Markės
1393 iš 1917
Peugeot 406, 1995 - 2004
570Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 70
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis):


1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.

Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


2019-01-28
Peugeot 406 2.0HDi
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai patogus, išvaizdus, gana patvarus, neblogos medžiagos, mažai barškėjimų, ekonomiškas, stabilus, manevringas, šiltas žiemą.
ABS problemėlės, radija (blogai gaudo stotis), rankinis stabdis, nelabai geri priėjimai (ne visur), smulkios bėdelės :)
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju automobilį metus ir keturis mėnesius. 2001-mųjų metų, tamsiai žalias sedanas su šviesiai pilku veliūriniu salonu, 2.0HDi 80kW motoriuku ir su mechanine pavarų dėže. Pirkau automobilį už truputį didesnę, nei vidutinę 406-to kainą, 800eur. Prieš mano pirkimą, automobilis jau riedėjo Lietuvos keliais 6 metus, rida buvo atsukta, bet pati automobilio būklė buvo nepriekaištinga. Kėbulas neturėjo rūdžių, salonas visiškai nenutrintas, o ir komplektacija buvo ne prasčiausia (klima, 4 el. langai, autopilotas ir t.t). Nusipirkus, buvo keistas pagrindinio diržo komplektas, tepalai, variklio pagalvė (kiek girdėjau iš aplinkinių, tai dažnas remontas, bet kainavo nedaug), granatos gumą, nes buvo plyšusi. Apie variklį, nieko blogo negaliu pasakyti, nors esu skeptiškas dyzeliams. Važiuoja smagiai. Kaip 80kW, traukia neblogai, ant pirmos pavaros, kiek bukoka trauka, bet toliau, tik pakelia šypseną. Palakstyti galima šiek tiek, didelis pliusas tai, kad manevringas, aplenkti kitus automobilius - rūpesčių nekelia ;) Su automobiliu nuvažiuota apie 22000km. Iš variklio pusės, tai po pusės metų, buvo keistas tik skriemulys, servise už taisymą palikau 30-40eur, žvakės buvo keistos, kai pirkau (pirmą žiemą pasirodė tai, jog variklio pakaitinimo lempute labai greit užgęsta, bet be didesnių problemų užkurdavau ir prie didelių šalčių), karts nuo karto (kai lauke būna drėgna) sudurniuoja spidometras, nustoja rodyti greitį ir dingsta trauka, bet pavažiavus porą metrų ar perkūrus automobilį, vėl atsigauna (kiek žinau tai "speed sensor" daviklis, jis streikuoja, pakeisti pačiam labai lengva), gale turėjau problemų su ABS davikliais (teko keisti, nes nuo amžiaus, rankinio kaladėlių spyruoklės nulūžinėjo ir nulenkė ABS daviklio kontaktą, vienas daviklis 15-20eur., pasikeisti galima ir pačiam, bet labai kvailas priėjimas, viskas sugrūsta). Realiai paėmus tvarkymo ir gedimų išlaidas, viskas kainavo apie 150eur, o diržai, tepalai, kaladėlės - atskira kalba. Daugiau problemų neturėjau, elektronika veikia gerai, visi keturi langai darinėjosi, autopilotas labai retais atvejais užgrybaudavo, bet veikdavo pakankamai gerai, vėdinimo sistemos veikia be problemų (patogus valdymas), originali radija prastai gaudė radijo bangas užmiestyje (pajungiau papildomą stiprintuvą, kuris buvo siųstas iš Kinijos už 2 eurus). Audio aparatūros skambėjimu esu nelabai patenkintas, žemų buvo labai mažai, nors užstatyta buvo ant maksimalios nustatymų padėties, bet problemą išsprendžiau, įrengdamas subą bagažinėje. Būtinai noriu pagirti tai, jog kelionėse visiškai nepavargdavau su šiuo pežiuku (Vilnius - Šiauliai pastovi važinėjimo trasa), labai patogios sėdynės, medžiagų kokybė nebloga, niekas nenuplyšę ir nesusidėvėję, mygtukai ir rankenėlės kokybiškos, niekas nekleba. Šildomų sostų pas mane nėra, bet teko girdėti, kad dažnai sugenda šildymo elementas, pačiose sėdynėse. Pats automobilio valdomumas geras, ant kelio stovi užtikrintai. Bagažinės talpa patenkinama, vietos užtenka (tilps ir žemų dažnių garsiakalbis, ir dujų balionas ;)) salono gale, vietos pasirodė truputį mažokai, dvimetriniui būtų nelabai patogu. Greitai žiemą užšyla salonas, bet galėtų būti geresnė garso izoliacija nuo variklio pusės. Kėbulas laiko gerai, rūdžių nekelia, bet didelį dėmesį reiktų atkreipti į slenksčius. Automobilis tikrai rimtas ir vertas pagyrų, antrą kartą gal ir pirkčiau, nes išvaizda gražesnė, nei 50% naujų automobilių (skonio reikalas), geras kainos ir kokybės santykis, bet būtų labai smagu išbandyti ir coupe modelį su V6 varikliu. Gaila, bet 406 modelis neturėjo 4x4 pakabos, kaip ankstesnis 405-tas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontui išsileido maždaug 150 eurų. Buvo keista: variklio pagalvė, granatos guma, skriemulys, abu galiniai ABS davikliai, (speed sensor) daviklis. Prieš einant techninė apžiūrą, bijojau dėl rankinio stabdžio, bandžiau patempti trosą, kažkiek geriau laikė ratus, bet vėliau vėl sunkiai stabdė, nors trosas buvo keistas (ir taip žaidžiau du kartus). Jei planuojate įsigyti automobilį nuo 2002 metų, patikrinkite ar tinkamai veikia posukių bei valytuvų lazdelės, nes naujesnės yra labiau linkusios gesti. O šiaip, esu automobiliu patenkintas. Pasitvarkyt didelio žinojimo ir didelių sugebėjimų nereikia. Važiuoklės dar neteko tvarkyti, bet dalių kainos nėra didelės, dalys lengvai gaunamos. Nuvertėjimas, na, per metus gal ir nuvertėjo 100-200 eurų, realiai tai automobilis už dviračio kainą :) O kokios tik nevertėja, viskas priklauso nuo to, kaip išlaikysi...
Patarimai perkančiajam
Prieš perkant būtinai patikrinkite elektroninę dalį, išspaudinėkite visus mygtukus, pažiūrėkite ar nedingusi trauka. Jei planuojat pirkti šį pežiuką su automatinę greičių dėže, būtinai atkreipkite dėmesį ar tvarkingai mėtosi pavaros, ar nėra staigių trūktelėjimų, permetant bėgį. Būtinai apžiūrėkite slenksčius iš apačios, nes pro durų gumas kaupiasi drėgmė slenksčiuose. Pažiūrėkite ar nėra drėgnas kilimas po vairuotojo guminiu kilimėliu ar po sėdynėmis. Jei rinktis iš variklių, rekomenduočiau 3.0 V6 ir 2.0i, vengčiau 1.8i. Jei iš dyzelių, tai 2.0HDi 80kW (66kW per silpnas) arba 2.2HDi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt