Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin dinamiškas
- Salonas prikimštas aukštųjų technologijų
- Komfortiškas, bet smagus vairuoti
- Kokybiškai pagamintas
TRŪKUMAI
- Mažiau erdvės salone nei įprastuose sedanuose
- Brangus išlaikymas
- Brangus nusipirkti
- Kad ir koks geras, bet Porsche Taycan yra pranašesnis
"Plug-in hibridinis variantas 0-100 km įsibėgėja per 4,6 sekundės, o jei reikalingas išties greitas limuzinas – Panamera Turbo versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundes"
Panamera yra sukurtas kaip sportiškesnė alternatyva dideliems prabangiems sedanams tokiems kaip BMW 7 serija ar S klasės Mercedes-Benz. Ir nors tai yra penkerių durų hečbekas, šis automobilis neturi nieko bendra su kitais mums žinomais hečbekais tokiais kaip kad Audi A3 ar VW Golf. Juk net lėčiausias Plug-in hibridinis variantas 0-100 km įsibėgėja per 4,6 sekundės, o jei reikalingas išties greitas limuzinas – Panamera Turbo versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundes. Viduje automobilis keleivius pasitinka erdviu ir prabangiu salonas skirtu keturiems aukštiems suaugusiems. Priekinės panelės stilius išliko itin panašus į pirmtako, nors ir “atsikratė” aibės mygtukų centrinėje konsolėje, kurie kažkada “puošė” pirmos kartos Panamera. Dabar infosistema valdoma lietimui jautriu ekranu. Prietaisų skydelyje rodmenys projektuojami elektroniškai nors savo raiška ir aiškumu ir negali prilygti Audi naudojamiems. Interjero kokybė pribloškianti – praktiškai kiekvienas paviršius yra padengtas oda arba kitu itin kokybišku padengimu. Iš išorės automobilis nedaug pasikeitė – Porsche nusprendė neieškoti naujovių, tad automobilis išlaikė lygiai tokią pačią formą, priekinės dalies dizainą, tik galiniai žibintai tapo tokio paties stiliaus kaip ir kitų neseniai pasirodžiusių Porsche.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-07-03
„Porsche“ irgi gali būti ekonomiškas Kiek degalų yra normalu vartoti automobiliui? Jeigu tai – hečbekas, jo benzininis variklis išvysto apie 100 kW galią, tai mieste jis gali „valgyti“ 10 litrų šimtui kilometrų? Jeigu būtų 8 – tai jau mažai, o 12 – daug? Vienareikšmio atsakymo nėra, nes degalų sąnaudos priklauso nuo daugybės elementų. Tačiau kai kuriuos automobilius galima suskirstyti į grupes pagal jų apetitą degalams.
Sportinių automobilių savininkai, ralio varžybose į savo „Mitsubishi Lancer Evo“ pilantys bioetanolį (E85), iš tokių sąnaudų pasijuoktų. Važiuojant greičio ruože sportiniu režimu, tokiam automobiliui neretai skaičiuojamos 100 l/100 km sąnaudos, o paprastame kelyje – apie 40 l/100 km. Kitaip sakant, norint įveikti vieną kilometrą trasoje, reikia vieno litro bioetanolio. Benzinu varomi sportiniai automobiliai kiek taupesni, dyzelinu – gerokai taupesni, tačiau net ir 1,6 l klasėje lenktyniaujančio automobilio savininkui suprantamos tik dviženklės degalų sąnaudos. Bet tai – sportiniai automobiliai, gatvės sąlygomis nepasiekiama sąnaudų lyga. O ką galima išskirti gatvėje? Pagal „antiekonomiškumą“ čia nugalėtų vadinamieji superautomobiliai. Retas „Ferrari“ ar „Lamborghini“ gali pasigirti mažesnėmis nei 20 l/100 km degalų sąnaudomis, o daugelis jų viršytų ir 30 l/100 km. Arti šios ribos būtų daugelis galingų visureigių bei sedanų: BMW X5 M, „Audi S8“ ir kt.
Tačiau čia į rinką ateina technologinis perversmas. Dabar net ir didelis, galingas bei prabangus automobilis gali būti itin ekonomiškas. Pavyzdžių apstu. „Porsche Panamera E-Hybrid“ turi keturis varančiuosius ratus, išvysto 462 AG, iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,7 sek. ir suvartoja... 2,5 l/100 km benzino. Kaip tai įmanoma? Pasitelkiant elektrą ir išmanumą. „Panamera E-Hybrid“ yra iš tinklo įkraunamas hibridas: jis turi galingą benzininį variklį ir elektrinę jėgainę, kurios bateriją galima įkrauti prijungus prie paprastos rozetės. Su pilnai įkrauta baterija vien elektra didelis „Porsche“ sedanas gali nuvažiuoti keliasdešimt kilometrų. O tiek užtenka, kad degalų sąnaudų testo metu benzininis variklis būtų įjungtas labai trumpai ir pasiektų tokias stulbinamai mažas sąnaudas. Ar tai apgavystė? Nelabai, tiesiog tokia yra degalų sąnaudų testo metodika, kuri artimiausiais metais turėtų pakisti – ypatingai daug kritikos ji susilaukė po dyzelgeito skandalo, tad Europos Komisijos specialistai dirba kurdami naują programą. Šiandien dabartinę programą puikiai išnaudoja daugelis gamintojų: pradedant „Toyota Prius Plug-in“ ar „Volvo V60 Plug-in“, baigiant superautomobiliais „McLaren P1“ ar „Porsche 918“. Tokia sistema, kai iš tinklo įkrauta baterija galima įveikti 40-50 kilometrų, o kartu su elektriniu motoru montuojamas galingas benzininis ar dyzelinis variklis, yra ideali šiandien norint suderinti ekologiją ir galią. Kasdien galima važinėti vien elektra (juk daugeliui kasdieninių kelionių pusšimčio kilometrų – per akis), o prireikus išvykti kažkur toliau – pasinaudoti vidaus degimo variklio privalumais. Galima pastebėti, kad „Plug-in“ sistemą renkasi vis daugiau automobilių gamintojų – tai tarsi tarpinis variantas tarp tikrųjų elektromobilių ir tradicinių vidaus degimo variklius turinčių modelių. |
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche Panamera TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis