Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Visapusiškai praktiškas
- Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Prastos interjero medžiagos
- Kėbulo korozija
- Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.
Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.
Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:
Patalpino: Arunas | 2013-05-26 |
Opel Astra G unviversalas 1.6 16V ecotec |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nera. Eilinis auto su daug problemu.
Variklis, vaziuokle, salono apdaila.
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis is isvaizdos, kaip tu metu, butu neblogas, bet is karto isedus ima nervinti sedyniu girgzdejimas, ir paneles plastmasiu barskejimas. Nepatogi ilgu sviesu ijungimo rankenele. Dar didelis trukumas jei nesireguliuoja vairas, nes standartiskoj padetyj lipant kliuva kojos, o mano ugis tik 1.80 m. Kitas didelis trukumas, tai priekinio stabilizatoriaus traukes, kurios tikrai musu keliais nelaiko, o taip pat vairo traukiu antgaliai. Matomumas viduj geras, tiek manevruojant atbuline eiga tiek ir i prieky. Zodziu automobilis tinkamas tik nuvaziuoti is tasko A i taska B. Daugiau tokio tikrai nepirkciau... |
Variklis |
Sis variklis tai didziausia nelaime kuri galejo nutikti opeliui. Pagrindine problema, tai laisvu apsuku nelaikymas, nes galios priklausomybe nuo apsuku tiesine, tai yra maksimali galia tik prie 6000 aps.,todel prie laisvu turi tik apie 10 kW galios, is to seka ir sunkus pajudejimas is vietos. Laisvos apsukos reguliuojamos paduodant, per papildoma anga ora i isisurbimo kolektoriu, kurio vakuuma stebi vakuumo daviklis, tai va menkiausias pasalinio oro pasiurbimas ir ieskai "slieku". Kitas didelis minusas , kad sis variklis degina tepala, su is to isplaukianciom pasekmem, kaip voztuvu pridegimas, droselines sklendes pastovus valimas ir kiti dalykai, remontas nepadeda, nes padarytos konstrukcines klaidos, kas supranta rusiskai apie tai internete ras info... Trecias minusas, tai kad visai niera vietos variklio skyriuje, nera kur rankos uzkisti, nors auto lygtai ir ne japoniskas. Ketvirtas minusas tai, kad nedraugauja su dujom, nors dujuninkai gal ir kitaip sakys, netikekit. Paklausit: kodel? Atsakau: 1. Del tos pacios jau minetos galios ir apsuku priklausomybes, o dujos dar -10% nuo galios, is cia dar labiau plaukiojancios apsukos, ypac ziema kai labiau aprautas generatorius. 2. Labai jautri uzdegimo rite zvakems ir kuro degimui, is to seka trukciojimai begejantis ir perjungiant pavaras. 3. Pasmus Lietuvoj nelabai yra dujininku, kurie tinkamai sureguliuotu dujas siam varikliui, todel automatiskai teks pirktis kabely prisijungimui prie duju kompo ir paciam ilgai ir nuobodziai reguliuoti , kol pataikysit aukso vidury, kad kuo maziau apsukos sokinetu ir begejantis netrukciotu. Ir penktas minusas, nezinau kaip jums, bet ar verta pasitiketi gamintoju, kuris net tepalo uzpylimo angos - varzto, i greiciu deze, nesuprojektavo. O tepalo lygiui paziureti, toj pacioj mechaninei F17 greiciu dezei suprojektavo toj pusej, kur prieiti neimanoma... |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kas del eksplotacijos kastu, tai: 1. Pastovus tepalo dapilinejimas i varikly, kaip opelis deklaruoja iki 600 gr, tai normalu, tai jei keiti kas 10000 km, i seitu 6 ltr. 2. Kaip minejau stabilizatoriaus traukes ir vairo traukiu antgaliai. 3. Jei daugiau vazinejat, tai pusasio guolis su ABS davikliu, kuris imontuotas viduje apie 450 lt. 4. EGR soledoidas, ecotec varikliu "vezys" apie 650 lt. 5. Limbda zondas apie 600 lt, nes universali netinka. |
Patarimai perkančiajam |
Pagrindinis patarimas, apsisarvuoti kantrybe, del variklio apsuku sokinejimo, nes tai napagydoma 1.6 16V liga. Teks persijungti i pensininko rezima, del jau anksciau minetu priezasciu. Netiketi del kebulo atsparumo rudims, rudyja kaip ir visos. Tepalo valgymas taip pat nepagydomas, nebent rastumet kas padarytu konstrukcinius pakeitimus voztuvu kreipianciosiose ir stumokliuose, bet zinant auto kaina nemanau, kad kas uzsiims...Zodziu didele loterija, rasti bent padoru varianta su minimum problemu... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 66)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Astra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis