Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Nebrangus išlaikyti
- Komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantis dizainas
- Mažai erdvės galvoms
- Nedidelė bagažinė
"Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais"
Pirmos kartos Opel Insignia nors ir nebuvo visus pribloškęs automobilis, tačiau dėka subtilaus puikiai suderinto dizaino, patrauklios kainos, neprastos kokybės, buvo teigiamai įvertintas Europos pirkėjų. Šį kartą Insignia kartu su gerai įvertintais naujos kartos Astra modeliais, bandys toliau skintis kelią į pirkėjų širdis bei formuoti premium segmento automobilio įvaizdį. Gamintojų strategija buvo parinkta panaši kaip itin sėkmingo Škoda Superb modelio – Insignia tapo gerokai didesnė bei solidesnė. Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais. Tiesą sakant šis Opel yra ne ką trumpesnis nei Audi Q7. Nors automobilis ženkliai pailgėjo, tačiau priekinė ir galinė iškyšos tapo trumpesnės – visa tai drąstiškai padidindo keleivių erdvę. Tik dėl stipriai žemėjančio stogo, gale sėdintiems aukštiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galai. Nors interjero erdvė pastebimai padidėjo, visgi bagažo skyrius sumažėjo 40 litrų iki 490 ir tai nė iš tolo neprilygsta Škoda Superb “sandėliukui” su 625 litrų erdve. Kadangi Insignia yra orientuota į komfortą ir rafinuotumą, tai Opel valdymo sąvybės negali prilygti sportiškiems Ford Mondeo ir Mazda 6 modeliams. Nepaisant nedidelio tūrio variklių, Insignia dinamikos netrūksta – nedidelis 1,5 litro benzininis ir 1,6 litro dyzelinis turbo varikliai abu turi solidžią 168 AG galią. Ankstesnė Insignia buvo puikus automobilis galintis jus nugabenti iš taško A į tašką B, tačiau šis modelis turintis solidesnį interjerą, rafinuotą išorės dizainą ir gerokai ūgtelėjęs taikosi tapti premium klasės atstovu. Galbūt Insignia pavyks padaryti tai kas nepavyko Opel Omega modeliui...
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-12-03 |
Primityvus daiktas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Zibintai, saugos sistemos
Kokybe, Kuro sanaudos, Sedynes, APD, vairavimas tai darbas, ne malonumas.
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Vairuoju Insignia Biturbo 4x4 , nuo 2018.08 men. Variklis 2.0 D., 158 Kw. Auto darbinis, gavau nauja. Pries Tai 2 Metus vazinejau 2016m., XC60, 2.0D 140 KW. Buvo ir Golf 7, Captur, Rapid. Bendrai trumpai apie Opel-Auto Vertinu 6 Baliais is 10. Labiausiai nervina labai nepatogios AGR sedynes, jau Po 250 km. Pradeda skaudeti kojos. Nugarele suformuota patogiai, bet pagalvele per Kieta Ir per trumpa. Geriau rinktis paprastas. Kitas didelis minusas- Automat. Greiciu Deze, Aisin 8 laipsniu. Ji tokio letumo, kad atrodo jog Po kapoto 100 Kw, ne daugiau. Sportinio rezimo nera. 4x4 sistema primityvi, ne taip kaip Quattro Ar X Drive, nepaskirsto apkrovos pagal sukibima. Toliau- Garso izoliacija baisi, tiek nuo variklio, tiek nuo Motoro.. Beje Ir pats variklis skamba garsiai ir grubiai. Kuro sanaudos- vidurkis pas mane 9.1, manau kad per dideles, AD blue pilti reikia kas 5-6 t.km Po 5ltr. Salono apdaila salta ir nejauki, medziagos pigios, daug kur stipriai sutaupyta. Ergonomika- jei pasistatai buteliuka vandens ar kavos puodeli, nebematai ir nebeturi prieimo prie sildymo sistemos. Turi atitraukti demesi nuo kelio kad pasireguliuotum temper. Labai primityvi Navi Grafika, pats prietaisu skydelis pigaus dizaino, svarbi Vairuotojo Info sudeliota ne ten kur Reikia. Is pliusu tai paminesiu - Tikrai l.puikus Matrix zibintai, bet be apiplovimo kazkodel, Radaras nuotolio bei juostu sekimas, korektura jei nuklysti nuo linijos veikia gerai. Automatinis bagazines atidarymas su koja geras daiktas. Stabilumas esant dideliems greiciams bei valdymas prilygsta nebrangiam sportiniam GTI klases auto. Vietos daug, ilgis kebulo beveik 5m., todel PDC Ir Kamera yra butini. Kol kas nuvaziuota per 4men. 18000 km., tik kuras Ir AD Blue. Eilini karta Opel turejo galimybe padaryti gera auto, bet kaip visada gavosi pusfabrikatis, todel nesistebiu kad Kompanija eina is ranku i rankas Ir yra ant bankroto ribos. Insignia iki normalaus lygio Auto, kad Ir senesnio modelio dar toli. Jei galvojate pirkti, patarciau pratestuoti kuo daugiau variantu Ir uzsisakyti papildoma garso izoliacija. Sekmes. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Insignia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis