Markės
1393 iš 1917
Peugeot 406, 1995 - 2004
570Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 70
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis):


1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.

Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: Raimondas | 2013-09-24
Peugeot 406 HDI, 2000 m., 80 kW, dyzelinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patvarūs ir ekonomiški HDI varikliai, pigi eksploatacija, patogus kelionėse, sąlyginai nedidelė įsigijmo kaina
elektronika, galinės ir priekinės sėdynės neatsiverčia iki galo, keista klimato kontrolė, greit susidėvi galiniai stabilizatoriai
Bendras automobilio aprašas
P406 turiu nuo 2007 m. (rida įsigijimo metu ~180 tkst., dabar - 290 tkst.) ir galiu reziumuoti, kad tai labai geras automobilis, nepaisant kai kurių charakteringų gedimų: sudilo alkūninio veleno škyvas (skriemulys) (kaina su pakeitimu apie 250 Lt), kas du metus susidėvi galiniai stabilizatoriai (kaina apie 50 Lt kiekvienas), retai, bet užsikemša kuro slėgio reguliatorius (kaina apie 350 Lt), sudegė ventiliatoriaus paleidimo rielė, dėl ko atsirado klaida "engine temperature too high" (variklio temp.per aukšta), sudilo generatoriaus sankaba (kaina be pakeitimo apie 200 Lt). Reiktų pastebėti, kad kartais sustreikuoja elektronika - vairuotojo pusės langas darinėjasi paspaudus atvirkščiai jungtuką, važiuojant spidometras nukrenta, keistai valdosi klimato kontrolė, tačiau pečiukas įšyla greitai, kartais atsiranda klaida "brake fluid too low" (trūksta stabdžių skysčio), nors jo pakanka, galinės ir priekinės sėdynės neatsiverčia iki galo
Variklis
Nežiūrint minėtų trūkumų automobilis puikus: varikliai "amžini", tik kuro sistema jautri prastam kurui, kurio reiktų atsisakyti (dėl jo sudilo žemo kuro slėgio siurblys bake, originalaus kaina apie 500 Lt), rekomenduojama naudoti geresnius kuro filtrus (dėl tokių kaip Filtron užsikemša kuro slėgio reguliatorius), važiuoklė minkšta, ypač galinė pakaba gerai "sugeria" duobes, ir paprasta, manevringumas geras (tik apsisukimo spindulys mažokas), trauka "žvėriškai" stipri, priėjimas prie variklio remontui neblogas. Jei variklis dūmija, reiktų į oro įsiurbimo angą, atjungus nuo oro filtro, supurkšti EGR vožtuvo valiklio, kurio flakoną galite įsigyti už 20 Lt. Tai padeda laikinai pašalinti suodis. Žiemą kuriasi lengvai, jei veikia pakaitinimo žvakės.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalės pigios ir lengvai gaunamos tiek naujos, tiek laužynuose, įprastinė eksploatacija pigi. Gamintojas rekomenduoja tepalus 5W-40, bet senesniuose automobiliuose galima naudoti klampesnį 10W-40, kurį keičiu kartu su tepalo filtru kas 20 tkst., oro ir kuro filtrą, kas 40 tkst. Tepalų ir filtrų kaina be pakeitimo apie 150-200 Lt. Nedidelės kuro sąnaudos - vid. apie 6-7 litrai/100 km. Didelės talpos kuro bakas - 70 Ltr.
Patarimai perkančiajam
Pagal rinkos kainą ir kokybę, tai l.geras variantas. Perkant atkreipti dėmesį į nurodytas charakteringas "ligas" ir rinktis dyzelinį variklį HDI (patartina 80 kW).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 44)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt