Markės
1201 iš 1554
Renault Captur 2013 - dabar
Renault Captur, 2013 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.617% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 3
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Gan erdvus salonas
  • Nebrangus
TRŪKUMAI
  • Prastas bekelėje
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių"
Ši minivisureigių klasė yra viena iš tų, kuri augo sparčiausiai visoje Europoje. Kadaise šį bumą susprogdinęs Nissan Juke, dabar turi eilę konkurentų - Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Ford EcoSport, o dabar pasirodė ir Renault kompanijos atstovas – Captur. Šis automobilis gaminamas ant Clio bazės, be to abu automobiliai turi nemažai stilistinių panašumų. Taip, Captur yra išties patrauklus automobiliukas, kogero vienas simpatiškiausių klasėje – panašu, kad naujo dizaino Renault „nosis“ išties tinka mažiesiems automobiliams. Prie teigiamo įspūdžio prisideda „banguoti“ šonai, plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir slenkstį bei kitokios spalvos stogas. Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių – nepriklausomai nuo variklio komplektacijos, šis „visureigis“ yra varomas tik priekiniais ratais. Tad visureigio įpatybių jame nėra visiškai jokių. Nepaisant kompaktiškų matmenų, Renault Captur pasižymi didele salono erdve. Panelė dizaino požiūriu yra itin panaši į giminingo Clio modelio, spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus. Automobilis pasižymi aukšta ir patogi vairuotojo sėdėsena, neprasta erdve keleiviams ir bagažui – jo matmenys yra artimi minivienatūriui Renault Scenic. Mažiausias variklis yra vos 900 kubinių centimetrų darbinio tūrio trijų cilindrų 90 AG galios benzininis TCe variklis su turbokompresoriumi. Kiek didesnis yra 1,2 litro, 120 AG galios keturių cilindrų benzininis, o gamą užbaigia kogero būsiantis populiariausiu 1,5 litro 90 AG galios dCi dyzelinis agregatas. Kelyje Captur elgiasi veikiau kaip hečbekas, nei kaip krosoveris. Pakaba sureguliuota minkštai reakcijai į kelio nelygumus, vairo mechanizmas yra lengvas ir nesuteikia daug informacijos vairuotojui. Įvertinus automobilio praktiškumą, kainą, ekonomiškus variklius, dizainą ir puikias saugumo charakteristikas, Captur turėtų tapti vienas iš klasės lyderių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2019-05-17
Renault Capture 1,6 variatorius 2016m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, dizainas, pakaba, erdvumas, patikimumas
Dinamika, komfortas, transmisija, triukšmo izoliavimas, surinkimo kokybė
Niekada nerašau tokių išsamių atsiliepimų, bet kadangi mašina yra nuo nulio mano rankose, nusprendžiau parašyti, nes Yra ką pasakyti (2 metų intensyvaus naujo automobilio eksploatavimo, 64 000 km. Rida). Tikiuosi, kad atsiliepimas bus naudingas vairuotojams, kurie galvoja pirkti Kaptūrą. Pasirinkau su priekiniais varomais ratais maksimalios komplektacijos Style su 1,6 varikliu ir x-tronic variatoriumi. Dabar (2019 m. gegužės mėn. vidurys) 65 000 km kilometražas. Apskritai, automobilis tinka man. Ne blogai atlieka ekonomiško negreito judėjimo funkcijas su pakankamu komfortu (išskyrus sėdynes, kaip paaiškėjo). Visos savybės yra vidutinio, neblogo lygio (nei mažai, bet ir nedaug). Dabar išsamiau ir iš eilės:  1 - Variklis. 1,6 litrų (Nissan) nėra triukšmingas, įprastas atmosferinis. Sąnaudos užmiestyje 5.7-7-8.5 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 80-110-140 km / h). Sąnaudos mieste 8-12-16 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 60–15–5 km / h). Paprastai pas man gaunasi sąnaudos 7, o mieste - 12 (sąnaudų duomenys paimti iš borto kompiuterio). Tai gana neblogai. Variklis traukia neblogai, bet normaliai paspausti su 1,6 litro nelabai išeina. Kad tepalai dingsta, nepastebėjau. Užsikuria prie -30 be problemų su automatiniu režimu (nepajungus jokio naktinio pašildymo)  2 - Variatorius. Veikia minkštai ir sklandžiai, iš vietos šiek tiek smarkokai rauna (reikia priprasti). Variatoriaus suderinamumas su varikliu yra gana neblogas. Tikras malonumas lenkti autostradoje: spaudi gazą iki dugno ir automobilis tolygiai ir gana staigiai greitėja. Yra 6 bėgiai pseudo rankiniu rėžimu (galima pažaisti „ale perjungi bėgius“) ir 8 - automatiniu režimu (bėgių persijungimas yra vos jaučiamas). Turbūt visą tai dėl taupymo. Daugiau informacijos apie tai pilna internete. Be to, variatoriai garsėja savo neilgaamžiškumu (100-120 tūkst. ir reikia keisti), todėl su variatoriumi reikia elgtis kuo švelniau (staigūs judesiai ir staigūs sustojimai yra nerkomenduojami, taip pat negalima prasikasti). Ir čia kyla klausimas dėl skysčio pakeitimo, bet manual'e nieko nėra apie tai. Mano 65 000 km. nuvažiavo be problemų.  3 - Pakaba. Kieta. Bet manau, kad tai geriau nei minkšta. Trasoje stovi gerai, posūkiuose laikosi taip pat gerai. Valdymas yra visai neblogas (geriau nei Hyundai Elantra sedanas). Pravažiavus 40 000 teko daryti ratų suvedimą: kairysis ratas normaliai, dešinys - šiek tiek nukrypęs apie 1 laipsnį. Be to, pravažiavus apie 30 000, priekinius atraminius stabilizatoriaus pakeitė pagal garantiją.  4 - Salonas. Dydis, kaip ir įprastame sedane. Vietos nėra daug, tačiau 4 žmonės telpa normaliai. Pats esu (182 cm ūgio) ir telpu be jokių problemų, dar yra vietos kojoms už manęs. Bagažinė yra gana erdvi (beje, ji yra didesnė nei su visais varomais ratais). Kartą turėjau pervežti 2 m aukščio spintą ir 0,6 m pločio ir 0,4 m gylio. Užlenkiau galines sėdynes, įkišau spintą ir uždariau bagažinę ir nuvažiavau. Keleivio sėdynė turėjo būti stipriai pastumta į priekį, keleiviui buvo nepatogu sėdėti, tačiau užduotis buvo įvykdyta: vairuotojas, keleivis ir spinta nukeliavo iš taško A į tašką B, nesamdant jokio sunkvežimio.  5 - Matomumas yra prastokas. Priekiniai balkiai yra labai platūs. Kartais posūkiuose, kad geriau matytųsi, tenka dirbti visu kūnu ir galva).  6 - Klimato kontrolė veikia normaliai (1 laipsnio žingsniu, daugiau ar mažiau). Tik žiemą, ilgą laiką dirbant automatiniu režimu, kojos pradeda degti, nes visas oro srautas yra į kojas. Vasarą skundų nėra. Tik dar nepatinka, kad automatiniu režimu, kai temperatūra viršija 0, oro kondicionierius yra priverstinai įjungtas. Jei išjungi oro kondicionierių, automatinis režimas išsijungia. Bet kodėl veikia oro kondicionierius (oras džiūsta ir 1,6 variklis praranda galią), kai lauke yra 5-10 laipsnių? Gal visiškai įmanoma atvėsti saloną oru iš lauko?  7 - Garso izoliacija - normali. Renault Megane 2 tikrai buvo geresnė (keletą mėnesių teko pavažinėt šiuo automobiliu), tačiau 100 km / h greičiu, visai įmanoma tyliai kalbėti ir girdėti vienas kitą. Plastikas yra kietas ir kartais šiek tiek girgžda. Na, man pasitaikė tokia komplektacija, kad kairiųjų galinių durų plastikas truputį barška (kai muzika groja garsiai).  8 - Kėbulas. Greitai išsiterlioja. Iš po priekinių ratų purvas iš karto aptaško durų rankenas, galinio vaizdo veidrodžius ir stiklą. Arba tenka važiuoti purvinam arba reikia nuolat nuvalyti. Rūdžių nematyti niekur (net ir ant kapoto akmenukų įdaužose), matyt, metalas yra cinkuotas. Durys sunkiau užsidaro, žiemą nei vasarą.  9 - Magnetola veikia gerai, muzika groja ir telefono pokalbiai veikia per Bluetooth, kamera irgi veikia. Užvedus automobilį, tenka ilgai laukti kol užsikraus magnetola. Žiemą, esant žemesnei nei -25 ° C temperatūrai, ji visai neįsijungia -))). Įsijungia vėliau, kai salonas įšyla.  10 - Ergonomika ... keista ir nepatogi (man asmeniškai). Jei kruizo kontrolė ir eko režimas nenaudojami kurį laiką, tuos mygtukus galima pamiršti, nes dėl kažkokios priežasties jie yra po rankiniu stabdžiu -). Man asmeniškai didžiausia problema yra nepatogios sėdynės (minkštos, be jokių atramų) ir nėra vairo reguliavimo į save ir nuo savęs. Su mano 182 mm ūgiu dažnai važiuojant keliones po kelias valandas, po pusės valandos vairavimo paskausta ir nugarą ir rankas pakerta.  11 - Aptarnavimo išlaidos. Per 64 000 km. niekas nesugedo, išskyrus suplanuotą aptarnavimą.
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-29
Tragedija........
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvardinau bendram atsiliepime
Isvardinau bendram atsiliepime
Buvau issinuomojes sita masiniuka atostogoms Ispanijoje, dviem savaitems. Vaziuodavau kasdien, todel galiu teigti, kad ispudziai ,per ta laika, susiformavo gan oblektyvus. Megavausi benzininiu varikliu ir mechanine pavaru deze, kubaturos nzn, bet turetu buti 0,9, turbut...... arba 1,2, na nzn, bet toks varikliukas kalnuotai, ar net kalvotai vietovei akivaizdziai per silpnas. Nera ne kalbos , kad i statesne ikalne galetum vaziuoti aukstesne nei 1 pavara. Zodziu , jokio vaziavimo malonumo. Virsijus 100 km/h pradeda nejaukiai siubuoti ant kelio nelygumu, o staigesniame posukyje stengiasi apsiversti........ Ir cia tik pagrindiniai, nesuderinami su ,, gyvybe,, minusai. Dar yra nemazai smulkesniu, bet nemaziau erzinanciu: - Dideles kuro sanaudos, del su vietoves reljefu nesuderinamo variklio. -Didelis apsisukimo spindulys (Lyginant su mano nuosavu, didesnes klases , irgi parketiniu dzipuku) -Galinio vaizdo kameros displejus isijungia su zenkliu velavimu -Tas pats multimedijos displejus yra siek tiek per zemai, pastoviai reikia ziureti i apacia - Labai zema centrine panele ir pavaru svirtis...... nematau jokios logikos tokiame isdestyme. Nebent noras sutaupyti siek tiek plastmases.... - Nera porankio !!!!!!! Nemaniau kad dar gaminami tokie auto..... - Duru atrakinimo mygtukas nejautrus paspaudimui, nemalonu juo naudotis. Is pliusu galiu pamineti visai nebjauria isvaizda, kuri is dalies pasiekiama dvieju spalvu kebulu, ganetinai gera garso izoliacija ir stumdomas galines sedynes. Apibendrinant - Masiniukas skirtas maltis lygumu mieste, nedideliais atstumais (kad nepavargti) Masina nuvaziavus tik 8000 m, bet jau dege padangu slegio lempute, nors padangos buvo ok. Pries apsisprendziant pirkti, butinai pabandyti pavaziuoti su kitais sios klases konkurentais.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-21
Captur-2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, ekonomiškas, gera garso izoliacija, stumdoma galinė sėdynė
"Pigokas" interjeras, bet tai jau pataisyta atnaujintame modelyje nuo 2017-06, turi start&stop sistemą
1,2L benzinas, automatas. Modelis iki 2017 birželio (senesnis). Pilnos komplektacijos - automatinė klimato kontrolė, galinio vaizdo kamera, šildomos sėdynės, atsarginis ratas, elektriniai veidrodžiai, multimedia, navigacija (viskas kas gali būti, išskyrus odinį saloną, nemėgstu odos). Automobilis gana erdvus, galinėje sėdynėje vietos pilnai pakanka suaugusiam, kojos nesiremia į priekines sėdynes, galva nesiekia stogo. Tiesa, kiek statokas galinės sėdynės atlošas, kai kam gali netikti, t.y. varginti ilgesnėje kelionėje. Priekinės sėdynės patogios, nevargina, bet neturi nugaros išlinkimo korekcijos, tai gali sukelti kažkokių nepatogumų aukštesniems ar labai mažo ūgio žmonėms (man tinka idealiai, ūgis 177cm). Nustebino gera garso izoliacija. Gerai stovi kelyje, stabilus, gal tik kiek labiau supasi rajoniniuose, nelabai lygiuose keliuose. Važiuoklė nekieta, ko irgi nesitikėjau iš tokios mašinos. Vidaus apdaila galėtų būti iš geresnių medžiagų, bet tai jau pataisyta atnaujintame modelyje. Niekas nebarška, negirgžda. Puiki, didelė pirštinių dėtuvė (ištraukiamas stalčius, kokie 8l). Automatinė dėžė turi nedidelį vėlinimą, jaučiamą mieste, bet užmiestyje to nelieka. Vairas labai lengvas, mieste galima sukioti vienu pirštu, užmiestyje (padidėjus greičiui) sustandėja ir nebūna toks "skystas". Nervina Start&Stop sistema, nežinau kam šitas išradimas, bet nusibosta, kai kiekvieną kart sustojus užgęsta variklis. Ją galima išjungti, bet tik iki kito variklio užvedimo, tiesiog nepatogu kiekvieną kartą įsėdus ją išjunginėt. Labai patogus reikalas atbulinio vaizdo kamera. Lengvai ir patogiai keičiamos priekinės lemputės, ko negalima pasakyti apie kai kuriuos kitus kompaktinius automobilius. Patogus valdymo prietaisų, mygtukų išdėstymas, viskas lengvai pasiekiama. Stebėtinai gerai veikianti laisvų rankų įranga. Remonto ir eksploatacijos kaštų nežinau, auto dar naujas, nieko nekeičiau, pirmos patikros laikas dar neatėjo, todėl negaliu tinkamai įvertinti patikimumo. Nuvertėjimą galima pasitikrinti auto pardavimo tinklapiuose, pilnos komplektacijos naujas Lietuvoje kainuoja apie 17-19k€, o trijų metų senumo ir padorios ridos (iki 60k) tokios komplektacijos mašinų kaina prasideda maždaug nuo 12-13k€ Lietuvoje ir maždaug nuo 13,5k€ Vokietijoje. Manau toks mažas vertės praradimas laikinas, nes dabar šie auto "ant bangos".
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai