Markės
1392 iš 1912
Peugeot 407, 2004 - 2010
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 26
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Gera erdvė ant galinių sėdynių
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra hečbeko versijos
  • Lėtas pavarų perjungimas
  • Salono kokybė galėtų būti geresnė
Peugeot 407 buvo gaminamas sedano, kupė ir universalo kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Benzininių variklių darbinis tūris yra nuo 1.8 iki 3.0 litro, tuo tarpu dyzeliai yra 1.6, 2.0, 2.2 ir 2.7 litro V6. 407 pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus Peugeot 407 automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaikė beveik visi to meto Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 26
2017-09-05
1.6 407
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, komfortas, mazos kuro sanaudos
1.6 motoras.
Pradesiu nuo to, jog ieskojau geru metu uz maza kaina. Patariu ziureti i patikimiausia varianta uz norima isleisti suma, o ne tik i metus. Pati masina pasirode turinti gera kainos ir kokybes santyki, taciau paskubejau pirkti ir nusipirkau uzvaikyta varianta. 1.6 motoras yra labai lepus ir dazniausiai apibeges tepalais, plius sitai masinai tikrai per silpnas. Bendrai paemus, masina yra smagi, komfortiska ir isvaizdi. Eksplotacija: Mano akim ziurint labai pigus remontas ir islaikymas, kasnors sugenda kas 2 menesius, bet sutvarkymas kainuoja iki 50-80€ ir toliau vaziuoji. Nuvertejimas: Turiu automobili 2 metus, todel per toli laiko tarpa ji nuvertejo gal tik 100-200€.
Pilnas atsiliepimas...
P407 SW | 2016-04-04
407 sw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas, isvaizdus, patogus vairuoti, pigi eksploatacija
neradau
Automobili turiu 3 metus. Pirkau is prancuzu sw varianta, su gera komplektacija, oda,jbl garso aparatura, automatine pavaru deze. Automobilis komfortiskas, patogus, gera garso izoliacija, automatine pavaru deze veikia gerai, o variklio 2.0hdi pilnai pakanka tiek mieste tiek uzmiestyje. Variklis 2.0hdi 100kw. Keiciau purkstuka, pakaitinimo zvakes, dirzus tepalus, daugiau problemu jokiu :) mokejau 6000eu. Nusipirkus pakeiciau dirzus, tepalus. Po puses metu keiciau pakaitinimo zvakes visas 4 ir viena kuro purkstuka. Purkstukas kainavo devetas 60eu ir pakeitimas apie 10eu (30 lt tada dar). Daugiau tik tepalu keitimas. kaina priklauso nuo automobilio stovio. Remontas nera brangus, automobilo eksploatacijos kaina tokia pat kaip ir visu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2016-02-16
407 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patraukli išvaizda, pakankamai veržlus, erdvus automobilis, nebrangi eksploatacija,nedidelės kuro sanaudos.
Ne visose modeliuose šildomos priekinės sėdynės,žemokas priekinis buferis.
Automobilis rieda gerai,smagus važiuoti, trauka pakankama. Turėjau 406, man patiko, tad tikėjausi tokio komforto ir naujesniame. 407.Na, jame daugiau įrangos, elektronikos, po dviejų metų eksploatacijos dar niekas nepavedė. Nusipirkus, nepakankamai šildė saloną - buvo sulūžę sklendės, dabar viskas tvarkoje. Važiuojant,žvyrkeliais gal truputį minkštesnė buvo 406, tačiau niekas ,,nebarška". Pasijaučia ( pradžioje), žemo priekinio buferio ,,problemėlė",, o kai dar prie to esi nepripratęs, tai gali ir numerius palikti ant bordiūro:) , mašinos priekis kiek ilgesnis , tai jaučiasi manevruojant mažose erdvėse:) Jokių problemų, trauka gera, persijungiant į dujas gal ir pamažėja jėga, bet tikriausiai sureguliavimo, jei nenori ,,taupyti" , poreikis, žiema įtakos nedaro - benzinas:) Išskyrus sklendes, kai nupirkau dar keičiau tepalus, filtrus, dirželius, bet kainos tos pačios kaip ir kitų vidutinės klasės mašinų. Dveji metai bus rudenį, technikinę varant , gal ką sakys pataisyti, bet važiuojant dabar, viskas gerai:) Mašina sveria trejetą šimtų kg daugiau negu 406, tad silpnesniu varikliu bus nesmagu važiuoti. Privalumas yra , jeigu šildomos sėdynės, parkavimo sistemą nelabai kas ,,giria", tad , manau, čia ne privalumas....
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2015-09-02
407 sw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, komfortiškas, stilingas, pigus, prikištas naujovių.
panaudotos prastos medžiagos, nelaiko kondicionieriaus sklendės, pasitaiko įvairių problemų dėl elektronikos, žemas priekis.
Pliusai - stilingas, geri metai už mažus pinigus, ekonomiškas, patogiai valdosi, komfortiškas, pilnas automatikos (šviesos, valytuvai, veidrodėliai, ribotuvas, kruizas, parktronikai ir pan), gera lietuviška navigacija, didelis ekranas nebijo šalčių, tvirta patikima pakaba, mechaninė 6 pavarų dėžė. Minusai - nelaiko kondiškės sklendės, parktronikai bijo drėgmės, įtrūksta panoraminis stiklas, galinis stiklas atsidarinėja (nelaiko kontaktai), brangūs šarnyrai (varlytės). Yra ir daugiau pliusų bei minusų, kurių nepaminėjau. 2.0 HDI, 100kw dyzelis. Mažos kuro sanaudos, galios pakanka, gerai kuriasi esant žemesnei nei -20 laipsnių temperatūrai. Lepūs HDI purkštukai, mėgsta kokybišką kurą. 1.6 l net neverta žiūrėti. Per silpnas tokiam kėbului. Eksplotacijos kaštai vidutiniai. Detalės kokybiškesnės brangesnės, bet yra ir pigių - kinietiškų. Važiuoklė laiko, bet jei jau byra tai kainuoja nemažai. Ekonomiška, mažos kuro sanaudos, bet kontrobandinio nemėgsta, tad geriau pilti kokybiškesnį. Automobilis prastas investicijai, dideliais tempais nuvertėja. Per dvejus metus pigo po 10000 litų. Dabar kaina stabilizavosi prie 10000 litų. Nežiūrėti į mažesnį litražą nei 2.0l. Perkant vasarą atidžiai pažiūrėti kaip veikia klimato kontrolė, ar šaldo ir šildo. Pažiūrėti ar neužstigęs borto kompas. Ar tinkamai veikia galinis stiklas (SW modeliui). Kruopščiai patikrinti panoraminį stiklą. Pažiūrėti ar geri sailenblokai ir priekiniai šarnyrai. Įvertinti variklio darbą, praktiškai nesigirdi ant laisvų apsukų.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2015-06-05
2.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda,prabaga,kuro sanaudos,trauka
dažni kompiuterio gedimai.
Šiaip,kai pirkau tai prasidejus gedimam ,pasake kad automobiliu buvo droziama, puse metu turiu ikisau per 1000e ir dar galo nematyt,siaip viskas butu gerai jai nebuciau tokia sudrosta pirkes,dabar jau daug pinigu isvestuota gaila ir parduoti
Pilnas atsiliepimas...
Martisliusi | 2015-05-19
Nieko pries
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepasenes dizainas, pigi kaina, geri metai, minkstas patogus ekonomiskas
turbut butu tas prancuziskas patikimumas. tikrai nesiryzciau su juo keliauti aplink pasauli
Jau bemaz metus vazineju su P407 SW. Siaip kas paitinka labiausiai tai turbut spalva. speceliai ieskojau kibirinio sw. nei plauti reikia ir atrodo bent mano skoniui sauniausiai. Siaip automobiliukas talpus, erdvus, tik parkuojantis erzina ilgas beprasmiskai atsikises priekis. Sunku jausti kur jis baigias. Ir labai zema, jau i gamta vaziuojant kelia sunkumu. Is salono puses medziagu kokybe nebloga, tik kazkoks plasmases barskejimas girdisi bagazines daly, kur niekaip nerandu kas ten barska. Labai zema vairo padetis. Masina turbut skita neuzaugom, nes man kaip 1,9m ugio ilgakojui isedant ziauriai erzina i kojas besitrinantis vairas. bet pats vaziavimo konfortas atperka trukumus Man pasitaike 1,6 hdi. Dideliu patikimumu jis nepasizymi, bet kad dabar visos masinos vienkartines. Aisku, bent jau mano variante jis pasitaike nelabai koks, jaucias kad padroztas pas mane jisai, bet siaip kaip pats variklis jis man patinka, bet labiau jis tinka i P307 fokusui ar mazdai. P407 kiek sunkoka tokiam varikliui, bet normaliam ramiam vazinejimui jo per akis. Kuro sanaudos kaip tokiai masinai tai tikrai geros. mieste panasiai 7,5l/100km, o trasoj jei vaziuoji 90km/h greiciu tikrai suvazineju kur man reikia su 4,5l/100km kuro sanaudom. Bet jei jau isoki i autostrada, tada jau neduok dieve. Kiekvienas papildomas 10km/h pagreitejimas paima papildomai 0,5-1l/100km. taip kad jei paleksit 130km/h greiciu nereikia stebetis kad kuro sanaudos pasieks 7litrus ir daugiau 100km. Dar pastebejimas, tevukas turi cmax tokiu pat varikliu, tai palyginus su p407 cia deze yra isletinta, pavaros trumpesnes ir vaziuojant tuopaciu greiciu variklis darbuojasi aukstesniais sukiais. Pravaziavau per 10000km, kolkas rimtesniu remontu neturejau, apart ziema nuo dregmes uzstringanti egr ko pasekoj uzgesdavo masina vidury sankryzos ir neuzsivesdavo kelias valandas, kuri pats sutvarkiau be islaidu, keiciau termostata ir oro srauto matuokle, bei zinoma tepalus, kitu rimtesniu remontu neturejau. bent kolkas. Siaip daugiausia pinigu surijo turbut man diagnostikos, nes kaip sakiau motoras nedirba kaip reikiant, o lietuvos auksarankiai uz kiekviena pakrapstima ir ausim pakarpyma pinigus tik imti temoka, o nieko neranda. iskart patarimas, isigyjat pezo, isigykit ir kabeliuka prie kompo, atsipirks greitai. Laimes dalykas, atidziai ziureti ka perki ir viskas bus gerai. vengti tokiu kur sako truputi dumija, reik kaitinimo zvakes pakeist ir viskas bus ciki. arba iskart viskas tvarkoj, arba begt kuo toliau. o perkant tikrinti viska kaip ir visus kitus automobilius, nelabai galeciau isskirti kokiu jautresniu vietu. Nepasikliauti odometro duomenimis ir tureti minty kad ties 200tukst praktiskai viskas pareidineja. (turbina, purkstukai, sankaba) pas mane 180tukst ant odometro, bet jau sie simptomai visi juntami ir po truputi jau taupau tiem remontam. Gal net siuliciau pirkti su didesne rida su viltimi kad gal kazkas tuos pagrindinius mazgus bus pakeite.
Pilnas atsiliepimas...
Mnt | 2015-03-04
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, geras variklis, gausi papildoma įranga, graži išvaizda, nebrangus išlaikymas, dalys.
Kartais barška durų plastmasės, flegminanti 1-a pavara.
Tai jau antras peugeot šeimoje. Prieš tai turėtas 406 buvo puiki mašina, nenužudomas darbinis arklys. To pačio pirkdamas tikėjausi ir iš 407-o. Važinėju su 407-u antrus metus - labai džiaugiuosi. Geras stabilumas kelyje (palyginus su 406), variklis pakankamai galingas tokiam sunkiam kėbului, nors norėtusi kokių 10 papildomų kw. Palyginus su 406 - pakaba šiek tiek kietesnė. Įtakos turi ir R17 ratai, tačiau stabilumas, manevringumas kelyje žymiai geresnis. Šį automobilį rinkaus ir dėl išvaizdos. Mano nuomone jo formos yra labai gražios, daugiau futuristinės ir lenkia didžiąją dalį panašiais metais pagamintų savo konkurentų savo išvaizda. Net ir dabar šis automobilis atrodo nesenas. Ypač šis peugeot nustebino gausia įranga - odinės šildomos sėdynės, užsilenkiantys, pritemstantys veidrodėliai, parktronikai, autopilotas, padangų slėgio davikliai, ESP sistema, zoninė klimato kontrolė, valytuvų, šviesų davikliai ir kt. Dėl to man ir patinka prancūzų auto - už prieinamą kainą pridedama krūva priedų. O ir kokybė ženkliai pagerėjus. Kas sako, kad peugeot elektronika grybauja - visiški neišmanėliai nugirdę kažkur kažkada kažkokius gandus. Galiu pasakyti visuose auto ta elektronika yra ir visur ji vienoda. Dėl kokybės tikrai nuvilia peugeot durų plastmasės - mėgsta pabarškėti, ypač žiemą. Pabaigoje, norėčiau pasakyti apie šio auto kainą. Kai pirkau, už tokią sumą nieko geresnio, naujesnio, su tiek priedų nebuvo įmanoma įpirkti. Šio auto puikus kainos/kokybės santykis. Kitaip sakant tikras aukso viduriukas. 2.0 hdi variklis, 100 kw, iki 100 km/h įsibegėja per 9,8 sekundes. Smagus variklis, tyliai dirba palyginus su kitais dyzeliais. Ekonomiškumas galėtų būti ir geresnis, bet kaip tokiai sunkiai "karvei" manau geras rezultatas. Šiek tiek "flegminanti" 1 pavara. Papildomi 10-20 kw nepamaišytų. Pirkta su sankabos defektu - barškėjo smagratis. Po 10 tūkstančių km subyrėjo, teko investuoti 2000lt. Buvau nusiteikęs keitimui, manau ir kaina ne tokia didelė palyginus su kitomis dyzelinėmis mašinomis. O ir taip plaukiojančių smagračių gyvenimo laikotarpis yra 200 tūkst. km, tai praktiškai einama dalis. Taip pat keisti šarnyrai(didoka kaina), pora traukių. Per 2 metus mašina nuvertėjo minimaliai. Atkreipti dėmesį ar automobilis nebuvo daužtas.
Pilnas atsiliepimas...
renata | 2014-09-28
daug ; ligu turinti masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziouti ja , tikrai smagu, bet remontas apseina nepigiai, ir daug laiko. Turejome dvi tokias ir 1,6 ir 2,0 varikliais abu auto gedo, daug pinigu ismesta i bala... rinktis arba senesni modeli arba nuo 2010 m.
Pilnas atsiliepimas...
Vainius | 2014-08-28
Peugeot 407
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, gražus, malonus vairuoti
Nepirkti pigiausio varianto ir viskas bus puiku
Važinėju su šiuo automobilio apie puse metų. Vietos pakanka, išvaizda nenusileidžia naujoms mašinoms, vidus gražus, patogus. Varikllis 2 hdi 100kw prie sėdynės neprispaus, bet kažką aplenkti galios pakanka. Tiesa iki 2-2.5k apsukų sunkiai kyla, tačiau nėra ko norėti ne 5L. benzinas :) Daug žmonių tikino mane nepirkti šio automobilio, "brangus taisymas" , "netikusi elektronika" ir t.t. ir iš dalies turiu sutikti su šiais pasakymais. Taisymas iš tikrųjų nėra brangus kai pagalvoji, kad tai nėra populiari mašina kurią pamatysi ant kiekvieno kampo, taip pat ir metai 2006. Elektronika karts nuo karto pasiožiuoja nemeluosiu, tačiau tinkamai prisižiūrint bėdu nekyla. Man metė, kai stabdydavau lentelę, kad neveike lempa, prasivaliau kontaktus ir bėdos, kaip nebūta. Važevimas gana minkštas ir patogus, tačiau čia jau kiekvienam savaip. Variklis kaip minėjau 2hdi 100kw gana patvarus variklis kiek esu girdėjas, pats didesnių problemų neturėjau, kuriasi tvarkingai, o tuo pačiu ir salerkos nedaug valgo. Nuvertėjimas yra manau didžiause problema šio automobilio, tačiau negaliu niekaip suprast, kaip žmonės moka po 10000 už supuvusius passatus ar žopelius be jokios komplektacijos ir važinėja, taip pat kai su kibiru. Čia tik mano nuomonė. Visa kita manau yra proto ribose. stabdžiu kaladėliu komplektas 250Lt, davikliai lauko temperaturos ir rato po 50Lt, keičiau variklio diržus ir tepalus 600Lt (ne viskas buvo susidevėja). Žinoma taisymas kainuoja jeigu lygini su a4 1995m ar passatu 1996m, tačiau palygint su kitokių markiu automobiliais kurie yra 2006 metų tai taisymas tikrai yra normalus. Nepirkti pigiausio varianto, ilgiau ieškoti geresnio automobilio, nesitikėkit, kad nereiks investuoti papildomai pinigėlių į ją, norint pilnai susitvarkyti smulkios detalės gali sukelti tam tikrų problemų. Apskritai liuks automobilis esu labai patenkintas juo.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2012-09-21
Didesnių defektų nematyti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, Pigus, Komfortiškas
Sunkus vairas, kokybė nėra geriausia
Gražus, komfortiškas, gera garso izoliacija, daug privalumų, varikliai 2.0hdi galima sakyti amžini, 1.6hdi nekokie. Traukos pakanka, kokybės šiektiek yra. Minkšta. Bendrai paėmus, mašina gera, bet nereikia pirkti pačia pigiausia. 2.0 hdi, vienas patikimiausių variklių, turėjau keturius tokius peugeot su tokiu varikliu, važinėju bendrai su visais, keli metai, pravažiavimas buvo apie 280tūkst. Nei su vienu bėdu dėl variklio neturėjau. Nuvertėjimas žinoma didelis, tai didžiausia bėda. Eksplotacija tikrai nebrangi, kaip kiti sako važiuoklė silpna vieta, aš pasakyčiau priešingai, važinėju kaune, keičiau galine stabilizatoriaus trauke, kuria atidavė dėvėta draugas, daugiau nei vienam nieko neteko keisti. Turi problema su Fap filtru, bet daugiau pasivažinėjus ant didesnių apsukų dingsta ta klaida. Didžiausia problema buvo, kai nupirkau su sankabos defektu, silpnoka vieta plaukiojantis smagratis. Per metus automobiliui išleidžiu apie 200Lt - 300Lt Nepirkti pigiausio, 1,6hdi variklis nėra geras, ir per silpnas tokiam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt