Markės
1394 iš 1912
Peugeot 408, 2010 - 2014
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 408 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas ant 308 modelio bazės. Skirtingai nei gali pasirodyti šis automobilis nepakeičia Peugeot 407 modelio (šį pakeitė Peugeot 508). Naujasis automobilis yra skirtas milžiniškais tempais augančiai Kinijos rinkai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-10-25
Peugot 408 2016m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Salonas, variklis, prošvaita
Sėdynių šildymo reguliavimas, nereguliuojama keleivio sėdynė.
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas
Pradėsiu nuo bendro įvertinimo, kuris yra: labai geras. Jį galiu sulyginti su šiomis mano turėtomis mašinomis: opel vectra A (93 m), mazda 323 (02 m). Išvaizda: nėra tokios aštrios formos, kaip būna korejietiškų mašinų formos. Iš tiesų forma ir išvaizda man nėra toks jau svarbus rodiklis. Nors minimalūs išvaizdos reikalavimai yra: nemėgstu tokių kaip juke, koleos, cube ir kitokių ateities naujovių, kurios yra man nesuvokiamos. Salonas: neblogas ir pakankamai erdvus, palyginus su kitais tokio segmento atomobiliais. Po vairu esantys jungikliai - labai nuostabus dalykas, užskaitau, labai patogu. Vairo ir sėdynių reguliavimas yra labai lengvas ir patogus. Sėdynės pakankamai patogios ir šeip viskas patogiai ir protingai išdeliota. Kalbant apie gale keleiviams vietą - tikrai pakankamai vietos. Logan, Fluence, Octavia, Rapid ir Jetta gale tiek vietos tikrai nėra. Bagažinė - tūris atrodo didelis, bet telpa mažai, (čia jau oktavija, ryškiai lenkia). Vienintelė pastaba yra sėdynių šildymo mygtukai. Tai yra maži ratukai, kuoriuos pasukti su piršinėmis prie -20 yra ... ir ypač sudėtinga, kad jie dar ir prastai apšvieti, bet apgraibomis šiaip taip įjungiu... Bet už tai gerai šildo, dėl to nėra jokių priekaištų. Jei patamsyje aš nustatysiu 3, tada aš kepsiu .. per 3 minutes))). Klimatronikas veikia, neturiu pastabų ir klausimų. Pakaba ir valdymas: puikiai! Kaip sedanui puiki pakaba, minkšta ir komfortiška. Valdymas labai normalus. Greičių dėžė ir transmisija - 6 pavarų, tai viskas ką galiu pasakyti. Jokių skirtumų tarp kitų mašinų su mechaninėmis dėžėmis nepastebėjau. Pravažiavau 22 000 km ir neturėjau jokių problemų. Variklis ir sąnaudos. Tai yra dyzelis. Ir garsas ir važiuoja kaip dyzelis. Šiuolaikiškai. Taip, garso skirtumas girdėti. Ne, ne trukdo. Iš tiesų, labiausiai girdisi važiuojan 1-2 bėgiais (tada labai stipriai girdisi dyzelio kriokimas), o važiuojant normaliu greičiu (6 bėgiu 80 km/h) ir visais kitais režimais garso skirtumo nuo benzino beveik nėra. Sąnaudos 6,3 l100 km. Dyzelis žiemą. Mašiną pirkau 16 metų rudenį. Eksploatacija žiemos metu man nesukėlė jokių problemų. Garažo neturiu. Nedėjau jokių papildomų šildytuvų. Nenaudoju jokių priedų, dvitakčių tepalų, žibalo, benzino ir kitų nesamonių. Visada kūrėsi iš vieno pasukimo - visada palaukiu, kol žvakės pašils ir tai yra viskas. Kurą pilu tik iš degalinių, tai manau todėl ir neturiu problemų. Salono šildymas: elektroninis fenas labai padeda, važiavom keturiese prie -20, ir niekas neužšalo. Įšilimo greičio nematavau, bet panašu, kad nekažką greičiau nei prieš tai turėtų mašinų. Esant minus 12 ir žemiau, variklis atvėsta net ir stovint prie šviesoforo (nuo 90 iki 70). Šildomi veidrodžrodėliai ir galiniai langai - yra, ir puikiai veikia. Apie remontą sunku kažką pasakyti, nes dar nedaug pravažiavęs ir kolkas dar nebuvo kažkokių žymesnių gedimų. Manu, kad kaip ir visų Pežų, remontas turėtų būti nepigus ir gana sudėtingas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt