Markės
1405 iš 1918
Peugeot 607, 1999 - 2010
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
607 yra prestižinis Peugeot automobilis pakeitęs 605 modelį. Nors automobilis buvo gaminamas ant savo pirmtako važiuoklės, tačiau turi visiškai naują, elegantišką, dinamiškumą pabrėžiantį dizainą. Varikliai - 2.2 ir 3.0 benzininiai ir 2.2, 2.7 dyzeliniai. Automobilio įrangos lygmuo yra tikrai aukštas – visi modeliai turi oro kondicionierių, CD grotuvą, elektrinius langus, oro pagalves, ABS ir centrinį užraktą. Europoje 607 modelis dažnai naudojamas kaip taksi automobilis. Interjere gausu erdvės - automobilis suteikia vienodą komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams nepriklausomai nuo kelionės pobūdžio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.5

Atsiliepimai įvertinti 60 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Irmantas | 2012-06-11
Peugeot 607 - 2.2 HDI - super
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, ekonomiskas, didelis, saugus ir visos kitos liaupsos
nerasta
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Ilgai rinkausi automobiliuka kuris tiktu poreikiui. Nes tenka vazineti, gan dideliais atstumais ir kalnuotom vietovem. Iki Peugeot 607 tureta nemazai kitos markes automobiliu, nuo VW Golf iki Jeep Grand Cherokee. Peugeot 607 suzavejo, savo puikiu konfortu, nieko kito ir negalima tiketis is limuzino klases. Salone erdves pakanka tiek priekyje, tiek gale sedinciam. Jau nesneku apie bagazines dydi :) Salono detales tikrai labai geros ir mielos, niekas nebarska, negirgzda ir t.t. Masiniukas vaziuoja tyliai, dvigubi langai salone triuksmo nejuntama. Trauka, man pakanka, gal kam mazoka, bet nepamirskim tai ne sportinis bolidas. Norvegijos kalnais, kur masina dazniausiai eksplotuojama rieda puikiai. Kuro sanaudos superines su pilnu baku nuriedu 1100 - 1200 km. Kompas vid. sanaudas rodo 6.5 l
Variklis
Varikliukas pas mane 2.2 dyzeliukas. Nuriedejas 300 000 km. Po nesenos patikros Peugeot servise nieko nerado, manau ir tikiuosi dar riedes ilgai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilio kastai, aisku ne VW Golf bet ir klase kita. Detales nera tokios brangios kaip dauguma nusistaciu pries prancuzus sneka. Gal kaip dauguma mini, sunkiau rasti gera meistra ar servisa, kuris tikrai gerai ismanytu prancuzus, visi priprate prie vokieciu ir savo kvalifikacijos kleti tikriausiai nenori :) Pateikiu automobilio detaliu kurios buvo neseniai keistos kainas (detales pirktos zibinte ir kelios uzsakinetos norvegijos peugeot cenre): vairo traukes angalis - 78 lt priekiniu amortizatoriu guoliai - 114 lt vnt. stabilizatoriaus trauke uzpakaline - 123 lt variklio pagalve - 115 lt Trukus paskirstymo dirzui norvegijoje, buvo pakeista visa sistema: dirzas, guliai, skyvas, itempejas, vandens pompa, parazitinis guolis ir t.t. Remontas su detalemis kainavo 10 000 norvegijos kr t.y. apie 4500 lt. Kaina didele, bet ir salis nepigi, manau LT butu galima pigiau sutvarkyti. Dalys visos detos originalai. Eolis spec skystis kurio reikia FAP filtrui 5 l brungus (apie 1000 lt), bet siuo metu yra geru zmoniu kurie padeda su sia beda. Vadinamoji FAP filtro kastracija 400 lt ir Eoli kuri reikia pilti kas 80 000 km pamirstama visam laikui. Elektronika kurios visi bijo kol kas nekvailioja, taip pat manau, kad tai nedidele beda jeigu taiso rimtai meistrai. Peugeot 607 dazniausia liga: displejus (gamikliskai blogai sugalvota kur ji ideti), kuris rodo visa info, zibinte kainuoja nesamoningai daug, kol kas neradau kas gali perlituoti ekraniuka, nors skaiciau, kad lietuvoje tai imanoma. Mano displejus veikia, kol masina salta, veliau nuo apsilus po truputi temsta kol galutinai pajuoduoja :), man bedu nekelia. Kol kas tik tokios mini problemos iskilo su siuo masiniuku. Atsiradus naujiems taisymams pridesiu prie nurodytu kastu. Siuo metu auto kainos tikrai geros jeigu paieskosite ir nepatingesite rasite tikrai gera varianta.
Patarimai perkančiajam
Kaip ir visas masinas patikrinti. P.S. dairausi sau antro tokio masiniuko
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 60)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt