Markės
1389 iš 1911
Peugeot 406, 1995 - 2004
570Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 70
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis):


1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.

Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: Ferdinandas | 2015-01-06
Peugeot 406 1996 2.1;81kw.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvardinta.
Išvardinta.
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 2,1
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis eksploatuojamas 7 metus,nei vienos rūdies,kėbulas atrodo jaunatviškai.Ganėtinai talpus,priekyje ir gale aukštaūgiams tikrai nespaus kelių.Orginali aparatūra nėra tokia bloga,bet ir neįspūdinga.Prietaisų išdėstymas patogus,sėdynės ne kietos.Važiuoklė paprasta,šiek tiek kietoka,automobilį ant kelio laiko stabiliai.Kelionėse, tikrai mažiau pavargdavau negu kaip važiuojant su Audi 100 C4.Žinoma turi savų minusų,didžiausia bėda elektra ir kt.: 1.Neveikiantis spidometras (dažniausiai fyškės ant pavarų dėžės,po bardačioku spidometro maitinimo blokelis sudega (deficitinė detalė).Jei pakeisit ir pasirūpinsit jų apsauga,pamiršit šią problemą. 50euru ~. 2.Lucas kuro siurbliai,nepatvarūs dėl prasto pilamo kuro.Priėmiau tokią išvadą,nes nustojau pilti žalią dyzelį. 3.Paveda centrinis ,bagažinė ir galinės durelės nebeužsirakina. Na toliau bėdų kaip ir neturėjau,prieš pora mėnesių pakeičiau generatoriaus guolį 45eurai kažkur,bet išėmėm orginalą :) Pakeldavau virš 2500-3000aps/min. girdėdavosi cypimas.Turbina veikia iki šiol.Na apie tokius dalykus kaip durelių plyštančios gumos,gal ir nerašysiu,jei būsit žioplys ir plėšit dureles žiema iš jėgos ir labai staigiai,man pasitaikė taip...Garso izoliacija tikrai puiki,neišsigąskit,lauke variklis dirba kaip traktoriaus,viduje lyg niekur nieko,važiuojant 160-180 jau pradeda šniokšti.Bagažinės talpa manyčiau nemaža,stovi aparatūra,dar ir 2x20kg lagaminus sukišam kelioninius ir 2 kuprines (rankinio bagažo).
Variklis
Nelepus,keiskit tepalus ,filtrą laiku bėdų nebus.Traukos užtenka.Perspėju,nedėkit tokių filtrų kaip "Filtron" niekam tikę,naudoju "MANN".Sunkiai dedasi pagr. diržas.Tiesiog geriausias variklis iš Peugeot TD.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalių kainos palyginus prieš vokiečių,juo labiau japonų,atrodo mažos.Nuvertėjimas didelis ir spartus,mokėjau 14000lt,kažin ar dabar 1000eurų gaučiau.
Patarimai perkančiajam
Na praeikit kėbulą ieškokit rūdžių,siurblį apžiūrėkit ar neapibėgęs,na žodžiu viską ,ką ir kiekvienam automobiliui.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt