Markės
1455 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
918 Spyder yra Porsche superautomobilis su viduryje sumontuotu V8 varikliu. Šio puikaus automobilio širdis yra vos 4.6 litro darbinio tūrio motoras su 608 AG (453 kW) galia, kuris sukurtas sportinio Le Mano varžybose dalyvaujančio Porsche automobilio (RS Spyder Le Mans Prototype) variklio pagrindu. Tačiau šalia šio aštuonių cilindrų variklio sumontuoti du papildomi elektriniai varikliai. Vienas iš jų varo priekinius ratus, o kitas prijungtas prie galinių ratų pavaros sistemos, kurių bendra galia sieka 279 AG (208 kW). Dirbdami kartu jie sukuria net 887 AG. Iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per įspūdingas 2,8 sek., o maksimalus greitis siekia daugiau kaip 340 kilometrų per valandą. Vieną Niurburgringo trasos ratą 918 Spyder įveikia greičiau nei superautomobilis Porsche Carerra GT. 918 Spyder turi 4 skirtingus važiavimo režimus: E-Drive režimas naudoja tik trečiajį elektros variklį ir leidžia nuvažiuoti 26 km atstumą, kiti trys režimai (Hybrid, Sport ir Race) leidžia išnaudoti tiek vidaus degimo, tiek elektros variklius esant skirtingiems ekonomiškumo bei dinamiškumo lygiams. Automobilio važiuoklė yra pagaminta iš anglies pluošto, taip pat naudojami magnio ir aliuminio lydyniai, kas leido 918 Spyder svorį sumažinti iki 1640 kilogramų. Degalų sąnaudos tiesiog pribloškia. Pasak Porsche atstovų į aplinką automobilis išmeta tik 79 g/km CO2 ir vidutiniškai suvartoja tik 3 l/100 km degalų. Yra gaminama ir speciali lenktyninė versija 918 RSR, kurioje vietoje paprastų akumuliatorių naudojama Porsche 911 GT3 R automobilyje išbandyta KERS sistema - akumuliatorius su skriejiku. Šis sprendimas jau užsirekomendavo GT3 R modelyje Le Mano 24 valandų lenktynėse. 918 RSR variklio galia siekia 563 AG ir suka galinius ratus. Tuo tarpu kiekvienam iš priekinių ratų skirta po 102 AG galios elektrinį variklį, kuris galia gauną iš minėtos KERS sistemos. Išmani „Torque Vectoring“ galios perdavimo sistema matuoja ratų sukibimą ir elektrinius variklius įjungia tada, kai reikia. Visų variklių bendras darbas garantuoja 767 AG galią visiems keturiems ratams kartu sudėjus. Šiam automobiliui ilgo nuotolio lenktynėse sėkmę turi atnešti ir puikus kuro suvartojimas. Ne veltui paskutiniais metais Le Mane visas prizines vietas užima dyzeliniu kuru varomi prototipai. Šis Porsche jiems tikrai sudarys rimtą konkurenciją. Situacija keisis?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Koncepcinis modelis atrodė taip:






Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 0
Atsiliepimų sąrašas tuščias.
Įvertink automobilį pirmas!
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt