Markės
1092 iš 1554
Opel Omega 1993 - 2004
Opel Omega, 1993 - 2004
580Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 80
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1993 metais pasirodęs Vauxhall/Opel Omega buvo visiškai naujas automobilis su šiuolaikiniu patraukliu dizainu, bei tradicine galinių varomųjų ratų komponuote. Omega diapozonas apėmė sedano ir universalo kėbulus. Automobilis pasižymi erdviu interjeru, didele bagažine, tačiau konkurentams nusileidžia interjero medžiagų kokybe. Omega gamyba liovėsi 2004 metais ir nebuvo pasiūlytas jo įpėdinis. Lygiai taip pat savo flagmano atsisakė Scorpio ir konkurentai Ford. Sprendimus įtakojo mažėjanti šios klasės automobilių paklausa.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 80
Gytautas | 2014-05-08
Opel Omega B 2.2 dyzelinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, patvarumas, kaina
vardas
Turiu 2001m. pabaigos Opel Omega, 2,2 dyzelinis variklis, 88 kW. iš Vokietijos nuo tralo. Pravažiavęs dabar 234 k. Labai patenkintas patvarumu, tikras darbinis arkliukas, ryja kuro mažai, man per bendrą apie 7 litrai. Važiuoja trasoje užtikrintai, stabiliai, ryja tikrai ne daug, o išlaidos minimalios. Gal tik salonas galėtų atrodyti solidžiau, tačiau jei tai darbinė mašina - tai pati puikiausia ir tinkama eksplotuoti. Arba kaip taksi. Vieną syk teko tvarkyti elektroniką, webasto trumpino, bet čia jau ne gamyklinis brokas, o sekantį kartą važiuoklę truputi pasitvarkiau, nes jau labai ne daug buvo nuvažiavęs. Tepalus laiku keičiant - jokių problemų. Smagus ir minkštas. be to, Universalas. Vietos labai daug Puikus variklis! Labiausiai nustebintas esu ekonomiškumu. Toks didelis automobilis o ryja tikrai ne daug. Galios gal šiek tiek trūksta, kaip tokio dydžio automobiliui, ypač startuojant, tačiau atvirkštinis įspūdis yra trasoje, kai jau įsibėgėja tai važiuoja kaip raketa, ant didelio greičio ~160-170 kmh - stabilu. Taisymas labai pigus. Kokius keturis kart viskas pigiau nei BMW5 - nors važiuoklė eina vos ne tokia pati. Visa kita ką teko keisti prieš pradedant važinėti - detalės tikrai palyginti yra pigios, tačiau kokybe tikrai nesiskundžiu. Nuvertėjimas vidutinis.
Pilnas atsiliepimas...
Rekomenduoju | 2014-01-19
Opel Omega 2002 2.5 Dyzelis, Mechaninė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė, eksplotacija, komfortas, garso izoliacija, garso aparatūra, išvaizda, pakankama prabanga ir t.t.
Prastas CD grotuvo lazeris.
Pirmas mano automobilis buvo 1995 omega. Ilgai ieškojęs geriausio varianto, kuo pakeisti senąjį Omega, nusprendžiau imti Omegą tik naujesnę (2002 metų). Nuo to karto gaila, kad Omegų gamyba sustoja 2003 metais. Esu visapusiškai patenkintas automobiliu. Išvaizda yra skonio reikalas, man asmeniškai patinka jos forma, didelės galinės lempos, priekinės lęšinės lempos ir t.t. Gražiausiai aišku bent su R16 ratais. R17 - idealu. Salonas labai kokybiškas (nors ne odinis pas mane). Viskas salone gražiai ir patogiai išdėstyta, tikrai jaučiasi, kad sėdi limuzine (kas nežino, opel omega dokumentuose yra limuzinas, o ne sedanas). Elektronikos pakankamai daug ir veikianti (kritulių jutikliai, stoglangis, elektriniai veidrodėliai, stoglangis, visi langai valdomi tiek iš vairuotojo vietos, tiek iš rakto pultelio). Spalvotas borto kompiuteris. ABS, ESP, išmėginti, tikrai gerai veikia. šildymas salono irgi super, automatinis režimas gerai šildo, nupučia rasojimus. Variklis 2.5. Galingumo užtenka, greitas pajudėjimas iš vietos, gera trauka, švelniai dirba. Kuriasi gerai žiemą kaip vasarą. (svarbu žvakės ir akumuliatorius kad geri). Mieste daugiau 10 l neryja. užmiestyje pagal kompiuterio duomenys, priklausomai nuo kelio lygumo, sąnaudos sumažėja iki 3,2 l. Bet vidutiniškai svyruoja nuo 4,3 l - 6,4 l. Kompiuteris dirba gerai (pagal kilometrus ir įpiltą kurą). Nes oficialiai kuro sąnaudos didesnės tokio variklio. Aišku, automobilis nebėra brangus. Bet vidutiniškai gerą auto galima turėt už 8000 - 10.000 lt. Problemų kol kas su varikliu ir važiuokle neturėjau. Tik perkant auto teko pirkti varikliuką lempom, kad automatiškai keistų aukštį, tai jų kaina 1000 lt su darbais. Bet čia ko gero daugumai auto taip būdų. Kas liečia važiuoklę ir variklį, dalys nėra brangios, pakankamai pigus išlaikymas. Man problemų nėra nei su nauja, nei su sena omega nebuvo. Variklis - važiuoklė - rūdys. Trys dalykai, kuriuos reikia įvertinti kaip ir bet kokiam automobiliui. Cinkuoti kėbulai nuo rūdžių nieko negarantuoja, esu matęs supuvusių ir 2003 metų omegų. O tos, kurios prižiūrimos, tai yra švarios ir bus toliau švarios, svarbu neapleisti. Kas vairavęs omega iki 1999, tai - nuo 2000 metų išleistas modelis labai pasikeitęs ir tai labai jaučiasi, tiek komfortu, tiek prabanga, tiek varikliu, tiek išvaizda. Be trijų minėtų dalykų, perkant galima žiūrėti į komplektaciją - galima rasti tiek su šildomom sedynėm, tiek su Navigacijom - pagal poreikį. O CD grotuvas yra minusas. Bet dauguma pasidaro AUX jungtį, kas nenori vien radijos. Moduliatorius FM gerai, bet AUX geriau kas mėgsta mp3.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2013-12-07
Opel Omega B FL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklės patikimumas, variklio ekonomiškumas, nedidelė kaina
Automobilio vardas, daugiau jokių
Turiu 2001 metų universalą, faceliftas, Elegance komplektacija. Labai patvari mašina, jokių problemų su ja nėra, viskas veikia. Pirkau ją visai nebrangiai, iš Vokietijos, pravažiavusią 215k. , iš kėbulo būklės tikrai įtikinamas kilometražas, tik viduje truputi padrožtos plastmasės. Pravažiavau jau 15000 kilometrų, važiuoklėj keičiau maitniką , daugiau nieko, viskas tvarkoje, važiuoju kaip laive, kelyje stovi smagiai ir labai patikimai. 2,2 Dyzelinis, 88 KW. - Labai ekonomiškas, trasoje važiuojant vid. 120 kmh - 6 litrai, mieste (Vilniuje) vid. 7-7,5, per bendrą daugiau 7 tikrai nesunaudoja, nors didžiulė mašina . variklis tikrai geras ir traukos trasoje pilnumoje užtenka, gal tik startuojant iš vietos trūksta traukos. lėkiau su ja ir 160 ir 180 kmh, jokių nusiskundimų dėl variklio neturiu, tik reikia keist laiku tepalus ir tarnaus kaip darbinis arkliukas Kaina tai tikrai Omegos yra nuvertinta, nors ir faceliftas, bet daugiau 5000 Lt už ją negaučiau, nors ir būklė puiki. Bet iš pirkėjo pusės žiūrint, tai labai geras pasirinkimas, paskui net gaila būtų parduoti. Mašina man ji darbinė - džiaugiuosi pasirinkimu. 2,2 dyzeliniu varikliu (pats geriausias pasirinkimas Omegai) ir rinktis facelift'ą - kadangi jau cinkuoti kėbulai ir nėra rudžių. Šimtą kart geriau už kokią nors audinę ar vw tokių pat metų, jau nėra ką kalbėti apie prancūzus..
Pilnas atsiliepimas...
opelistas :(( | 2013-09-03
zopelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pareina lova dvigule
kratosi nestabili eda dyzelio kaip busas
geras auto tik ne ziema kol nepacipuoji dveseliena nevaziuoji ir neremontuoji geriau negu golfas
Pilnas atsiliepimas...
Ramunas | 2013-08-21
Omega 2 litrai 16v 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis limuzino klases auto,minksta,geri varikliai,ekonomiska su dujomis
galines arkos be prieziuros rudyja,daugiau nezinau nes viskas ten ok :D
nu vazineju jau 3 metus,nei ten man jis puna nei ka...kas neturi tas daug sneka :D pavazinejes su galu varomu daugiau niekada nepirksiu su priekiniais,dingo bedos del granatu,gumu ir siaip...limuzinas yra limuzinas,kure omega profai op ne garaziniai meistrai....pasikeitus vaziuokle ir amortikus geresnes masinos nerasite....neteko minksciau vaziuoti,plaukia kaip laivelis ezere :D salonas erdvus,visi kas atsiseda pastebi kad kojas gali kaip nori laikyti,ne kaip kitose.... 2 litrai ecotec,po triju metu sugedo holo daviklis,tikdalis reikia pirkti nepigiausias,geriau sumoketi ir pamirsti ,negu po metu vel ta dalyka tvarkyti....dujas priime gerai tik reikia kad gerai dujos sureguliuotos butu nes issaudo jos oro srato matuokle...deveta 10lt bet kas pusmeti uzknisa keisti :D kokie kastai gali buti kitokie negu eilinei tokiu metu masinai....kas sugenda ta keiti,nu kaip pvz vien ant eksplotacijos su gedimais per tris metus sukisau apie 2000lt metams kazkur 700lt tai ar cia daug? o lakstyta visur ir grybauti ir uogauti :D patikrinti servise vaziuokle,nes net ji sugedus atrodo kad gera :D nebent jau nuluze bus kas nors....paklausyti ar nekala variklis, ir uzdegus degima paziureti ar sviecia indikatoriai,nes gali buti isimtos lemputes ir tipo viskas ok :D daugiau nera ten ka tikrinti,uzsikuria,vazioja ir ok
Pilnas atsiliepimas...
mantas2013 | 2013-04-10
omega 2.0 ecotec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
GERAI LAIKO, PIGIOS DETALĖS, STABILUS, MINKSTA PAKABA, MINKSTOS SEDYNES, TINKA DRIFTUI
RŪDYJA, NUBLUNKA PRIEKINES LEMPOS, UŽRŪDIJA RANKINIS STABDIS
Automobilis gan geras, variklis gerai laiko, turiu omega 2.0 ecotec ir broblemu neturiu, dalys pigios važiuokles, variklio, kėbulo ir t.t. per duobėtus kelius plaukia kaip lavas, žiema užpustytuose keliuose bus bėdu išvažiuoti sabilus tinka driftui Patarčiau pirkti 2.0 varikliu 2.5 omegoi stovi BMW variklis, nelabai laiko gerai apsiziureti kebula atsidarius duris patikrinti ar duru apacia nera parudijusi, pasiziureti rankini stabdi.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2012-12-09
Opel Omega B 2.0 ecotec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė mašina su mažu ekonomišku varikliu. Nebrangus išlaikymas.
Senos atgyvenusios mšinos, galite sulaukt siurprizu.
Omega automobilis kuris skiriasi nuo kitų oplel markės automobiliu, todėl gali patikti ir tiem kurie nemegsta opel prekinio ženklo. Kėbulas itin aptakus pagal oro pasipriešinima 94 metais turėjo pasaulio rekorda tarp sedanų. Prie salono galima kabinėtis, bet jis yra minkštas ir patrauklus, daugiau jame rasite pliusų nei minusų. Važiuojant dideliu greičiu negirdėsite padangų užimo ar vėjo švilpimo, deje nuo variklio izoliacija galėtu būti geresnė. Dėl galinių ratų pavaros automobilis rieda komfortiškai, gerai kimba prie kelio, turi idealų svorio pasiskirstimą tarp ašių. Priekyje nėra granatų tai leidžia labiau išsukti vairą, todėl didelis automobilis yra lengvai manevruojamas aikštelėse, apsisukimo spindulys mažesnis už opel vectros. Su omega nuriedėjau virš 90 tūkst. km. Ir toliau sėkmingai eksploatuoju. Vis dėl to negaliu sakyti, kad tai labai patvarus automobilis, nes automobilis yra labai senas ir todėl reikalauja nuolatinės priežiūros ir investicijų. Važiuoklė nebelaiko visiškai, suremontavus po pusmečio vėl kas nors išlenda, laimiai nei remontas nei dalys nėra brangios ir jų rasite kiekvienoje parduotuvėje. Atsitinka kartais keisti ir nestandartiniai gedimai, bet viskas ko gero dėl auto amžiaus. Pvz: žiema yra daug šansu kad užšals centrinio užrakto varikliukai, o dėl blogo termostato ilgai lauksite kol sušils salonas. Jei kada pajusite antifrizo kvapa salone neišsigaskit, pečiukai retai kada prakiūra, man problema buvo pačiuka jungiančiame guminėje tarpinėje kuri kainuoja vos 2 lt. Rankinis stabdis turi atskiras kaladėles kurios megsta užstrigti, todėl kai šalta ar drėgna geriau juo nesinaudoti. Buvo problemų ir su elektra, oksidavę laidų kontaktai gali patampyti nervus. Tech. apžiūrą praeiti gali tapti neįmanoma dėl išblukusiu blogai šviečiančiu žibintų. Neskubėkit pirkt nauju kinietiškų lešiniu, jos švies ne ka geriau, man padėjo lempų poliravimas „švaros broliuose“ . Beje dėl rūdžių. Ka jūs bedarytumėte kovą su jomis vis vien pralaimėsite. Dažymas, maskavimas, visa tai laikina. Variklis ecotecas 2,0 100kW tikras stebuklas kaip į tokia didele mašiną įdėjo toki maža varikliuką! Bet jis nėra toks jau silpnas, tik reikia priprasti, kad jis mėgsta aukštesnius sukius. Iš vietos juda vangiai, bet trasoj viskas pasikeičia auto pasidaro neatpažistamas, traukia užtikrintai, deklaruojamus 210 max.greiti pasiekia. Didžiausias džiaugsmas, kad retai reikia užsukti į degalinę, kas šiais laikais labia svarbu, kuro sanaudos vidutiniškai siekia apie 11,5 litrų dujų gyvenat mieste klp.
Pilnas atsiliepimas...
tomazzz19 | 2012-11-30
opel omega B 2.5td 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkstas,erdvus,stabiliai stovi ant kelio ir gan patikimas,nebrangi ekplotacija.
aisku kiek didikos kuro sanaudos 2.5td,o daugiau minusu as bent jau nerandu.
auto super,problemu neturejau,vaziuoja tikrai lb smagiai,lb stiprios ir patvarios vaziuokles.
Pilnas atsiliepimas...
Omega | 2012-08-10
2000m 2.5 td automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuokle, variklis, komfortas
Kokybe
Didelis, talpus komfortiskas auto. Kebulas reikalauja demesio, nebent Jums patinka rudys. Smagus ilgose kelionese, sedynes nevargina, labai minkstas. Mieste kiek nerangus, bet apsisukimo kampas neblogas, kaip ir daugumos galu varomu auto. Ziema su gerom zieminem padangom jokiu problemu nera, nebent bandysit ivaziuot atbuline eiga i koki apledijusi kalniuka. Automatine greiciu deze, jeigu teisingai eksplotuojama, laiku keiciami tepalai, filtrai, tikrinamas lygis, problemu nekels ir dziugins ypatingai mieste. Didziausias minusa ivardinciau, kad jis nera labai kokybiskas, salone galima nesunkiai ka nors sulauzyti arba nutrinti. Taciau kokia kaina tokia ir kokybe. BMW variklis gana dinamiskas, dirba garsiai taciau trauka pakankama, jeigu neesat lenktyninkas. Kuro sanaudos: Mieste: 10l Uzmiesty: 6.5l Eksplotacija labai pigi, nes nemazai detaliu tinka nuo senesnio modelio. Nuverteja vidutiniskai, kadangi yra salyginai pigus. Nenusipirkti nudroztos ar surudijusios.
Pilnas atsiliepimas...
meskus | 2012-05-30
opel omega b
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvumas konfortas
rudys
opel omega b 1995 metu 2.5 v6 125kw, ka galiu as apie ja pasakyti taj didelis konfortiskas automobilis,isvajzda gal kiek viresnio amzaius zmoguj vazineti kurta bet grazus ratai tamsinti langai kamei groteles pakejcia ta isvajzda bent manuo nuomone i geraja puse,salono medzegos pakankamai kokybiskos kaip tokiu metu, zvirkeliu vaziuojant niekas nebilda nebraska salone nors masina jau 17 metu vaziuoti su ja ilgose kelionese vienas malonumas pakaba labaj minksta ir konfortiska jokie a6 ir bmw 5 klases neprilyksta pakabos minkstumu cia kalbu is patirties ir galit su tuo nesutikti tik tie kas nera vaziave su omega o vaziuokles islajkymas nebrangus ir ji patikima ilgaamze pagrindines bedos su priekinias satbilizatoriais daugiau kaip bedu neturi kebulas yra susipykes su rudimis bet apie dugna to negaleciau pasakyti dugnas tikrai neprikaistingas kaip tokiu metu jokiu prarudijimu ir pan,erzinantis dalykai butu taj kad per koki veidrodeli beziuretum bagazines praktiskai nesimato taj erzina mazose aikstelese,dar is minusu pazymeciau prikinius zibintus nes jie tikrai labai blogai sviecia,ir taj visose 3 turetose omegose bet visa taj pagerina ideti xsenonai variklis kaip man trukos uztenka i valias apie ekonomiskuma galiu pasakyti nuo 9 trasoje iki 16 mieste vaziuojant trumpais atstumajs ir neisilusiu varikliu vidutiniskai 13ltr duju bendzo panasej tiek pat , apie paty varikli kalbant taj jis yra labaj megsdtantis apsivaryt tepalajs per galvuciu dangtelius dangteliai plastmasiniai ir nuo karscio ir senumo isilanksto ir cia jau ju liga tas pats ir su 3.0 ltr ir ko pasekoje tepala pradeda varyt per sonus ir bega tiesiai ant ismetimo kuliko ko pasekoje nemazaj dumu ir lajku nepasalinus problemu liepsnos su metaliniajs galvuciu dankteliai ejo tik i opel vektra b 2.5 v6 bet taj silpniausia vita tdl kad nepramustu salniku,o ta problema tepalo varimas per galvutes dangtelius atsiranda del karterija uzsikisuio alsuoklio,paskuj problema su tepalo ausintuvu jis stovi isitajses tarp galvu vidurije ir tokiu metu jie jau parejna ir to pasekoje pradeda atsirasti tepalo vandenyje nauji jie brangus todel geraiusia ji padaryti pas tekintoje is vamzduku tai pigiausia ir tikrai ne blogiausia nes tepalo ausintuvas reikalingas saltam varikliui greiciau isildit o karstam ausinti, daugiau kaip ir nera priejimas gana geras ispriekio ir sonu o is galo taj jau nekox tikrai ardyti rejkia nemazai varikli patarciau 2ltr doch bendza duzelio td tikrai ne is naujesniu tai 2.2dti sena masina daug nekajnuoja taj daug ir nenuverteja eksplotacijos kajna vidutine su golfu liginat brangi atkreipt demesi i galiunisu ratus ar neissizerge i priekinius ratus ra krastaj nenuesti ,variklio apsitepalavima sejp i vika kaip ir betkuriam auto
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaroVivaro
   Movano
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai