Markės
1392 iš 1912
Peugeot 407, 2004 - 2010
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 26
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Gera erdvė ant galinių sėdynių
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra hečbeko versijos
  • Lėtas pavarų perjungimas
  • Salono kokybė galėtų būti geresnė
Peugeot 407 buvo gaminamas sedano, kupė ir universalo kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Benzininių variklių darbinis tūris yra nuo 1.8 iki 3.0 litro, tuo tarpu dyzeliai yra 1.6, 2.0, 2.2 ir 2.7 litro V6. 407 pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus Peugeot 407 automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaikė beveik visi to meto Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Martisliusi | 2015-05-19
Nieko pries
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
nepasenes dizainas, pigi kaina, geri metai, minkstas patogus ekonomiskas
turbut butu tas prancuziskas patikimumas. tikrai nesiryzciau su juo keliauti aplink pasauli
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Jau bemaz metus vazineju su P407 SW. Siaip kas paitinka labiausiai tai turbut spalva. speceliai ieskojau kibirinio sw. nei plauti reikia ir atrodo bent mano skoniui sauniausiai. Siaip automobiliukas talpus, erdvus, tik parkuojantis erzina ilgas beprasmiskai atsikises priekis. Sunku jausti kur jis baigias. Ir labai zema, jau i gamta vaziuojant kelia sunkumu. Is salono puses medziagu kokybe nebloga, tik kazkoks plasmases barskejimas girdisi bagazines daly, kur niekaip nerandu kas ten barska. Labai zema vairo padetis. Masina turbut skita neuzaugom, nes man kaip 1,9m ugio ilgakojui isedant ziauriai erzina i kojas besitrinantis vairas. bet pats vaziavimo konfortas atperka trukumus
Variklis
Man pasitaike 1,6 hdi. Dideliu patikimumu jis nepasizymi, bet kad dabar visos masinos vienkartines. Aisku, bent jau mano variante jis pasitaike nelabai koks, jaucias kad padroztas pas mane jisai, bet siaip kaip pats variklis jis man patinka, bet labiau jis tinka i P307 fokusui ar mazdai. P407 kiek sunkoka tokiam varikliui, bet normaliam ramiam vazinejimui jo per akis. Kuro sanaudos kaip tokiai masinai tai tikrai geros. mieste panasiai 7,5l/100km, o trasoj jei vaziuoji 90km/h greiciu tikrai suvazineju kur man reikia su 4,5l/100km kuro sanaudom. Bet jei jau isoki i autostrada, tada jau neduok dieve. Kiekvienas papildomas 10km/h pagreitejimas paima papildomai 0,5-1l/100km. taip kad jei paleksit 130km/h greiciu nereikia stebetis kad kuro sanaudos pasieks 7litrus ir daugiau 100km. Dar pastebejimas, tevukas turi cmax tokiu pat varikliu, tai palyginus su p407 cia deze yra isletinta, pavaros trumpesnes ir vaziuojant tuopaciu greiciu variklis darbuojasi aukstesniais sukiais.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pravaziavau per 10000km, kolkas rimtesniu remontu neturejau, apart ziema nuo dregmes uzstringanti egr ko pasekoj uzgesdavo masina vidury sankryzos ir neuzsivesdavo kelias valandas, kuri pats sutvarkiau be islaidu, keiciau termostata ir oro srauto matuokle, bei zinoma tepalus, kitu rimtesniu remontu neturejau. bent kolkas. Siaip daugiausia pinigu surijo turbut man diagnostikos, nes kaip sakiau motoras nedirba kaip reikiant, o lietuvos auksarankiai uz kiekviena pakrapstima ir ausim pakarpyma pinigus tik imti temoka, o nieko neranda. iskart patarimas, isigyjat pezo, isigykit ir kabeliuka prie kompo, atsipirks greitai.
Patarimai perkančiajam
Laimes dalykas, atidziai ziureti ka perki ir viskas bus gerai. vengti tokiu kur sako truputi dumija, reik kaitinimo zvakes pakeist ir viskas bus ciki. arba iskart viskas tvarkoj, arba begt kuo toliau. o perkant tikrinti viska kaip ir visus kitus automobilius, nelabai galeciau isskirti kokiu jautresniu vietu. Nepasikliauti odometro duomenimis ir tureti minty kad ties 200tukst praktiskai viskas pareidineja. (turbina, purkstukai, sankaba) pas mane 180tukst ant odometro, bet jau sie simptomai visi juntami ir po truputi jau taupau tiem remontam. Gal net siuliciau pirkti su didesne rida su viltimi kad gal kazkas tuos pagrindinius mazgus bus pakeite.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt