Markės
1346 iš 1918
Opel Insignia, (B) 2017 - 2022
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 7
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nebrangus išlaikyti
  • Komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Mažai erdvės galvoms
  • Nedidelė bagažinė
"Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais"
Pirmos kartos Opel Insignia nors ir nebuvo visus pribloškęs automobilis, tačiau dėka subtilaus puikiai suderinto dizaino, patrauklios kainos, neprastos kokybės, buvo teigiamai įvertintas Europos pirkėjų. Šį kartą Insignia kartu su gerai įvertintais naujos kartos Astra modeliais, bandys toliau skintis kelią į pirkėjų širdis bei formuoti premium segmento automobilio įvaizdį. Gamintojų strategija buvo parinkta panaši kaip itin sėkmingo Škoda Superb modelio – Insignia tapo gerokai didesnė bei solidesnė. Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais. Tiesą sakant šis Opel yra ne ką trumpesnis nei Audi Q7. Nors automobilis ženkliai pailgėjo, tačiau priekinė ir galinė iškyšos tapo trumpesnės – visa tai drąstiškai padidindo keleivių erdvę. Tik dėl stipriai žemėjančio stogo, gale sėdintiems aukštiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galai. Nors interjero erdvė pastebimai padidėjo, visgi bagažo skyrius sumažėjo 40 litrų iki 490 ir tai nė iš tolo neprilygsta Škoda Superb “sandėliukui” su 625 litrų erdve. Kadangi Insignia yra orientuota į komfortą ir rafinuotumą, tai Opel valdymo sąvybės negali prilygti sportiškiems Ford Mondeo ir Mazda 6 modeliams. Nepaisant nedidelio tūrio variklių, Insignia dinamikos netrūksta – nedidelis 1,5 litro benzininis ir 1,6 litro dyzelinis turbo varikliai abu turi solidžią 168 AG galią. Ankstesnė Insignia buvo puikus automobilis galintis jus nugabenti iš taško A į tašką B, tačiau šis modelis turintis solidesnį interjerą, rafinuotą išorės dizainą ir gerokai ūgtelėjęs taikosi tapti premium klasės atstovu. Galbūt Insignia pavyks padaryti tai kas nepavyko Opel Omega modeliui...
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-12-01

Automobilių pakabų niuansai: kuo „Opel“ panašus į BMW?

Automobilių pakabų niuansai: kuo „Opel“ panašus į BMW?
Kiekvienas konkurso „Lietuvos metų automobilis 2018“ komisijos narys, rinkdamas geriausią automobilį, turi individualius vertinimo kriterijus. Nors visi svarbiausiu kriterijumi išskiria kainos ir kokybės santykį, vieni komisijos nariai daugiau dėmesio kreipia į komfortą, kiti – į automobilio sportiškumą, treti – į informacinių sistemų modernumą. Dalis šių savybių yra reguliuojami vieno elemento – pakabos. Kuo jos skiriasi tarp „Lietuvos metų automobilis 2018“ konkurso dalyvių ir kurie modeliai nustebino labiausiai, su komisijos nariais savo žiniomis pasidalijo bene geriausias pakabų specialistas Lietuvoje – Domas Zinkevičius.

Didžiosios Britanijos Brunelio universitete automobilių sporto inžinerijos studijas baigęs vaikinas prisideda ne tik prie geriausių Lietuvos sportininkų pasiekimų, unikalaus elektrinio dviračio „Neematic“ projektavimo, bet ir dirbo prie britiškų „Aston Martin“ bei „Jaguar“ automobilių kūrimo. Nuomonę jis turi ir apie naujausių automobilių pakabos elementus.

Miestui pritaikyti SUV

Didesnio pravažumo automobiliai šiuo metu populiarėja – kiekvienas gamintojas nori turėti SUV modelį savo gamoje, tačiau nuo paprastų hečbekų jie neretai skiriasi tik išvaizda. Ne išimtis ir visureigiai, kurių vardas siejamas su bekele.

„Visureigio etalonas visą laiką buvo „Jeep Grand Cherokee“ – jis turėjo tiltą ir priekyje, ir gale. Jis turi didelę eigą ir daug kitų bekelei naudingų dalykų, bet yra visiškas košmaras važinėjimui mieste. Šių metų „Grand Cherokee“ nebeturi nieko tokio – priekyje jis turi „double wishbone“ tipo pakabą, o gale – daugiasvirtę. Tai reiškia, kad „Jeep“ irgi nebėra tokie – jie labiau panašūs į gatvės automobilius, jų pakabos pritaikytos geroms valdymo savybėms ir aukštam komfortui, o ne sudėtingoms bekelės situacijoms“, – teigė D. Zinkevičius.

Taip pat ir su „Land Rover Discovery“ – „Lietuvos metų automobilis 2018“ dalyvaujančio modelio priekyje yra „double wishbone“ tipo pakaba, o gale – keturių svirčių. Komfortui konstruktoriai teikia daugiau prioriteto nei važiavimui prastais keliais.

Vis tik D. Zinkevičius pastebėjo, kad „Jeep Compass“ šioje srityje išskirtinis – jo pakabos tipas yra „Chapman strut“. Ji ratams suteikia didelę eigą, kas yra itin naudinga bekelėje.

(Ne)sportiški visureigiai

Naujiesiems didesnio pravažumo automobiliams svarbiau gerai pasirodyti siaurame asfaltuotame kalnų keliuke nei prastame purvo ruože. Tai pažymėtina kalbant apie „Alfa Romeo Stelvio“ – krosoverį, pasižymintį puikiomis  valdymo savybėmis

„Alfa Romeo“ ir „Range Rover Velar“ naudoja tokias pakabas, kurios tinkamos didesnio pravažumo modeliams, o jas kiek pareguliavus galima turėti pakankamai komforto ir mažą kėbulo virtimą posūkiuose. Tai ypatingai jaučiama „Stelvio“ – nėra pojūčio, kad tu pasukai vairą, automobilis pasviro ir tik tada pasisuko ratai. Jo  vairas reaguoja turbūt ne blogiau nei „Giulia“ sedano“, – svarstė pakabų specialistas.

D. Zinkevičius pažymėjo, kad vienas dalykas „Stelvio“ nėra išspręstas idealiai – tai vadinamosios „orinės“ pakabos naudojimas. Šis pakabos tipas suteikia daug komforto ir yra naudojamas vis dažniau – jį galima užsisakyti daugelyje prabangesnių automobilių.  Važiuojant greitu vingiuotu keliu „Alfa Romeo“ visureigyje, D. Zinkevičiaus teigimu, šiek tiek jaučiamas galinės dalies nesutapimas su priekiu: „Stelvio“ galas yra truputį palaidas“.


Kaip visiškai ne sportišką modelį specialistas išskyrė „Peugeot 5008“, kurio gale – pati paprasčiausia pakaba, vadinamasis „balkis“.

„Jis iššaukia didelį kėbulo virtimą posūkiuose, o automobiliuose, turinčiuose aukštą svorio centrą, jis ypatingai jaučiamas. Tačiau tokiu automobiliu vingiuotais keliais niekas greitai nevažinėja, tad „Peugeot“ koncentravosi į kitus dalykus“, – pažymėjo D. Zinkevičius.

Koncentracija į kitus dalykus akivaizdžiai matoma kainoraštyje – sportišką pakabą paaukoję prancūzų inžinieriai sugebėjo sukurti vieną pigiausių septynviečių automobilių rinkoje.

Nustebino „Opel“

Paprašytas išvardyti kelis labiausiai jį patį nustebinusius dalykus, D. Zinkevičius išskyrė BMW 5 – vokiško automobilio galinėje dalyje sumontuota penkių svirčių pakaba.

„Ankstesnės kartos BMW 5 (F10 modelyje) buvo labai inovatyvi 4 svirčių pakaba, pirmą kartą panaudota „Ferrari 458“. Tokį tipą iki šiandien naudoja „Jaguar-Land Rover“ koncernas tiek lengvuosiuose automobiliuose, tiek visureigiuose. Tačiau BMW turbūt nepavyko išspręsti visų problemų su keturiomis svirtimis, tad buvo pasitelkta ir penkta“, – aiškina inžinierius.

Jis pažymėjo, kad 5 svirtys yra daugiausia, ką galima turėti šiuolaikinio automobilio pakaboje. Kuo daugiau svirčių – tuo daugiau galimybių užtikrinti gerą komforto ir sportiškumo santykį. 


„Jeigu turi „balkį“, tai yra viena svirtis dvejiems ratams – turi tik 2 gumas, kuriomis gali apibrėžti komfortą ir šoninį stabilumą. Turėdamas 5 svirtis, turi 10 guminių įvorių ir labai didelę galimybę ratą judinti taip, kad pasiektum ko nori. Turėdamas 5 svirtis turi pilną komplektą įrankių kompromisui tarp komforto ir sportiškumo pasiekti“, – pažymėjo D. Zinkevičius ir čia pat pridūrė, kad egzistuoja dar vienas papildomas įrankis. Tai – galiniai vairuojami ratai, ir juos taip pat galima papildomai užsisakyti BMW 5 modelyje.

Vertinant pakabas, specialistas išskyrė „Opel Insignia“. Jos gale – paties moderniausio tipo 5 svirčių pakaba. Tai reiškia, kad koncernas deda daug pastangų siekdamas išgauti nepriekaištingą valdymo savybių ir komforto santykį. „Insignia“ priekyje – „Super strut“ tipo pakaba, kuri naudojama pakankamai retai ir paprastai – tik sportiškuose automobiliuose kaip „Honda Civic Type-R“ ir „Renault Megane RS“. Ji skirta greitiems priekiniais ratais varomiems automobiliams ir mažina vadinamąjį „torque steer“ – savaiminį vairo sukiojimąsi dėl didelės į ratus patenkančios galios.


Tačiau sudėtingėjant pakaboms, ar kartais nenukenčia automobilių patikimumas? Juk bent vienai iš 5 svirčių susidėvėti daugiau šansų nei vienai iš dviejų? D. Zinkevičius su tuo nesutinka.

„Jeigu kalbam apie naujus automobilius, patikimumas yra antrame plane. Šis klausimas yra labai platus – jis labiau susijęs ne su konstrukcijos sudėtingumu, bet su komponentų kokybe, jų tipu. Tiesiogiai pasakyti, kad daugiau svirčių turinti pakaba yra mažiau patikima, negalima – paprastesnė, bet prastesnes detales turinti pakaba gali būti daug mažiau patikima“, - įsitikinęs specialistas.
 


Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt