Markės
1440 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Kuo gi tobuloji 911 serija gali būti geresnė už savo pirmtakę? Atsakymas tik vienas – tobulumui ribų nėra. Naujoji 911 serija iš išorės yra išties panaši į savo pirmtaką, tačiau tapo platesnė, ratų bazė padidėjo 100 mm, ilgis padidėjo 70 mm, tapo 20 mm žemesnė, o dėl kompozitinių medžiagų bei aliuminio naudojimo svoris buvo sumažintas 45 kg. Automobilio priekyje pastebimas naujas posūkių žibintų dizainas, o gale – patrauklus galinių žibintų dizainas. Daugiau pakeitimų slypi automobilio viduje - 911 variklis pirmą kartą yra montuojamas ne gale, o ant galinės ašies. Bazinėje komplektacijoje yra 3,4 litro opozicinis šešių cilindrų variklis. Jis gerokai ekologiškesnis ir kiek galingesnis (350 AG) už prieš tai naudojamą 3,6 litro šešiukę. Spurtas iki 100km/h – per 4,6 sek. Kitas variklis – 3,8 litro su 400 AG, kurio spurtas iki 100km/h – per 4,3 sek. Varikliai komplektuojami su septynių laipsnių mechanine arba dviejų sankabų PDK automatine pavarų dėže. Automobilis dabar turi jau nebe hidraulinį, o elektrinį vairo stiprintuvą. Tenenusigasta sportiškumo mėgėjai – vairo stiprintuvas tikrai nesugadina puikaus kelio pojūčio taip būdingo 911-ams. Tarp sistemų rasime vieną pažangiausių traukos kontrolės sistemų. Kelyje automobiliui netrūksta sprogstamo charakterio, puikių savybių aštriuose posūkiuose ir žinoma puikaus „nepadirbto“ boxer variklio garso. Tuo pačiu 911 charakteris tapo labiau nušlifuotas, o grubiame kelyje pakaba veikia pastebimai švelniau. 911 kabrioletas turi lengvą, bet garsą puikiai izoliuojantį medžiaginį stogą. Dėka naujos koncepcijos stogas pagamintas iš lengvos vieno sluoksnio medžiagos. Praeituose modeliuose buvo naudojami daugiasluoksniai sprendimai, kurie pridėdavo ne vieną kilogramą prie automobilio masės. Prie šio vieno sluoksnio stogo galinis stiklinis langas yra tiesiog priklijuotas. Taigi 911 ir toliau išlieka galingas, patrauklus ir išskirtinis automobilis. Dėmesys detalėms ir vairuotojui atsiperka - tai tikra automobilizmo ikona.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos 911 pirmą kartą serijiniame automobilyje turi septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Naujoji 911 Carrera S Nurburgring Nordschleife žiedą įveikia per 7:37.9 sekundės – tai yra greičiau nei Ferrari 458 Italia, Nissan GT-R ar net superautomobilis Lexus LFA ir net 12 sekundžių greičiau nei ankstesnės kartos 911 Carrera S.

Targa versija:



Speedster versija:



Tokį automobilį vairuoja ir Lindsey Lohan:


Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 67
911 Cabriolet (991 II) Carrera 3.0 (370 Hp)
911 Cabriolet (991) Carrera 3.4 (350 Hp)
911 Speedster (991 II) 4.0 V6 (510 Hp)galia
911 Targa (991 II) 4 3.0 (370 Hp)
911 Targa (991) 4 3.4 (350 Hp)
KĖBULAS Carrera 3.0 (370 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2/2
Bagažinės talpa, l 145
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas Boxer Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 2981
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 370/276/6500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 450/5000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 4.6
Maksimalus greitis, km/h 295
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Mechaninė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4499
Plotis, mm 1808
Aukštis, mm 1294
Svoris/Max svoris, kg 1430/1875
Atstumas tarp ašių, mm 2450
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos 235/40 ZR19
Galinės padangos 235/40 ZR19
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 11.7
Užmiestyje, l/100km 6.3
Vidutinės, l/100km 8.3
CO2 emisija, g/km 190
Degalų bako talpa, l 64
Autoterminų paaiškinimai...
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt