Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išsiskiriantis išorės dizainas
- Futuristiškas įdomus interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Greit pasensiantis dizainas
- Nedidelė bagažinė
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Naktinis vairavimas, adaptyvi kruizo kontrolė su stop/start funkcija, juostos nustatymo funkcija, aktyvi stabdymo sistema, atstumo iki kliūties įspėjimas, juostos palaikymo pagalba, adaptyvios šviesos, greičio ribojimo atpažinimas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir aklos zonos stebėjimo sistema"
Naujoji Peugeot 508 karta neabejotinai pateks į automėgėjų akiratį kaip įdomi alternatyva vokiškiems ir japoniškiems konkurentams. Atrodytų kompanija ėmėsi aktyvių veiksmų norint pritraukti sėkmę – išraiškingas automobilio dizainas, agresyvios linijos iškarto krenta į akis. Vidutinio dydžio sedanas atrodo kompaktiškesnis, dinamiškesnis. Viduje – modernus kelių pakopų prietaisų skydelis su dideliu ekranu centre ir dabar labai madingais horizontaliais mygtukais it senovinių lėktuvų kabinoje. Transporto priemonėje taip pat yra daugybė naujų technologijų - tokių kaip naktinis vairavimas, adaptyvi kruizo kontrolė su stop/start funkcija, juostos nustatymo funkcija, aktyvi stabdymo sistema, atstumo iki kliūties įspėjimas, juostos palaikymo pagalba, adaptyvios šviesos, greičio ribojimo atpažinimas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir aklos zonos stebėjimo sistema. Technologijos žinoma gerai, naujos idėjos irgi gerai, tačiau koks šio automobilio identitetas, kam jis skirtas? Ar tikrai tokie drąsūs dizainerių sprendimai padės pritraukti pirkėjus? Deja, manome, kad tai nepadės. Kaip žinoma, tai kas madinga po kelerių metų tampa nebemadinga. Drąsi kėbulo linija tampa tiesiog banali. Tai ne tik drąstiškai sumažina konkretaus modelio patrauklumą, bet ir kerta per markės įvaizdį. Tokia markė asociuojasi su lengvos sėkmės vaikymusi ir vertybių trūkumu. Kas beja nieko keisto – būten tokios ir atrodo mums prancūžiškos automobilių markės. Nei sportiškos, nei modernios, nei stilingos. Sėkmės receptas kogero būtų savo kelio suradimas, tolygios stilistikos laikymasis, savo privalumų ir išskirtinumo akcentavimas. Tokiu būdu galima tikėtis žingsnis po žingsnio judėti į priekį tikslo link. Dabar gi Peugeot atrodo pasimetusi. Kaip gerą sėkmės pavyzdį galėtume paminėti kelias markes – Hyundai ir Kia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-02-25
„Peugeot“ dar kartą įrodė: prancūzai – geriausi dizaineriai Vieša paslaptis, kad visi Europoje veikiantys automobilių gamintojai galvoja, ką daryti su mažėjančia vidutinio dydžio sedanų ir universalų paklausa. Vieni visiškai atsisako tokių modelių („Honda Accord“, „Toyota Avensis“), kiti juos daro minimaliomis sąnaudomis – kuo mažiau besiskiriančius nuo kitų tos pačios markės automobilių („Renault Talisman“, „Volkswagen Passat“, „Volvo S60“). Ir čia atsiranda prancūzų koncernas PSA („Peugeot“ ir „Citroen“, o nuo pernai – jau ir „Opel“), kuris viską mėgsta daryti atvirkščiai.
„Peugeot 508“ nebuvo geriausiai parduodamas markės modelis – nei sedanas, nei universalas. Tačiau vietoje sėkmingų „Peugeot 308“ ar 3008 kopijos prancūzai nusprendė padaryti visiškai unikalų automobilį. Naujasis 508 vizualiai nepanašus nei į vieną „Peugeot“ modelį, o jo kėbulo tipas – „Gran Coupe“ – yra dar viena naujovė šiuo metu gaminamų prancūziškų automobilių segmente. Tiesa, prancūzai sutaupė kitoje vietoje. Šiam 508-ajam labai tiktų galingas variklis ir galiniai varomieji ratai, tačiau pirkėjams teks pasitenkinti tik išraiškingu dizainu – 508 naudoja naująją „Peugeot“ EMP2 platformą, ant kurios surėdyti ir naujieji 3008 bei 5008. Kitaip sakant, tik priekinius varančius ratus turintys modeliai. Iš šių automobilių 508 paveldėjo ne tik platformą, bet ir dalį interjero – „iCockpit“ pavadintą prietaisų skydelį (jis jau matytas ir atnaujintame 308 SW modelyje).
Komforto savybėmis „Peugeot 508“ pernelyg nenustebins – jau dabartiniuose modeliuose galima pasirinkti odinį interjerą, masažuojančias sėdynes ar lietimui jautrų ekraną. Tuo tarpu technologijos atims žadą: 508 turės ne tik naujausias „Peugeot“ elektronines vairavimo sistemas, bet ir naktinio vaizdo kamerą, kurios vaizdas bus rodomas prietaisų skydelyje prieš vairuotoją. „Peugeot 508“ turės 180-225 AG benzininius ir 130-180 AG dyzelinius variklius, 6 laipsnių mechaninę arba 8 laipsnių automatinę pavarų dėžes. Ir greičiausiai kainuos daug. Daugiau nei dabartinis modelis, kurį gerai sukomplektuotą galima įsigyti už 30 000 Eur. Spėjama, kad prabangiausių versijų kainos viršys 40 tūkst. Eur, o tai – jau lindimas į „Kia Stinger“ zoną. Taip pat labai išvaizdaus, komfortiško, galingo ir galinius varančius ratus turinčio „Gran Coupe“ modelio. Kaip ir visada, pasirodant naujam modeliui, pirkėjai gali džiaugtis kita naujiena – senojo išpardavimu. Pats geriausias metas įsigyti nebrangų naują automobilį yra tie keli mėnesiai prieš prasidedant prekybai naujuoju. Žinoma, jeigu pamačius naująjį dar norisi sėsti į senąjį... |
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 508 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis