Markės
1463 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Puikiai valdomas
TRŪKUMAI
  • Varikliams trūksta charakterio
  • Nebėra pigus nupirkti ir išlaikyti
"Naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas yra toks pats kaip naujuose 911 modeliuose – pradžioje atrodo kiek per „lengvas“, tačiau yra kogero pats tobuliausias tokio tipo vairo stiprintuvas rinkoje"
Kai buvo pradėtas gaminti pirmos kartos Porsche Boxster 1996 metais, jis uždavė naujus valdymo ir dinamikos standartus rodsterių klasėje. Praėjus 16 metų kompanijos vadovai deklaruoja, kad šios kartos automobilis taps tokiu pačiu pavyzdžiu šiandieniniams konkurentams. Pastačius vieną šalią kito visų kartų Boxster taps akivaizdu, kad automobilio dizainas yra evoliucinis – nieko nuostabaus, toks yra Porsche stilius. Visgi Boxster yra malonus akiai – dinamiškos linijos ir proporcijos puikiai suderintos, visos smulkmenos apgalvotos ir išbaigtos. Ratų bazė tapo 60 mm ilgesnė, tarpvėžė platesnė, priekinis stiklas patrauktas šiek tiek į priekį ir tapo nuožulnesnis. Porsche Boxster kažkuo primena kompanijos naujajį superautomobilį - 918 hybrid. Tačiau pati įdomiausia dizaino detalė yra gale. Čia automatiškai išlendantis spoileris tiesiog nuostabiai įsipaišo į galinių žibintų siluetą ir gerai atlieka savo darbą – prispaudžia automobilio galą prie kelio dangos. Viduje Boxster pasitinka griežta vokiška tvarka su tokia pačia vokiška kokybe. Čia linijos yra santūrios, paprastos, gal net kiek per daug paprastos. Naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas yra toks pats kaip naujuose 911 modeliuose – pradžioje atrodo kiek per „lengvas“, tačiau yra kogero pats tobuliausias tokio tipo vairo stiprintuvas rinkoje. Kogero neverta sakyti, kad platesnis, ilgesnės bazės, visas aliumininis naujasis Boxster su viduryje sumontuotu varikliu tiesiog nepriekaištingai stovi ant kelio. Bazinis Boxster turi 2,7 litro šešių cilindrų opozicinį variklį su tiesioginiu degalų įpurškimu, kuris yra dešimčia arklio galių galingesnis už senąjį – 265 AG. Šis modelis vadinasi tiesiog „Boxster“ ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,4 s. Galingesnė „S“ modifikacija turi 3,4 litro variklį, išvystantį 315 AG – penkiais daugiau nei modelis, kurį jis keičia. Boxster S dinaminiai parametrai – 4,7 sek. iki 100 km/val. Taigi, naujasis Boxster tapo visais atžvilgiais tobulesnis, bet tuo pačiu nepraradęs paprastumo auros, kuri visus sužavėjo senajame 1996-ųjų pirmos kartos modelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt