Markės
1346 iš 1912
Opel Meriva, (B) 2010 - 2017
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Praktiškas salonas
  • Tylus ir gana komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Prasta standartinė įranga
  • Pigios medžiagos interjere
  • Triukšminga prie didesnių greičių
"Šoninės priekinės naujosios Meriva durys yra įprastos, o šoninės galinės – atsidarančios į priešingą pusę nei paprastai"
Atrodo kad Opel markė pagaliau ištiesų ima lipti iš "nekokio įvaizdžio" rėmų ir vieną po kito kepa puikius automobilius. Opel Insignia, Opel Astra modeliai sužavėjo daugelį – įdomu kaip seksis šiam Meriva? 2010 metų kovo mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje Opel pristatė naują Meriva modelio kartą. Automobilis ne tik patrauklaus dizaino, tačiau ir nepaprastai puikaus funkcionalumo pavyzdys. Pirmiausia į akis krenta išties gražus automobilio stilius, kuris primena Europos metų automobiliu pripažintą Opel Insignia bei Opel Astra automobilius. Aštrūs ir harmoningi kėbulo bruožai, dideli priekiniai žibintai, išskirtinė "nukirsta" šoninių langų linija, kuri ne tik originaliai atrodo, tačiau yra ir praktiška - tokiu būdu galinių sėdynių keleiviams suteikta daugiau lango ploto. Nors naujas Meriva pailgėjo visai nedaug, o plotis padidėjo tik per 80 mm, tačiau automobilis atrodo gerokai didesnis ir solidesnis. Dėka aukštesnės sėdėjimo pozicijos apžvalga į visas puses yra geresnė. Didžiausia šio automobilio naujiena – koncepciniame modelyje matyta „Flexdoors” šoninių durų sistema. Šoninės priekinės naujosios Meriva durys yra įprastos, o šoninės galinės – atsidarančios į priešingą pusę nei paprastai. Panaši sistema jau matyta kai kuriuose kituose modeliuose - tokiuose kaip Mazda RX-8, Mini Clubman ar Rolls Royce Ghost, tačiau Opel sprendimas skiriasi tuo, kad priekines ir galines duris galima atidaryti atskirai, o minėtuose automobiliuose galines dureles galima atidaryti tik pravėrus priekines. Tokios sistemos privalumas yra tas, kad ankštose automobilių stovėjimo aikštelėse bus lengviau patekti ant galinių sėdynių, o išlipus iš automobilio tėvams bus lengviau kontroliuoti vaikus, nes jiems netrukdys šoninės durys. Taip pat Opel inžinieriai tikina, kad tokia sistema neturi jokios įtakos automobilio atsparumui šoniniam smūgiui, bei standumui. Salone randame puikios kokybės ir dizaino panelę - vairaratis, chrominiai apvadai, šildytuvo arba oro kondicionieriaus valdymo prietaisai nusižiūrėti nuo solidesnio Insignia ir tai išties gerai. Meriva taip pat turi dideles ir patogias Insignia sėdynes, bei novatorišką centrinį tunelį, kuriame ant aliumininių bėgių galima slankioti daiktadėžes, puodelių laikiklius, bei centrinį porankį. Ši sistema pavadinta „FlexRail“ suteikia galimybę vienatūrio keleiviams lengvai keisti įvairių talpų mašinoje išdėstymą bei dydį. Kita sistema - „FlexSpace“ leis lengvai keisti galinių sėdynių padėtį, padidint erdvę kojoms arba bagažui. Nors galinės sėdynės yra gana didelės, kad susodintų tris suaugusius žmones vieną šalia kito, tačiau jei vietos neužteks - šias sėdynes galima slankioti tiek į šonus, tiek pirmyn ir atgal. Be to galines sėdynes galima sulankstyti į plokščią paviršių. Po puikiu kėbulu Meriva yra išties sumažinta Zafira versija tik su penkiomis sėdimomis vietomis. Automobilis turi priekinę MacPherson tipo ir galinę torsioninę pakabas, elektrohidraulinį vairo stiprintuvą. Naujojo Opel Meriva pirkėjai galės rinktis iš šešių galimų 75-140 AG galios variklių su turbokompresoriais. Buvo gaminama ir sportiškoji Meriva versija su benzininiu SRi varikliu. Tai buvo pirmas Opel kuris turi stop-start sistemą tam, kad maksimaliai sumažinti degalų sanaudas ir CO2 emisiją. Gamintojo teigimu automobilio kuro sąnaudos ir išmetamas anglies dvideginio kiekis palyginti su pirmtaku buvo sumažintos 15 procentų. Taigi, rinkoje pasirodė šaunus mini vienatūrių klasės atstovas - konkurentai laikykitės!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Opel kuris turi stop-start sistemą tam, kad maksimaliai sumažinti degalų sanaudas ir CO2 emisiją.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Karolis | 2023-12-28
Geriau nei tikėjausi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, talpus ir ekonomiškas
Didokas apsisukimo spindulys, variklio alsuoklio (PCV) sistemos problemos, gali turėti elektronikos ir durelių spynelių problemų.
Teko turėti pirmos kartos Meriva A kaip antrąjį šeimos (žmonos) automobilį. Mažas, patikimas, taupus ir turint omenyje jo dydį - neįtikėtinai talpus. Atėjus laikui atsinaujinti, žmonai patiko antros kartos Meriva B dizainas, tačiau dvejojau, nes kaip antram automobiliui, kaina buvo kiek didoka (4-7k € tuo metu). Įdomus pastebėjimas, bet skelbimuose daug lengviau rasti mažos (iki 200k km) ir tikros ridos Meriva B su dokumentais, nei kitų markių auto. Turbūt, dėl to, kad jas pirko vyresni žmonės ir atitinkamai aptarnavo. Pavyko įsigyti gerai sukomplektuotą 2011m. 1.4T 88kW Meriva B su 187k km rida. Pirmas įspūdis: Automobilis neturi nieko bendro su ankstesnės kartos Meriva A. Jis tapo daug brandesnis ir solidesnis. Puikiai vairuojasi, gerai stovi ant kelio ne tik mieste bet ir už jo (Meriva A užmiestyje vairavosi prastokai). Daug geriau nei tikėjausi sugeria kelio nelygumus, švelniai perlipa greičio kalnelius. Ir tas galioja ne tik su standartiniais R16 ratais, bet važinėjau ir su R17 ir R18. Aišku, jei lyginant ne su Meriva A, o su normaliais automobiliais, tai gal kiek stinga garso izoliacijos važiuojant virš 100-120km/h ir 5 pavara aukštokos apsukos trasoje. Variklis: Nepavadinčiau nei labai geru nei labai blogu. Trauka pagal galią visai nebloga, tikėjausi prasčiau. Miesto greičiais galios visai netrūksta, tačiau norint daryti lenkimus virš 100km/h greičiu garantuotai reiks žeminti pavarą ir planuoti daugiau laiko lenkimui. Turi savo ligų su alsuoklių sistema, EVAP vožtuvu, tepalo prasisunkimu ir kt., tačiau nieko mirtino. Lyginant su kitais mažalitražiais turbininiais varikliais, tai tikrai neprasčiausias patikimumu. Kadangi šis variklis montuotas į daugybę GM automobilių visame pasaulyje, pilna informacijos visomis kalbomis apie visas problemas. Turbūt populiariausias amerikietiškas automobilis su šiuo varikliu - Chevrolet Cruze. Maniškis kartais dirba idealiai, o kartais ant laisvų dirba grubokai. Problema neprogresuoja, tačiau bandant ieškoti problemos teko susidurti, kad Lietuvoje ne kiekvienas servisas moka dirbti su benzininiais automobiliais. Net ir pati Opel atstovybė. Klaidų nemeta, dalių prikeista visokių, o rezultato nėra. Po ilgų paieškų internete panašu, kad kai kurie žmonės susitaiko su tokia grubesne variklio prigimtimi. Kuro sąnaudos: Mažiausiai kiek teko suvartoti ypatingai ramiai važiuojant trasoje 80-90km/h, tai 6,5l/100km benzino, bet mišrus vidurkis apie 8l/100km. Sumontavus dujų įrangą, netaupant, mišriai suvartoja 9,4l/100km dujų, kas yra 5,3€/100km. Labai taupu! Dujų bakas į atsarginio rato vietą telpa gana didelis, prisipila 52l dujų. Su dujų baku mažiausiai nuvažiuota 480km, o daugiausiai net virš 600km. Greitkelyje ties 130km/h vartoja apie 10.5l/100km dujų. Dujų įranga atsipirko jau po 12k km. Praktiškumas/salonas: Labai geras. Nėra žema, todėl nebaisu ir į mišką nuvažiuoti. Kaip tokio dydžio automobiliui, prastokas pasukamumas. Viduje daugybė skyrių skyrelių daiktams pasidėti, modulinis porankis ir puodelių laikiklis. Panelė ir vairas pagal automobilio klasę yra labai geros kokybės. Praktiškai paimta iš tų metų brangesnių Insignia, Astra J modelių ir pritaikytą į Meriva B. Vairuotojo sėdynė patogi, pakankamai reguliavimo galimybių, tačiau atsisėdus į priekinio keleivio sedynę, gauni tik pirmyn-atgal pasistumdyti, todėl mažiau patogu. Galinės sėdynės taip pat slankiojančios, atsilenkia visos trys individualiai. Nulenkus vidurinę, šoninės galinės gali suvažiuoti arčiau vidurio, taip padarant keturvietę su labai daug erdvės galiniams keleiviams. O nulenkus visas sėdynes, gaunama ideali plokštuma su bagažine. Esu gavęs komentarų iš keleivių, kad nesitikėjo tokioje mažoje mašinytėje rasti tiek daug vietos. Galinės durelės atsidaro į kitą pusę. Taip pat daug ką nustebina. Pripratimo reikalas, tačiau įlipti-išlipti ar įdėti vaiko kėdutę tikrai patogiau. Žodžiu, esant reikalui galima sutalpinti labai daug daiktų ir vis tiek turėti bent vieną keleivį gale. Galima rasti modelių su ne tik šildomomis sėdynėmis, bet ir šildomu vairu. Išvados: Buvo pirktas kaip antrasis šeimos automobilis, bet supratus, kad jis yra smarkiai geresnis nei maniau ir kaip ekonomiškai važiuoja - nusprendėme atsisakyti šeimyninio universalo ir tiesiog pasilikome vieną Meriva B. Nuvažiuota 20k km. Keliauta nemažai ir Lietuvoje ir Vokietijoje. Nuvažiuoti 1000km su 1-2 sustojimais degalinėje - nėra didelio nuovargio. Nesupraskit neteisingai, tikrai nelyginu su prabangiais Audi, BMW, MB, Volvo (turėjau), tačiau mane nustebino, kad už tokią kainą gauni patenkinamą kokybę. Gaila, kad ties šiuo modeliu Opel nutraukė Meriva gamybą, nes modelis tikrai vykęs. Pasidomėti Chevrolet Cruze forumuose apie pagrindines variklio bėdas ir kaip jas atpažinti, kad jas apžiūrint automobilį matytum. Atkreipti dėmesį į vožtuvų dangtelį ir ant jo esantį membraninį vožtuvą (ar ne kiauras) bei tepalo prasisunkimus aplink dangtelį. Turbinos tepalo padavimo vamzdelis, jo guminės tarpinės sukietėja ir praleidžia alyvą variklio bloko pusėje. Alkūninio veleno riebokšlis gali leisti tepalą. Taip pat alyvos filtro korpusas susijungime su variklio bloku gali leisti alyvą ir ji laša ant duslintuvo, todėl juntamas alyvos kvapas. Pravažiuoti ir patikrinti ar neužsidega klaidos skydelyje. Jei kovojate su blogo mišinio (dažniausiai lieso) bėda, tai patikrinkite ne tik alsuoklį, bet ir EVAP vožtuvą. Jis gali būti kiauras ir pastoviai leisti garus iš bako į įsiurbimo kolektorių. Jei keisite žvakes - patarimas pirkite tik originalias pagal šio variklio kodą. Keliais eurais brangesnės, bet netikėjau, kad ant tiek geriau važiuos nei su NGK ir Bosch iridiniais analogais pagal katalogą. Sėkmės!
Pilnas atsiliepimas...
Ricardas | 2011-07-09
keliu savaiciu eksploatacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, konfortas
didelis apsisukimo spindulys, aliuminio dekoracijos cenre salono nereikalingos ir erzina.
Privalumai: - automobilis gana patogus ir smagus vairuoti didesnius atstumus; - sedynes komfortiskos; - salono medziagos atrodo kokybiskos. Is trukumu galiu pamineti: - Apsisukimui reikalingas daug erdves. As prates vazineti su daug didesniu automobiliu (Ford Mondeo), taciau isedus i naujaja Meriva nustebino, kuomet aiksteleje nepavykdavo is pirmo karto isiparkuoti - automobilio apsisukimui tikrai reikia daugiau erdves nei kitiems automobiliams; - gana keistai pasirode aliuminis dekoras per viduri. is paziuros atrodo kaip solidus ir primenentis sutvirtinima sportiniuose automobiliuose, taciau viso labo ten tik blizgutis kuris tik erzina. Galeciau palyginti su konkurentu KIA Vengo (taip pat teko paekspoatuoti kelias savaites) - Meriva tikrai solidesne ir malonesne vairuoti. teko tureti dizelini varikli 1.3l - galios tikrai uztenka, vairavimas malonus, dirba tyliai. kuro suvartojo tikrai nedaug :) jei dizainas tinka tuomet visa kita turetu tikti taip pat :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt