodė sėdynių raštai. Nu bet čia tikriausiai toks Opel dizainerių sprendimas. Gaila, kad labai retai pasitaiko oda, nes kiek žiūrėjau skelbimus beveik visos medžiaginės ir veliūrinės sėdinės tikrai ydomiai išmargintos ir bent jau man didelio susižavėjimo tikrai nekėlė. Valdymas geresnis nei buvusios Audi 80, bet tikrai prastesnis nei trečiuko (tik mano asmeninė nuomonė). Gal dėl to kalti priekiniai varantys ratai, bet vienasyk įlėkęs i žiedą nemažu greičiu sukdamas vairą nelabai supratau ir jaučiau ką ten tie priekiniai ratai veikia ir ar išimsiu aš tą posukį ar nulėksiu kažkur neaišku kur. Labiausiai pagirtinas dalykas būtent mano turėtoje Astroje - važiuoklė. Prieš tai auto turėjusi savininkė sakė, jog nieko netvarkė 3 metus t.y. nuo tada kai jis buvo parvarytas iš užsienio. Kaip tokios klasės auto važiuoja tikrai palyginti minkštai niekas važiuoklėj nebildėjo ir nebarškėjo o tai tikrai keista, kadangi pirma mano mašina buvo AUDI 80, kurios važiuoklę reikia perrinkti kas metus. Mes pasivažinėjom dar pusmetį ir tikrai negeriausiais keliais (visi Kauno kelius žinom) + važinėta žvirkeliais. Po pusmečio vis tiek nieks nebildėjo. Deja dėl variklio, siurblio ir kt. problemų buvo nuspręsta su mašina atsisveikinti. Taigi mašiną pardaviau ir pasistengsiu mūsų svajonių Astrą užmiršti kaip blogą sapną. Reziume tai tikrai neblogas ir kantrus auto tik aš nusipirkau su trūkumais, kuriuos pastebėjęs nenorėjau kišti pinigų. Kažkokio didelio kaifo tikrai nepajusite važiuodami, tai tiesiog darbinis arkliukas nuvažiuoti iš punkto A į punktą B. Prieš pirkdami nuvažiuokite pasidaryti diagnostiką, jei perkat dyzeliuką. O šeip jei pirkti tai manau reik kuo galingesnį, nes ten 2.0 ar 1.7 valgo jie beveik tą patį, o taisyt visus anksčiau ar vėliau reikia. |
Variklis |
Variklis 1.7 td 50 kw. Gal pas mane jis buvo pridusęs, todėl kažkokia trauka nepasižymėjo. Aišku iš 50 kw ir nėra ko tikėtis, bet kažkaip ir ekonomijos nepajutau. Mieste drąsiai virš 7 supildavau. Užmiestyje išvis kai žaibas (check engine) užsidegdavo labai smagiai degalus jis rydavo. Na matyt kalta variklio būklė, kadangi prieš tai turėjau BMW 320 benziną tai labai panašiai kurą pildavau. Kažkada su trečiuku suvažinėjau į VLN pirmyn atgal už 70 lt ir nelabai tikiu kad su Opeliu man tai būtų pasisekę padaryti pigiau. Skirtumas tik tas, kad pas trečiuką buvo 110 kw o pas Astrą 50. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Iškart nusipirkęs pasikeičiau tepalus ir filtrus. Šio malonumo kaina apsiejo apie 230 lt. Dar perdegė lemputės 3 iš 4( gabaritų ir trumpų). Sumokėta 50 LT. Buvo nutrūkęs generatoriaus dirželis, bet radau atsarginį bagažinėje ir pasikeičiau pats. Matyt buvusi savininkė buvusi susiruošusi keisti. Nusipirko, bet taip ir neprisiruošė. Pirkau šį auto ganėtinai brangiai, todėl parduodamas neatgavau visų pinigų, bet džiaugiuosi kad išvis pavyko parduoti, kadangi dabar jų pasiūla labai didelė ir tokį patį variantą galima nusipirkti vos ne keliais tūkstančiais litų pigiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Astra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis