Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
GT3. Galios ir svorio santykis yra 302 AG/tonai, o spurtas nuo 0–100 km/h per 4.2 sekundės, maksimalus greitis net 310 km/h. 415 AG 3.6 L variklis buvo vienas galingiausių atmosferinių serijinių variklių pasaulyje. Pati galingiausia GT3 RS versija turi 4.0 darbinio tūrio variklį su 368 kW (500 AG) galia prie 8250 rpm ir 460 Nm sukimo momentu prie 5750 rpm. Šis bolidas iki 100 km/h pagreitėja per 3.9 sekundės ir pasiekia 311 km/h maksimalų greitį. Tai pats galingiausias atmosferinis 6 cilindrų variklis pasaulyje sugeneruojantis net 125 AG iš vieno litro. Svoris sutaupytas naudojant anglies pluošto galinį dangtį, plastikinį galinį langą ir t.t. Šalia technologinių naujovių naudojamas specialus kėbulo dažymas – tame tarpe ir išskirtinė oranžinė spalva.
Preciziškumas ir galia pačia švariausia forma - tai yra Porsche GT3 RS. Homologuotas FIA-N/GT ir ACO oficialiems reikalavimams - GT3 RS yra tikras lenktyninis automobilis pritaikytas keliui. Jis turi 3.6 L boxer tipo šešių cilindrų variklį pasiekiantį 8400 aps/min ribą. Nepaisant platesnio kėbulo RS 20 kg lengvesnis už SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pati galingiausia GT3 RS versija turi 4.0 darbinio tūrio variklį su 368 kW (500 AG) galia prie 8250 rpm ir 460 Nm sukimo momentu prie 5750 rpm. Šis bolidas iki 100 km/h pagreitėja per 3.9 sekundės ir pasiekia 311 km/h maksimalų greitį. Tai pats galingiausias atmosferinis 6 cilindrų variklis pasaulyje sugeneruojantis net 125 AG iš vieno litro.
GT3 lenktyninės versijos laimėjo kelias 24 valandų lenktynes ir dominuoja savo klasėje Le Mano, American Le Mans serijoje, 24 valandų Spa (laimėtos 2010 metų varžybos) bei 24 valandų Nürburgring (laimėtos 2006, 2007, 2008, 2009, 2011 metų varžybos) lenktynėse.
GT3 lenktyninės versijos laimėjo kelias 24 valandų lenktynes ir dominuoja savo klasėje Le Mano, American Le Mans serijoje, 24 valandų Spa (laimėtos 2010 metų varžybos) bei 24 valandų Nürburgring (laimėtos 2006, 2007, 2008, 2009, 2011 metų varžybos) lenktynėse.
2011-04-28
„Porsche 911 GT3 RS“ su nauju keturių litrų varikliu Gandais apipintas, karščiausias „Porsche 911“ serijos automobilis GT3 RS debiutavo su nauju varikliu – keturių litrų atmosferiniu net 500 AG pasiekiančiu varikliu. Kalbant apie būtent šį 911 modelį reikia kalbėti apie variklį. Visa kita jau matyta ir gerai pažįstama – tai jau užsirekomendavęs automobilis. O jo variklis – jam naujas. 500 AG pasiekiantis motoras yra galingiausias į 911 montuojamas atmosferinis variklis (be turbinų ar turbokompresorių). Šiai galiai pasiekti buvo paimtas GT3 RSR lenktyninio modelio variklis, jo stūmokliai išlieti iš tvirtesnio metalo.
Geras sportinis automobilis turi būti lengvas. Šis receptas žinomas visiems, taip pat ir „Porsche“. Jie šiam GT3 RS modeliui panaudojo geriausius lengvinimo sprendimus. Vairuotojui ir keleiviui skirtos anglies pluošto sėdynės, priekyje naudojami iš tos pačios medžiagos pagaminti sparnai. Net salono kilimėliai pagaminti lengvesni. Vienintelis pavarų dėžės pasirinkimas – šešių laipsnių mechaninė. Bazinė šio automobilio spalva – balta. Visas spoilerių ir kitų aerodinaminių elementų bendras darbas sukuria papildomus 200 kg prispaudžiamosios galios. Geras būdas lyginti automobilių greitį yra vienas Niurburgringo ratas. 911 GT3 RS 4.0 jį įveikia per 7 min. 27 sek. Vienas geriausių serijinės gamybos automobilių rezultatų. „Porsche“ tikisi, kad pirkėjai gražiai išsirikiuos į 600 pirkėjų eilę ir sumokės prašomus 185 tūkst. JAV dolerių. Tokios jų sąlygos. „Leave it or take it“ filosofija. Bet palaukite, kiek galima kurti šio 911 modelio interpretacijų? Gal jau metas naujam 911! |
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche 911 GT3 RS TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis