Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Neblogas išorės dizainas
- Smagus kelyje
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Nekokia automatinė pavarų dėžė
- Kiek neišsiskiriantis
"Salono išvaizda bei jaukumas – stipriosios automobilio pusės"
Du viename – tarė prancūzų kompanija Peugeot ir nusprendė vietoje senųjų 407 ir 607 modelių išleisti vieną 508. Naujasis automobilis dydžiu taip pat įsiterpia tarp šių dviejų, jis dalinasi savo platforma ir daugeliu variklių su antros kartos Citroën C5. PSA Peugeot Citroën kompanija 508 gamino ir Kinijoje. Buvo tikimasi, kad Kinijos rinkoje bus parduota beveik du kartus daugiau 508 nei Prancūzijoje. Tai būtų pirmas kartas kompanijos istorijoje kai išorinėje rinkoje bus parduodama daugiau nei pačioje Prancūzijoje. Taigi 508 modelis yra labai rimtas konkurentas talpių šeimyninių automobilių klasėje ir meta iššūkį Ford Mondeo bei Volkswagen Passat automobiliams. Pagal dydį Peugeot kiek lenkia Volkswagen analogą: jis yra kiek ilgesnis (4792 prieš 4771 mm) bei platesnis (1853 prieš 1829 mm). Tačiau žemesnis (1456 prieš 1516). Palyginti su Peugeot 407, 508 modelis turi trumpesnę priekinę iškyšą ir ilgesnę keleivių kabiną. Kalbėdami apie naująjį modelį, Peugeot atstovai akcentuoja naują dizaino kryptį ir ypač pagerėjusią kokybę. Visgi, naujas dizainas vargu ar kažkuo nustebins visko mačiusius klientus, tačiau jis yra patrauklus, proporcingas ir suderintas, kiek panašus į 2008 metų Nissan Altima. Automobilio forma labai nuožulni, dizaineriai akivaizdžiai siekė suteikti keturių durų kupė automobilio siluetą kokį turi Mercedes-Benz CLS arba Volkswagen Passat CC modeliai. Interjere jaučiamas akivaizdus kokybės šuolis lyginant su senesniais Peugeot modeliais – dabar 508 salono medžiagų kokybe lenkia Ford Mondeo ir nedaug atsilieka nuo Volkswagen Passat ar Opel Insignia automobilių. Salono išvaizda bei jaukumas – stipriosios automobilio pusės. Prietaisų skydelio formos dabar jau nebe tokios apvalainos kaip senesniuose modeliuose. Apdailos medžiagos, centrinė konsolė, vairas – viskas atrodo išbaigta ir patrauklu. Kitas privalumas – didelė salono erdvė tiek priekyje sėdintiems, tiek galiniams keleiviams. Tiesa, 473 litrų talpos bagažinė nėra labai didelė lyginant su konkurentais. Renkantis naują 508, galima buvo pasirinkti vieną iš aštuonių (3 benzininiai, 5 dyzeliniai) variklių. Populiariausias motoras buvo 2,0 L HDI variklis turintis 163 AG galią bei 340 Nm sukimo momentą. Mieste tokios galios yra užtektinai, o užmiestyje išlįsti lenkimui taip pat nėra baisu (nors norėtųsi ir kiek greitesnę reakciją turinčios pavarų dėžės), nes jau nuo 2000 aps./min. prasidedantis sukimo momento pikas nereikalauja žemesnės pavaros. Galingiausias yra 2,2 L HDI variklis, turintis net 204 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą! Kelyje automobilis yra pakankamai komfortiškas, tylus, o valdymas tikslus. Taigi, Peugeot 508 modelis turi visas būtiniausias savybes reikalingas patogiam šeimyniniam automobiliui - gal ištiesų jis taps jūsų pirmuoju vidutinio dydžio automobiliu?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Tadas | 2014-08-10 |
Peugeot 508 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Palyginus su kitais tos klasės bandytais auto, tai super gera ventiliacinė sistema, geras patvarus Ainsin automatas, labai gera triukšmo, vibracijų izoliacija, patogios sėdynės, patogi sėdėsena, 4 zonu klima, geros šviesos.Panoraminis stogas,JBL muzika
Norėtusi minkštesnės ir tyliau dirbančios važiuoklės, yra krebždesių iš bagažinės skyriaus prie tam tikro greičio. Gan didokos sąnaudos Vilniaus mieste apie 8L/100KM.
|
Pagaminimo metai: 2012
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Mašina verta dėmesio, palyginus sukonkurentais labai kokybiškai pagaminta mašina už gerą kainą. Pravažiavau 58000km, absoliučiai jokių bėdu, su VW automobiliais turėjau daugiau bėdu per pirmus 50000km. |
Variklis |
Labas malonu variklis, tylus, švelnus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaip nekeista nuvertėjimas 508 toks pat kaip ir Toyota Avensio, reiškias us šita auto viskas gerai, ką ir liūdija pardavimai, kurie nėra stebuklingi, bet palyginus su niekam tikusiu peugeot 407 yra gerokai didesni. |
Patarimai perkančiajam |
Tai yra vienas iš geriausių pasirinkimų šioje klasėje! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 51)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 508 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis