Markės
1323 iš 1912
Opel Astra, (G) 1998 - 2007
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.70% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 52
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Visapusiškai praktiškas
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Kėbulo korozija
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.

Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:


Patalpino: Arunas | 2013-05-26
Opel Astra G unviversalas 1.6 16V ecotec
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Nera. Eilinis auto su daug problemu.
Variklis, vaziuokle, salono apdaila.
Bendras automobilio aprašas
Automobilis is isvaizdos, kaip tu metu, butu neblogas, bet is karto isedus ima nervinti sedyniu girgzdejimas, ir paneles plastmasiu barskejimas. Nepatogi ilgu sviesu ijungimo rankenele. Dar didelis trukumas jei nesireguliuoja vairas, nes standartiskoj padetyj lipant kliuva kojos, o mano ugis tik 1.80 m. Kitas didelis trukumas, tai priekinio stabilizatoriaus traukes, kurios tikrai musu keliais nelaiko, o taip pat vairo traukiu antgaliai. Matomumas viduj geras, tiek manevruojant atbuline eiga tiek ir i prieky. Zodziu automobilis tinkamas tik nuvaziuoti is tasko A i taska B. Daugiau tokio tikrai nepirkciau...
Variklis
Sis variklis tai didziausia nelaime kuri galejo nutikti opeliui. Pagrindine problema, tai laisvu apsuku nelaikymas, nes galios priklausomybe nuo apsuku tiesine, tai yra maksimali galia tik prie 6000 aps.,todel prie laisvu turi tik apie 10 kW galios, is to seka ir sunkus pajudejimas is vietos. Laisvos apsukos reguliuojamos paduodant, per papildoma anga ora i isisurbimo kolektoriu, kurio vakuuma stebi vakuumo daviklis, tai va menkiausias pasalinio oro pasiurbimas ir ieskai "slieku". Kitas didelis minusas , kad sis variklis degina tepala, su is to isplaukianciom pasekmem, kaip voztuvu pridegimas, droselines sklendes pastovus valimas ir kiti dalykai, remontas nepadeda, nes padarytos konstrukcines klaidos, kas supranta rusiskai apie tai internete ras info... Trecias minusas, tai kad visai niera vietos variklio skyriuje, nera kur rankos uzkisti, nors auto lygtai ir ne japoniskas. Ketvirtas minusas tai, kad nedraugauja su dujom, nors dujuninkai gal ir kitaip sakys, netikekit. Paklausit: kodel? Atsakau: 1. Del tos pacios jau minetos galios ir apsuku priklausomybes, o dujos dar -10% nuo galios, is cia dar labiau plaukiojancios apsukos, ypac ziema kai labiau aprautas generatorius. 2. Labai jautri uzdegimo rite zvakems ir kuro degimui, is to seka trukciojimai begejantis ir perjungiant pavaras. 3. Pasmus Lietuvoj nelabai yra dujininku, kurie tinkamai sureguliuotu dujas siam varikliui, todel automatiskai teks pirktis kabely prisijungimui prie duju kompo ir paciam ilgai ir nuobodziai reguliuoti , kol pataikysit aukso vidury, kad kuo maziau apsukos sokinetu ir begejantis netrukciotu. Ir penktas minusas, nezinau kaip jums, bet ar verta pasitiketi gamintoju, kuris net tepalo uzpylimo angos - varzto, i greiciu deze, nesuprojektavo. O tepalo lygiui paziureti, toj pacioj mechaninei F17 greiciu dezei suprojektavo toj pusej, kur prieiti neimanoma...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kas del eksplotacijos kastu, tai: 1. Pastovus tepalo dapilinejimas i varikly, kaip opelis deklaruoja iki 600 gr, tai normalu, tai jei keiti kas 10000 km, i seitu 6 ltr. 2. Kaip minejau stabilizatoriaus traukes ir vairo traukiu antgaliai. 3. Jei daugiau vazinejat, tai pusasio guolis su ABS davikliu, kuris imontuotas viduje apie 450 lt. 4. EGR soledoidas, ecotec varikliu "vezys" apie 650 lt. 5. Limbda zondas apie 600 lt, nes universali netinka.
Patarimai perkančiajam
Pagrindinis patarimas, apsisarvuoti kantrybe, del variklio apsuku sokinejimo, nes tai napagydoma 1.6 16V liga. Teks persijungti i pensininko rezima, del jau anksciau minetu priezasciu. Netiketi del kebulo atsparumo rudims, rudyja kaip ir visos. Tepalo valgymas taip pat nepagydomas, nebent rastumet kas padarytu konstrukcinius pakeitimus voztuvu kreipianciosiose ir stumokliuose, bet zinant auto kaina nemanau, kad kas uzsiims...Zodziu didele loterija, rasti bent padoru varianta su minimum problemu...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 66)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt