Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Visapusiškai praktiškas
- Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Prastos interjero medžiagos
- Kėbulo korozija
- Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.
Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.
Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:
Patalpino: zaibas | 2016-05-04 |
Opel astra G-CC 2.0 DI 60 kw 1999 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
dizainas, patikimumas, išlaikymo kaina
garso izoliacija, panelės dizainas
|
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
turėjau šita automobilį apie 4 metus. Esu gana patenkintas. per visą laiką automobilis nei karto nepavedė. Buvo trūkęs generatoriaus diržas tad keičiau tik ji, taip pat šiek tiek remontavau važiuokle nes važinėju daug. keičiau amortizatorius nes galiniai jau buvo pavarge, tačiau priekinius pakeičiau be reikalo. Pliusai kainos dalių nėra didelės, jas taip pat lengva rast per srotus. Yra problemų su galinių arko korozija ( iškėlė dažus, tačiau tik vienoj vietoj) automobiliu esu labai patenkintas. minusas garso izoliacija prastoka. taip pat panelė primityvoka. Garso kokybė labai gera, |
Variklis |
variklis veikia puikiai, nors ir apsitepalavęs, jau šiek tiek tačiau didesnių bėdu neturėjau. Nereikia keisti diržų nes stovi grandinė. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
pirkau už 6000 litų, pilna komplektacija. (el. langai. ac, odinis salonas, sildomos sedynės) aišku per 4 metus kaina nukrito, tačiau automobilis liko tokio pat gero stovio kaip ir pirkau. |
Patarimai perkančiajam |
Apžiūrėti gerai kėbula ar nėra pakeltų dažų, rūdžių. Pravažiuoti per duobes ar nebarška kas labai. 2.0 60 kw variklis patikimas, bet norėtusi daugiau traukos. taip pat pasižiūrėti ar veikia visa elektronika, kaip langu pakelėjai nes galiniai linke byrėti, taip pat kaip rankinis laiko nes supportai galiniai linke nestabdyti . |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Astra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis