Markės
1327 iš 1918
Opel Astra, (G) 1998 - 2007
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.70% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 52
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Visapusiškai praktiškas
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Kėbulo korozija
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.

Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 52
Arunas | 2013-05-26
Opel Astra G unviversalas 1.6 16V ecotec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nera. Eilinis auto su daug problemu.
Variklis, vaziuokle, salono apdaila.
Automobilis is isvaizdos, kaip tu metu, butu neblogas, bet is karto isedus ima nervinti sedyniu girgzdejimas, ir paneles plastmasiu barskejimas. Nepatogi ilgu sviesu ijungimo rankenele. Dar didelis trukumas jei nesireguliuoja vairas, nes standartiskoj padetyj lipant kliuva kojos, o mano ugis tik 1.80 m. Kitas didelis trukumas, tai priekinio stabilizatoriaus traukes, kurios tikrai musu keliais nelaiko, o taip pat vairo traukiu antgaliai. Matomumas viduj geras, tiek manevruojant atbuline eiga tiek ir i prieky. Zodziu automobilis tinkamas tik nuvaziuoti is tasko A i taska B. Daugiau tokio tikrai nepirkciau... Sis variklis tai didziausia nelaime kuri galejo nutikti opeliui. Pagrindine problema, tai laisvu apsuku nelaikymas, nes galios priklausomybe nuo apsuku tiesine, tai yra maksimali galia tik prie 6000 aps.,todel prie laisvu turi tik apie 10 kW galios, is to seka ir sunkus pajudejimas is vietos. Laisvos apsukos reguliuojamos paduodant, per papildoma anga ora i isisurbimo kolektoriu, kurio vakuuma stebi vakuumo daviklis, tai va menkiausias pasalinio oro pasiurbimas ir ieskai "slieku". Kitas didelis minusas , kad sis variklis degina tepala, su is to isplaukianciom pasekmem, kaip voztuvu pridegimas, droselines sklendes pastovus valimas ir kiti dalykai, remontas nepadeda, nes padarytos konstrukcines klaidos, kas supranta rusiskai apie tai internete ras info... Trecias minusas, tai kad visai niera vietos variklio skyriuje, nera kur rankos uzkisti, nors auto lygtai ir ne japoniskas. Ketvirtas minusas tai, kad nedraugauja su dujom, nors dujuninkai gal ir kitaip sakys, netikekit. Paklausit: kodel? Atsakau: 1. Del tos pacios jau minetos galios ir apsuku priklausomybes, o dujos dar -10% nuo galios, is cia dar labiau plaukiojancios apsukos, ypac ziema kai labiau aprautas generatorius. 2. Labai jautri uzdegimo rite zvakems ir kuro degimui, is to seka trukciojimai begejantis ir perjungiant pavaras. 3. Pasmus Lietuvoj nelabai yra dujininku, kurie tinkamai sureguliuotu dujas siam varikliui, todel automatiskai teks pirktis kabely prisijungimui prie duju kompo ir paciam ilgai ir nuobodziai reguliuoti , kol pataikysit aukso vidury, kad kuo maziau apsukos sokinetu ir begejantis netrukciotu. Ir penktas minusas, nezinau kaip jums, bet ar verta pasitiketi gamintoju, kuris net tepalo uzpylimo angos - varzto, i greiciu deze, nesuprojektavo. O tepalo lygiui paziureti, toj pacioj mechaninei F17 greiciu dezei suprojektavo toj pusej, kur prieiti neimanoma... Kas del eksplotacijos kastu, tai: 1. Pastovus tepalo dapilinejimas i varikly, kaip opelis deklaruoja iki 600 gr, tai normalu, tai jei keiti kas 10000 km, i seitu 6 ltr. 2. Kaip minejau stabilizatoriaus traukes ir vairo traukiu antgaliai. 3. Jei daugiau vazinejat, tai pusasio guolis su ABS davikliu, kuris imontuotas viduje apie 450 lt. 4. EGR soledoidas, ecotec varikliu "vezys" apie 650 lt. 5. Limbda zondas apie 600 lt, nes universali netinka. Pagrindinis patarimas, apsisarvuoti kantrybe, del variklio apsuku sokinejimo, nes tai napagydoma 1.6 16V liga. Teks persijungti i pensininko rezima, del jau anksciau minetu priezasciu. Netiketi del kebulo atsparumo rudims, rudyja kaip ir visos. Tepalo valgymas taip pat nepagydomas, nebent rastumet kas padarytu konstrukcinius pakeitimus voztuvu kreipianciosiose ir stumokliuose, bet zinant auto kaina nemanau, kad kas uzsiims...Zodziu didele loterija, rasti bent padoru varianta su minimum problemu...
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2013-04-07
Geras o kartu ir nelabai Opelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, talpumas, praktiškumas, minkšta važiuoklė
Salono apdaila, valdymas
Tai va ilgai taupę ieškoję ir galvoję nusprendėme su drauge pirkti Astra G. Žinojau kad Opelis man nepatiks, kadangi gana ilgą laiką darbe teko važinėti su Omega ir vienasyk teko pasėdėti už Vectros vairo. Labiausiai Vectroj man patiko... veidrodėlių forma. Daugiau apie tą mašiną po vieno važiavimo pasakyti kažko gero ar blogo negaliu. Astra aišku nuo Vectros netoli nuėjusi todėl puikiai žinojau kas manęs laukia. Na bet pirkau todėl, jog patiko draugei, be to buvo reikalingas praktiškas 4 durų automobilis. Todėl labiausiai man patikusi Bertone coupe versija iškart atpuolė. Igai skaitęs forumus internete nusprendžiau apsistoti ties 1.7 dyzeliniais varikliais. Po ilgo ieškojimo papuolė 4 durų chečbekas su neblogu kėbulo bei salono stoviu. Mechaniškai mašina turėjo keletą defektų, bet kadangi patiko kėbulas pagalvojau, kad mechaniką kaip nors susitvarkysiu. Aišku tada prasidėjo problemos su varikliu, neracionalios kuro sanaudos vienu žodžiu tikras hemorojus. Mašina aišku turėjo ir pliusų. Su gerais ratukais tai tikrai gražiai atrodantis automobilis nors ir šiek tiek mergaitiškas. Vien sau asmeniškai tokio tikrai net nebūčiau žiūrėjęs. Aišku nekalbu apie Bertone coupe ar cabrio versijas, nors šių kainos labai supanašėjusios su Mercedes CLK, todėl tikrai nežinau ar galėčiau perlipti per save ir už tuos pačius pinigus pirkti Opelį vietoj Merso. Kitas geras dalykas, jog nulenkus galines sėdynes galima vežti tikrai ilgą krovinį. Labai smagu, jog radija/cd galima reguliuoti ant vairo. Daugiau jokių mygtukų ant jo nebuvo, bet nemanau, kad jų ir reikia, kadangi vairas yra vairas o ne play station joystickas. Kalbant apie saloną reiktų pastebėti, jog trūksta daiktadėžių. Ypač susidėti daiktus per vidury, kad viskas būtų po ranka. Bardačioke yra vietos puodelių laikikliams, bet kadangi jie negilūs ir niekas ten nesifiksuoja puodeliai ten laikytųsi tik iki pirmo posūkio. Aš tų laikilių asmeniškai išbandyti neišdrįsau. Vieną daiktadėžę pavyko aptikti gal tik po pusės metų eksploatacijos. Dėti ten aišku kaip ir nelabai yra ką, kadangi tūris mažas. Galima įdėti telefoną, bet važiuojant aišku negirdėsi kaip skamba jeigu ten jį laikysi. Bandžiau dėti piniginę, bet nelabai telpa. Nudžiugino nors tai, jog yra daiktadėžės galinėse automobilio durelėse. Salono plastikas neblogos kokybės, bet pats panelės ir visų instrumentų dizainas kaip 99 metų auto didelio susižavėjimo nekelia. Buvusiam mano 95 metų BMW trečiuke mano asmenine nuomone salonas atrodo solidžiau. Tą patį pasakė ir draugė atsisėdusi į mūsų Opeliuką. Ypač ydomūs pasirodė sėdynių raštai. Nu bet čia tikriausiai toks Opel dizainerių sprendimas. Gaila, kad labai retai pasitaiko oda, nes kiek žiūrėjau skelbimus beveik visos medžiaginės ir veliūrinės sėdinės tikrai ydomiai išmargintos ir bent jau man didelio susižavėjimo tikrai nekėlė. Valdymas geresnis nei buvusios Audi 80, bet tikrai prastesnis nei trečiuko (tik mano asmeninė nuomonė). Gal dėl to kalti priekiniai varantys ratai, bet vienasyk įlėkęs i žiedą nemažu greičiu sukdamas vairą nelabai supratau ir jaučiau ką ten tie priekiniai ratai veikia ir ar išimsiu aš tą posukį ar nulėksiu kažkur neaišku kur. Labiausiai pagirtinas dalykas būtent mano turėtoje Astroje - važiuoklė. Prieš tai auto turėjusi savininkė sakė, jog nieko netvarkė 3 metus t.y. nuo tada kai jis buvo parvarytas iš užsienio. Kaip tokios klasės auto važiuoja tikrai palyginti minkštai niekas važiuoklėj nebildėjo ir nebarškėjo o tai tikrai keista, kadangi pirma mano mašina buvo AUDI 80, kurios važiuoklę reikia perrinkti kas metus. Mes pasivažinėjom dar pusmetį ir tikrai negeriausiais keliais (visi Kauno kelius žinom) + važinėta žvirkeliais. Po pusmečio vis tiek nieks nebildėjo. Deja dėl variklio, siurblio ir kt. problemų buvo nuspręsta su mašina atsisveikinti. Taigi mašiną pardaviau ir pasistengsiu mūsų svajonių Astrą užmiršti kaip blogą sapną. Reziume tai tikrai neblogas ir kantrus auto tik aš nusipirkau su trūkumais, kuriuos pastebėjęs nenorėjau kišti pinigų. Kažkokio didelio kaifo tikrai nepajusite važiuodami, tai tiesiog darbinis arkliukas nuvažiuoti iš punkto A į punktą B. Prieš pirkdami nuvažiuokite pasidaryti diagnostiką, jei perkat dyzeliuką. O šeip jei pirkti tai manau reik kuo galingesnį, nes ten 2.0 ar 1.7 valgo jie beveik tą patį, o taisyt visus anksčiau ar vėliau reikia. Variklis 1.7 td 50 kw. Gal pas mane jis buvo pridusęs, todėl kažkokia trauka nepasižymėjo. Aišku iš 50 kw ir nėra ko tikėtis, bet kažkaip ir ekonomijos nepajutau. Mieste drąsiai virš 7 supildavau. Užmiestyje išvis kai žaibas (check engine) užsidegdavo labai smagiai degalus jis rydavo. Na matyt kalta variklio būklė, kadangi prieš tai turėjau BMW 320 benziną tai labai panašiai kurą pildavau. Kažkada su trečiuku suvažinėjau į VLN pirmyn atgal už 70 lt ir nelabai tikiu kad su Opeliu man tai būtų pasisekę padaryti pigiau. Skirtumas tik tas, kad pas trečiuką buvo 110 kw o pas Astrą 50. Iškart nusipirkęs pasikeičiau tepalus ir filtrus. Šio malonumo kaina apsiejo apie 230 lt. Dar perdegė lemputės 3 iš 4( gabaritų ir trumpų). Sumokėta 50 LT. Buvo nutrūkęs generatoriaus dirželis, bet radau atsarginį bagažinėje ir pasikeičiau pats. Matyt buvusi savininkė buvusi susiruošusi keisti. Nusipirko, bet taip ir neprisiruošė. Pirkau šį auto ganėtinai brangiai, todėl parduodamas neatgavau visų pinigų, bet džiaugiuosi kad išvis pavyko parduoti, kadangi dabar jų pasiūla labai didelė ir tokį patį variantą galima nusipirkti vos ne keliais tūkstančiais litų pigiau.
Pilnas atsiliepimas...
Simonas | 2013-02-27
Opel Astra G Njoy (2003), 1.7 CDTI (59kW)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, pastovi važiuoklė, ekonomiškas.
Silpnoka antikorozinė apsauga, su kuru iš kanistrų važinėti nepatartina, žemas priekis.
Kai pirkau netikėjau, kad taip smagiai riedės. Važiuoklė be jokių bėdų, turi tipinę Opeliukų bėda leisti tepaliuką. Jei su kuro sistema viskas tavrkoje labai ekonomiškas. Njoy komlektacija: originaliai tamsinti priekiniai ir galiniai žibintai, metalic spalva, vedrodėliai ir slenksčiai dažyti ta pačia kėbulo spalva, radijos valdymas ant vairo, kitoks spidometras ir klimatronic.Tikrai talpus, bet žemo priekio automobilis, tad į gamtą su juo išvažiuoti jau reikia atidžiau vairuojant. Jei pagauna rudys, tai jos linkę plisti, tad jas reikia naikinti ankstyvoje fazėje, arba korozija įsisuks pastebimai. Du metus važinėjau rėžimu užmiestis magistralė (iki 140 km/val) ir mieste santykiu 80%/20%. Tai kuro sąnaudos neviršydavo 5,5l/100km, dabar kažkas negerai su purkštukais, tai perkopiau ir 6l ribą, spėju, kad nuo prastos kokybės kuro. Vaikau Opeliuką negailėdamas apsukų, dėl gero perdavimo begėjasi gan gerai. Kadangi 16 vožtuvų ir common-rail kuro sistema, tai labai daug vietų iš kur gali rasoti tepalai, purkštukų tarpynės nepigios. Turbiną restoravausi tik nusipirkęs, tad tepalų nedegina. Jeigu variklis nuo pirkimo prižiūrėtas kaip priklauso, tai šis variklis tarnaus ilgai ir bus ekonomiškas. Dėl variklių, tai šie ėjo pakankamai neilgai ir dėvėtų variklių ar jų dalių taip lengva rasti nebus... Žemai stovi generatorius, tad reikia važinėti su variklio apsauga ir pasisaugoti didesnių balų. Per tris metus (rida apie 45t km) kaina krito apie 30%, išskyrus einamąjį remontą keičiau tik vairo traukės antgalį ir generatoriaus diodų tiltelį. Dirželiai keičiasi pakankamai lengvai, o keitimas kaip tokių metų ir tokio variklio tipo automobiliui tikrai nėra brangus. Stengtis pamatyti kėbulo defektų paslėpimus, nes išlis korozija. Apžiūrėti ar nevarva tepalai, kiek įmanoma patikrinti kuro sistemos būklę.
Pilnas atsiliepimas...
Benka | 2013-02-15
Opel Astra 2.2DTI 2002-12
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas variklis, nereikia keisti dirzeliu, pigios dalys, gera vaziuokle
Didokos kuro sanaudos, maza bagazine, rudeles
Opel Astra 2.2DTI Elegance, hecbekas, "full'as" 2012-12, pirkta is Vokietijos (nuvaziavau pats ir pasiimiau is vokiecio pats). Kadangi automobilis pirktas ne is lietuvisku "meistru", todel jo isvaizda ir automobilio bukle pilnai tenkino, niekada nebuves mustas, su pilna uzpildyta istorija. Automobilis pirktas uz didesne negu Lietuvoje esancios kainos, todel atitinkamas ir stovis. Automobilio knygele pildyta iki paskutinio iraso pries parduodant ir automobilio rida 220 000 tukst. Eksplotuoju automobili apie puse metu. Variklis 2.2DTI 92kw, 125AG. Automobilio mase nera didele, todel sio variklio pilnai pakanka ir uzmiescio kelyje, taip pat ir miesto ribose. Trauka tikrai didesne nei dazniausiai 2.0dti pasitaikancio variklio. Variklio sukiu diapazonas labai platus, todel nereikia laikyti labai aukstu apsuku, norint staigiau startuoti ar pagreiteti. Taciau yra keletas smulkmenu, kurios nera labai smagios. Visu pirma varikliui pasiekus tukstanti apsuku, variklis dirba labai garsiai ir dusliai, jauciasi vibracija ant vairo ir pavaru svirties. Saltas variklis skleidzia tikrai didesni garsa negu 2.0 dyzelinis motoras, pasiekus darbine temperatura skirtumas labai nezymus. Taciau zmonems, kurie daznai vazineja uzmiescio kelyje ir megsta staigiau startuoti mieste, sis variklis tikrai bus geresnis negu 2.0 ar 1.7 dyzeliniai motorai. 2.2Dti motorai,jeigu nera prasuke labai daug kilometru, problemu daug neturi, todel tikrai nereiks knistis prie motoro tvarkymo ar panasiu dalyku. Kadangi variklis suka ne dirzelius, o grandine, kuri jeigu automobilis nera prabages virs 400 tukst. tikrai nebus reikalinga keisti, atmeskite pinigus, kuriuos isleisite keisdami dirzelius, kitokio modelio automobiliams. Automobilis uzmiestyje labai taupus vaziuojant 90km/h borto kompiuteris rodo 4.9 litro, simtui kilometru, 110 - atitinkamai 5.6 -5.9 litro. Uzmiestyje sie skaiciai atitinka realybe. Miesto teritorijoje, automobilio kuro sanaudos zymiai padideja, normaliu rezimu vairuojant mieste naudoja apie 8litrus kuro, maziau tikrai nesunaudos, todel pamirskite pasakas apie 5-6 litrus.. :) Jeigu vaziuosit sportiskensiu rezimu pasieksit ir 10litru, todel lasu skaiciuotojams patarciau rinktis maziau galios turincius ekonomiskesnius dyzelinius variantus. Mano automobilyje sudeta sportiniai amortizatoriai ir sportines spyruokles, todel automobilis tikrai per kietas lietuvos sunkeliams, taciau naujose gatvese automobilis stovi stabiliai, juolab mano variante yra ne tik TC (antiprasisukimas), taciau ir ESP ( elektronine stabilumo kontrole), todel automobilio valdymas labai puikus. Pati vaziuokle nera sudetinga ir daznai nebarska :) Per visa eksplotacijos laika iskilo tik kelios bedos. Visu pirma, automobilis turi rudeliu, nors mano atveju labai mazu, bet esu perfekcionistas, todel ir tai labai nervuoja. Kita beda, tai dazniausiai visuose Opel modeliuose su dyzeliniais 2.0 ir 2.2 varikliams iskylanti EGR problema (oro srauto daviklis). 2.0 dyzeliniams motorams jis sutvarkomas labai paprastai iki 100lt, taciau mano vairuojamame 2.2dti motoruose stovi sudetingesnis EGR, todel jo restauravimas kainiuos apie 300lt(nepatartina, nes laikinas efektas), kitas variantas deti emuliatoriu, kurio kaina su darbu apie 500lt (patartina ir apsimokiausia), o naujas EGR apie 1500lt.Kaip suprasti, kad EGR sugedo? Pradziai bus pozymiai tokie, jog vaziuojant uzmiescio keliu pastoviu greiciu, staiga atsiranda Check lempute ir dingsta trauka, sustojus uzgesinus ir vel uzkurus automobili, jis vel vaziuoja, kaip iprasta. Jei sie simptomai dazneja, reiskiasi jau laikas keisti EGR. Opel Astra modeliai greit nenuverteja, todel parduodami po kiek laiko labai daug pinigu neprarasit :) Prie perkant automobili svarbiausia apziureti, jog nebutu labai daug prabeges automobilis, tai galime padaryti ne paziurejus i ''dacika'', o tiesiog pasiimkite siek tiek nusimananti zmogu, kuris supranta ir gali mazdaug pasakyti. Jeigu automobilis nebus pavarges tikrai tarnaus gan neblogai, be didesniu investiciju. Paziurekite, kad salonas nebutu labai nutrintas, vairas, begiu svirties odine dalis. Taip pat paklausykite ar netarska grandine ar nedega EGR (check'as skydelyje). Sekmes:)
Pilnas atsiliepimas...
Modestas | 2013-02-11
Astra G 2000
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patvarumas, nebloga akustika (gal kam aktualu)
Barškaliukas kaip ir kitos šios klasės mašinos ,kainos nuvertėjimas.
Automobili turiu jau 2 metus ir didelių trūkumų tikrai nepastebėjau. Nors nusipirkus pinigėlio sukaitinau nemažai. Teko imti galva dėl žvakių, keičiau visus amortizatorius, galinius guolius ratu ir kaladėles galines . Tiesa jas jau du karus keičiau gale , o pasukau tik ~40000 km, tai nzn ar šiaip nekokios buvo , nors ir rankini patampau kartais :) bet girdėjau ,kad Bosch suportai ant astru mėgsta strigti , o pas mane būtent tokie.... O šiaip kaime gyvenu "duobė ant duobės" ,bet važiuokle puikiai laiko, dabar tik gale bildėt pradeda kažkas, bet tikriausiai sailentblokai, nes pas astras ten daugiau nelabai yra kam bildėt :) Kazkodel pradėjo strigti EGR vožtuvas ,tai kažin ar turbinai ne pakutiniosios ,jei taip tai liūdna, nes restauracija nemažai kainuoja, kaip ir kuro siurblių.. Aplamai astra tikrai patvari masina , atra karta ja tikrai rinkciausi , tik žinoma ne ta pačia kurią paėmiau . Šįkart geriau apžiūrėčiau variklį , nuvaryčiau į servisą diagnostikai . Variklis pas mane buvo DTI 2.0 16v 74kv tai eina tikrai smagiai :) su VW (tarkim golf, kaip sios klasės atstovas) 1.9 tdi 81kv nera ko lyginti , nors dabar vw fanai užsipuls ,kad nusišneku ,bet taip yra. Tik VW gėris tame ,kad po čipavimo daug galios užsideda o astros ne ,nes maža turbina, bet šiaip astros sukimo momentas nečipuotus variklius lygininant daro savo ir sis variklis labiau aukstas apsukas mėgsta nei vw . Bėdas paminėjau aukščiau , šeip siurbliai ir turbinos tepalo ryjimas ir yra astru dažniausios bėdos. Dar kvailai skamba , bet nelaiko gryžtamo kuro šlangutės tada rytais sunkiai kuriasi ir dar jei taip būna tai vertėtu pasitikrint forsinkiu manžetukus ,bet jei jie suskilinėja buna tada kuro filtras greit pajuosta... Kainos nelaiko , per 2 metus apie 3 tukst kainos krito... Nu vopse del to gi , kad cia "Žopelis".... Nors kaži ar pirkčiau kitos markės mašina po šito žopelio ,nes masina is tech puse lb rimtai sudėta. Dalių kainos bent pries 2 metus biski kandžiojosi (amortizatorius ~250, guolis rato~250, kaladėlės ~100 ir t.t) o dabar kai yra su kainomis nežinau , nes du metus apart tepalo ir stabdžiu kaladėliu nagu prie jos nekišau :) Taip ,kad masina tikrai siūlyčiau kitam , ir pats tikrai kita planuoju vėl Opelį ;) Tiesa ji cinkuota tai apie rudis pamirsta.. Tai tiek , tikiuosi padėsiu kam nors apsispręsti :) Apžiūrėti variklį servise būtinai , taip pat ir diagnostika pasidaryt, juk ne karve kainuoja šiais laikais , o važiuokles ir elektra ju laiko , tai ir paskui bėdų neturėtų būti. O šiaip jei nebijai , kad draugai su prapuvusiais 4 golfukais juosis iš tavo ale "rudžių " kibiro kuris kaip sako net paveiksluose "rudyja"(nors su astrom jei nedaužta to tikrai tikrai nėra,pas mane asmeniškai nei vienos rūdelės) tai ir pirk astra ir tikrai pamilsi šia mašinyte. Visi draugai kurios pažystu su astrom važinėjančius sake ,kad tik po pirkimo "sismylėjo" kaip ir aš savaja Danutę isimylėjau :)
Pilnas atsiliepimas...
Justas | 2013-01-25
OPEL Astra 2.0DI 60kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Darbine vaziuokle, pakankamai grazus, patikimas 2.0l DI variklis,
kietokas, ziema rasoja langai, sunkiai kuriasi ir tampa nebeekonomisku, rudija dugnas
Automobilis smagus vasaros sezonu. Ziema sunkiai kuriasi, rasoja langai. Galios mieste uztenka, nelenktynine masina, ekonomiska taip pat tik siltu sezonu. Nuvaziavau su sia masina apie 50 tukst,km. (viso nuvaziavus 25500) be dideliu bedu. Keiciau stabdziu diskus ir kaladeles (600lt), Buvo nukepusi kuro siurblio elektronine dalis (650lt) ir priekinis guolis (350lt), dalis dejau orginalias, tad kainavo nemazai. Siaip automobilis itin patvarus, pravazus ir kantrus, vaziuoja ir per purvus ir per sniega ir pakrautas ir spaudziant virs 140km/h. Suvazinejau i Kiolna ir atgal be broblemu, kuro sanaudos 5.5l. Variklis silpnas, 60kw tikrai nelenktynems, taciau mieste pakanka. Problemu variklis daug neturi,kiek zinau tepaluojasi ekologijos daviklis. jei tvarkingas automobilis kaina laikosi nemaza. Studentiskas, miesto automobilis, perkant, kaip ir visus auto reikia gerai patikrinti, dyzeliio variklio kompresija, zvakes.
Pilnas atsiliepimas...
OPA | 2013-01-19
Opel Astra G 1.7 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, puikiai valdomas, patikimas ir talpus caravan modelis
ISUZU variklio dalys brangios, bet atsiperka per kuro sanaudas, elektronika opel vis dar silpna...
Opel Astra G 1.7 DTI 2001 m. 55 kW universalas. Pigi transporto priemonė norintiems mažai mokėti už degalus. Automobilio galios pakanka mieste ir autostradoje, jeigu nenorite lenktyniauti :) Patogus universalas, labai daug įvairių krovinių galima transportuoti. Dizainas žavi savo paprastumu. Kėbulas cinkuotas, tad jeigu nepažeistas tarnaus ilgai ir akių nebadys :) Opel Astra G 1.7 DTI 55 kW (ISUZU) variklis lietuvos meistrų siaubas, daugelis servisų išvis jo nepriima ir nenori jo matyti :) Šiaip varikliukas turi keletą ligų, dažniausios ligos tepalo aušintuvo nesandarumas (aušinimo skysčio bakelyje radus tepalo iškart galit taupyti apie 500 Lt už naują detalę). Patarimas norintiems turėti astra g 1,7 DTI (ISUZU)... 1) Turguje gerai apžiūrėkit po kapotu variklio skyrių, o ypač aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelį. Skystis ir pats bakelis turi būti šviesus ir be jokių tamsių tepalo atspalvių, ar likučių... 2) Nepagailėkit pinigų rimtai elektros dalies diagnostikai, pas specialistus, o ne pas megėjus patariu važiuoti. -Taip sutaupysit pinigų tokiom nepigiom prekėm kaip MAF ir EGR, pakaitinimo žvakių rėlei ir pan... 3) Ant "duobės" užvažiavę patikrinkite ar užgesinus variklį ties kuro siurbliu iš apačios nekapsi dyzelinas... 4) Nepamirškite pasikeisti variklio pagrindinio diržo ir kitų... šis modelis ne grandine varomas, ne taip kaip 2,0 DI, 2,0 DTI; 2,2 DTI varijantai. 5) Nesileiskite apgaunami pardavėjų kai jum rodys į variklį ir sakys: " va matai ant variklio užrašą - OPEL- tai žinokit kad tai tikrai ne opelio, o japonų ISUZU firmos variklis. Dar vienas variklio 1,7 varijantas yra opel astrose g, bet jis yra 1,7 ir tik 50 kW. Na sako kad ir 50 kW pakanka ir jie ilgaamžiai varikliai. Na bet kas ko nori tas tą perka ir su tuo draugauja kurį laiką. Automobilis pats nebrangus 5000-8000 Lt Kaina krenta su kiekvienu pastebėtu defektu. :) Eksploatacija pigi jeigu nereikia variklio aptranauti, o va palyginus su ECOTEC varikliais astru tai ISUZU dalys variklio 2-3 kartus brangesnės. Bet dėl to nepergyvenkit, atsipirks tai per degalų sanaudas. Sėkmės šoferiams ;) Prieš pirkdami astrą g pasidomėkite apie kiekvieno variklio modelio "+" ir "-".
Pilnas atsiliepimas...
samsonite | 2013-01-03
Astra G OPC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
super auto
nera
Opel Astra 2.2 dizel OPC komplektacija labai geras, trakia gerai, turejau 60 kw tai skitrumas nerealus pirkau uz 9000 lt. bet su visu farsu, su visais pribambasais. ne kiekviena bmw turi.pigus islaikimas. tikrink servise
Pilnas atsiliepimas...
Samsonite | 2013-01-03
Astran OPC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras auto, jej dar tokios komplektacijos rasi.
nematau, gal kiebulas tik senas, bet kam kas rupi
Opel Astra 2.2 dizel OPC komplektacija labai geras, trakia gerai, turejau 60 kw tai skitrumas nerealus pirkau uz 9000 lt. bet su visu farsu, su visais pribambasais. ne kiekviena bmw turi. tikrink servise.
Pilnas atsiliepimas...
Saliarka | 2012-09-17
ASTRA G 2005m 2.2 DTI 92 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, vikrus, lengva parkuotis, pigus eksploatacijoje
Jauciasi nedideles duobes vaziuojant, nesutilps 5 mulai po 100kg
Ekonomiskas, vikrus, galingas, lengva parkuotis, su lengvu tiuningu, gali varzytis su su kitais automobiliais kuris grazesnis. 2.2 l, 16 V, 92 kW, 280 Nm sukimo momentas. Kuro sanaudos mieste 6.5 l Trasoje 3,5 - 4,5 l Detales labai pigios, ir nera kam byreti. Per tris metus keistos vairo traukiu antgaliai, stabilizatoriaus traukes. Nepirkit benzino Nepirkit duju Siulau dyzeli, su varikliu 2,0 arba 2,2. Geriausiai 2,0 ir traukia ir nevalgo daug. Nepirkit 2ju duru, nors ir kietai atrodo, bet labai nepraktiska, plysta priekiniu sedniu trosai, ir siaip nepatogu. Metai nuo 2002 minimum. Ir jus galite tureti panasia grazuole: https://www.google.lt/search?q=astra+g&hl=lt&client=opera&hs=3m1&rls=en&channel=suggest&prmd=imvnsfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=zGhXUMT-CIrcsga25IDwAg&ved=0CDEQsAQ&biw=1367&bih=927
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt