Markės
1361 iš 1912
Opel Zafira, (A) 1999 - 2005
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.313% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 49
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirmos kartos Opel Zafira yra nedidelis, bet labai praktiškas šeimyninis vienatūris. Automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir 1998 metų Astra ir turėjo su ja labai daug bendrų mazgų. Zafira kėbulas buvo naudojamas GM kompanijos vandeniliu varomame koncepte HydroGen3. Zafira A buvo pakeistas į Zafira B Europoje ir Japonijoje 2005 metais, tačiau buvo dar ilgai parduodamas daugumoje kitų rinkų. Zafira turi septynias vietas išdėstytas 3 eilėse. Galinė eilė gali būti sulankstoma į lygias grindis, kad būtų išgauta daugiau erdvės kroviniams ir nereiktų išmontuoti pačių sėdynių. Sistema buvo pavadinta Flex 7. Buvo gaminama ir turbo versija "OPC" su 2.0 L 4 cilindrų varikliu su 147 kW (200 AG) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:


Patalpino: Rolandas | 2016-05-24
Nenuskilo
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Senų tarkų nevagia, užvedus variklį salone tylu
Laidai į galines dureles, silpnas ECU blokas, variklio tepaliniai žiedai, bukas variklis, išsimala pavarų svirtis, žiemą rasoja stiklai, pakankamai rajus mieste
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau lygiai pries metus, kaip darbui skirtą mašiną tiesiai nuo tralo, parvežta iš Vokietijos, pries tai vairavo moteris, pagal rastus daiktus už durelių apmušalų sprenžiu, kad vežiojo mažamečius į darželį. Viduje vietos nėra per daug, keturių asmenų šeimai keliauti patogu, tada dar lieka didelė erdvė bagažo skyriui. Galinėse trečios eilės sėdynėse vietos ilgesnėms kelionėms pakaktų nebent vaikams iki 10 metų. Tiesa, šešiese važiavome į Latviją (apie 800 km. į abu galus), likome gyvi, kelione per daug neišvargino, minusas tas, kad neveikė kondicionierius, be jo vasarą keliauti per šilta. Barškėjo bagažinės dangtis, problemą pašalinau lengvai pats, salonas tvarkingas, žvyrkeliu važiuojant salono plastmasės nebarška.Rūdelių buvo, bet minimaliai, kol kas suvarkoma.Silpna vieta priekinių sparnų apatinė dalis prie durelių, vidinėje pusėje kaupiasi purvas, drėgmė, o po to ir rūdelės, šitą vietą reikėtų gerai sutvarkyti. Patiko vairas, dėka elektrinio stiprintuvo jis labai lengvai valdomas.Nepatiko pakaba: važiuojant per greičio slopintuvus net ir minimaliu greičiu labai supa automobilį pirmyn-atgal. Posūkiuose stabili, manevringa, stabdžių pedalas kietokas (lyginant su Toyota Corolla Verso II). Liga- nevykęs priekinių valytuvų mechanizmas, bei galinio stiklo valytuvo varykliukas, kuris linkęs perdegti (perkant tikrinti ar veikia). Problematiškai junginėjasi pavaros (po 80 000 km. išsimala kulisa ir traukių mechanizmas po variklio dangčiu), problema nebrangiai sutvarkoma.
Variklis
Variklis X16XEL ECOTEC (benzinas) problematiškas. Tepalinių žiedų resursas 200 - 250 tūkst. km., durniuoja ECU modulis, jis tvirtinamas ant variklio, todėl nuo temperatūros ir vibracijos atšoka keramikinės platos takeliai, kurių lituokliu sutvarkyti nepavyks, reikalingas specialus suvirinimo aparatas. Šio ECU remonto kaina kišenę paplonina 150-200 Eur. Dėl valdymo modulio gedimo užsideginėja CHECK, šiltam varikliui šokinėja laisvos apsukos.Čia nepadės jokie laisvos eigos vožtuvo keitimai, droselio, ar karterio ventiliacijos valymai. Beje pilti reikia tik gerą alyvą, nes su pigia važinėjant karterio alsuokliuose kaupiasi kondensatas (majonezas), kuris sėkmingai juos užkiša.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau auto pigiai (viena paguoda), prabėgusi 225 000 km. Per metus nuvažiavau apie 7000 km. (į darbą važinėju trumpus atstumus), per nepilnus metus pakeista: galvos tarpinė (visas komplektas, nes dinginėjo aušinimo skystis), kompresiniai ir tepaliniai žiedai, laisvos eigos vožtuvas, generatoriaus laisvos eigos sankaba, diodų tiltelis, dirželio įtempėjas, rolikai, pagrindinis diržas, aušinimo skysčio siurblys, žvakės. Alyvos ir filtrų neskaičiuoju. Sukišau virš 700 Eur. ir dar ne pabaiga. Nusimato kelionė pas autoelektriką (įjungus galingesnį elektros vartotoją nukrenta apsukos ir pradeda šokinėti).Kuo toliau, tuo dažniau užsideginėja CHECK, gerokai svyruoja apsukos (kartais iki užgęsimo), įtariu ECU modulio pabaigą (remontas 150-200 Eur.). Jau užkniso iki ašarų. Parduot nebeapsimoka, jau apsiženijau.
Patarimai perkančiajam
Automobilį su 1,6 benzininiu motoru apeiti iš tolo, arba pirkti tik neturintiems kur dėti pinigų (nepirkite vokiško Moskvičiaus).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt