Markės
1396 iš 1917
Peugeot 407 Coupe, 2004 - 2010
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Gera erdvė ant galinių sėdynių
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Lėtas automatinės pavarų dėžės pavarų perjungimas
  • Salono kokybė galėtų būti geresnė
  • Prastokai valdomas
Peugeot 407 Coupe buvo gaminamas kupė kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. 407 Coupe pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus Peugeot 407 automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaikė beveik visi to meto Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: P.kupas | 2016-03-25
407 Coupe kita medalio puse
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
isvaizda,dinamika,garsas,valdymas,iranga
minusai aprasyti apacioje
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
zemiau esanciuose komentaruose prisiskaitysit labai graziu atsiliepimu apie si modeli,taip jis yra prabangus,grazus,patogus ir tt,bet yra ir kita medalio puse. sis modelis skirtas turintiems ir neskaiciuojantiems pinigeliu. kuro sanaudos paskutinej vietoj,bet kalbant apie remonto ir daliu kainas beveik praeina noras ji isigyti. Yra keli galimi variantai sio modelio. keli dyzeliniai ir keli benzininiai su mechaninem ir automatinem pavaru dezem,taciau sis atsiliepimas apie 2.7HDI ir automatine pavaru deze,kuris yra dazniausias variantas rinkoje ir uz itin patrauklia kaina.
Variklis
sis variklis jau turi kelias igimtas ligas,tai silpno metalo alkuninis velenas,kuris gali viena diena padaryti pokts,jei daug pravaziaves variklis ta diena vis arteja.zinoma yra ir kitu niuansu kaip tepalu nekeitimas ir kita neprieziura. deze ir automatines dezes darbas,tai pagrindiniai dalykai nuo kuriu priklauso veleno luzimas. ausinimo sistemos gedimai taip pat dazni ir nori nenori tenka su laiku juos perinkti,dalys labai brangios o pakeitimo salygos nepavydetinos.uzleidus ausinimo sistemos gedimus(nesandarumus) dideja tikimybe perkaitinti si lepu varikli ir tada reikia ruostis....$$$$ toliau apie bedas,visiem gerai zinomi EGR kurie cia yra du o ne vienas,juos neisvengiamai reikia tik nupirkus auto isprogramuoti ir atjungti lauk. toliau seka FAP filtro sistema,priklausomai nuo ridos ar jis gerai funkcionuos. iki 200k dar galima neliesti,jei po 200k vertetu paziureti jo stovi arba isprogramuoti ir isoperuoti visai. dar siek tiek apie pati varikli nes cia yra brangiausia masinos dalis (skaityk puse masimos kainos) prie lito galima buvo nupirkti deveta toki varikli uz 3500lt, dabar prie euro variklio kaina iskilo iki 1500e. cia vien devetas variklis ir niekas negarantuoja jo bukles. taigi,jei viena diena atsitiko taip jog sugedo 2.7 turekit galvoje kad reikes 2000e kad galetumet toliau ilgai ir laimingai vazineti. beje,sis modelis su siuo varikliu turi ir automatine pavaru deze kuri turi viena bedele,ateina laikas hydroblokui kuris pradeda smugiuoti nesmagiai metyti pavaras ir tai paskatina variklio gedima. pajuntam kazka panasaus ir nedelsdami vezam remontuoti pavaru deze,sis gedimas gana daznas. reikia keisti hydrobloka pavaru dezes valdymo bloka kurio kaina 800e,sita sutvarke deze toliau vaziuos ilgai ir laimingai. nes pati deze yra japoniska ir labai sekmingai pagaminta. na ka prigasdinau busimus pirkejus sio modelio,bet..tokia yra realybe ir faktai,nieko nieko neburia. P.S sie varikliai stovi nevien sitame peugeot modelyje, todel yra zmoniu kurie su siuo varikliu vazineja labai ilgai ir sekmingai ir tikrai daug zmoniu juo dziaugiasi,tad nereikia labai jau bijoti,bet sis atsiliepimas butent tiem kurie turi paskutinius pinigelius uz kuriuos pirktu si modeli ir jei taip nutiktu kaip aprases virsuje zmones tiesiog butu suzlugdyti (patys pagalvokit 2000e variklio rem. 800e. pavaru dezes rem.... as mieliau tuos pinigus isleisciau kelionei i siltus krastus o ne remontui 2006m (jau gana seno) automobilio.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
pats automobilis nera brangus,5000e ir lekiat.....
Patarimai perkančiajam
tikrinti ar variklis neperkaitintas,ar ausinimo sistema sandari,ar variklis tyliai ir tolygiai dirba,ar nedega jokie ispejamieji signalai skydelyje,ar automatine deze (pilnai uzkaitus) nesmugiuoja. visa sita procedura gali patikrinti gerai ismanatys peugeot/citroen markes meistrai, butina diagnostika pries perkant. apskritai vaziuojam i rimta servisa ir kratom,kad po to nebutu soko nusipirkus prasta varianta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt