Markės
1201 iš 1554
Renault Captur 2013 - dabar
Renault Captur, 2013 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.617% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 3
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Gan erdvus salonas
  • Nebrangus
TRŪKUMAI
  • Prastas bekelėje
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių"
Ši minivisureigių klasė yra viena iš tų, kuri augo sparčiausiai visoje Europoje. Kadaise šį bumą susprogdinęs Nissan Juke, dabar turi eilę konkurentų - Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Ford EcoSport, o dabar pasirodė ir Renault kompanijos atstovas – Captur. Šis automobilis gaminamas ant Clio bazės, be to abu automobiliai turi nemažai stilistinių panašumų. Taip, Captur yra išties patrauklus automobiliukas, kogero vienas simpatiškiausių klasėje – panašu, kad naujo dizaino Renault „nosis“ išties tinka mažiesiems automobiliams. Prie teigiamo įspūdžio prisideda „banguoti“ šonai, plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir slenkstį bei kitokios spalvos stogas. Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių – nepriklausomai nuo variklio komplektacijos, šis „visureigis“ yra varomas tik priekiniais ratais. Tad visureigio įpatybių jame nėra visiškai jokių. Nepaisant kompaktiškų matmenų, Renault Captur pasižymi didele salono erdve. Panelė dizaino požiūriu yra itin panaši į giminingo Clio modelio, spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus. Automobilis pasižymi aukšta ir patogi vairuotojo sėdėsena, neprasta erdve keleiviams ir bagažui – jo matmenys yra artimi minivienatūriui Renault Scenic. Mažiausias variklis yra vos 900 kubinių centimetrų darbinio tūrio trijų cilindrų 90 AG galios benzininis TCe variklis su turbokompresoriumi. Kiek didesnis yra 1,2 litro, 120 AG galios keturių cilindrų benzininis, o gamą užbaigia kogero būsiantis populiariausiu 1,5 litro 90 AG galios dCi dyzelinis agregatas. Kelyje Captur elgiasi veikiau kaip hečbekas, nei kaip krosoveris. Pakaba sureguliuota minkštai reakcijai į kelio nelygumus, vairo mechanizmas yra lengvas ir nesuteikia daug informacijos vairuotojui. Įvertinus automobilio praktiškumą, kainą, ekonomiškus variklius, dizainą ir puikias saugumo charakteristikas, Captur turėtų tapti vienas iš klasės lyderių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-05-17
Renault Capture 1,6 variatorius 2016m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pravažumas, dizainas, pakaba, erdvumas, patikimumas
Dinamika, komfortas, transmisija, triukšmo izoliavimas, surinkimo kokybė
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Niekada nerašau tokių išsamių atsiliepimų, bet kadangi mašina yra nuo nulio mano rankose, nusprendžiau parašyti, nes Yra ką pasakyti (2 metų intensyvaus naujo automobilio eksploatavimo, 64 000 km. Rida). Tikiuosi, kad atsiliepimas bus naudingas vairuotojams, kurie galvoja pirkti Kaptūrą. Pasirinkau su priekiniais varomais ratais maksimalios komplektacijos Style su 1,6 varikliu ir x-tronic variatoriumi. Dabar (2019 m. gegužės mėn. vidurys) 65 000 km kilometražas. Apskritai, automobilis tinka man. Ne blogai atlieka ekonomiško negreito judėjimo funkcijas su pakankamu komfortu (išskyrus sėdynes, kaip paaiškėjo). Visos savybės yra vidutinio, neblogo lygio (nei mažai, bet ir nedaug). Dabar išsamiau ir iš eilės:  1 - Variklis. 1,6 litrų (Nissan) nėra triukšmingas, įprastas atmosferinis. Sąnaudos užmiestyje 5.7-7-8.5 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 80-110-140 km / h). Sąnaudos mieste 8-12-16 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 60–15–5 km / h). Paprastai pas man gaunasi sąnaudos 7, o mieste - 12 (sąnaudų duomenys paimti iš borto kompiuterio). Tai gana neblogai. Variklis traukia neblogai, bet normaliai paspausti su 1,6 litro nelabai išeina. Kad tepalai dingsta, nepastebėjau. Užsikuria prie -30 be problemų su automatiniu režimu (nepajungus jokio naktinio pašildymo)  2 - Variatorius. Veikia minkštai ir sklandžiai, iš vietos šiek tiek smarkokai rauna (reikia priprasti). Variatoriaus suderinamumas su varikliu yra gana neblogas. Tikras malonumas lenkti autostradoje: spaudi gazą iki dugno ir automobilis tolygiai ir gana staigiai greitėja. Yra 6 bėgiai pseudo rankiniu rėžimu (galima pažaisti „ale perjungi bėgius“) ir 8 - automatiniu režimu (bėgių persijungimas yra vos jaučiamas). Turbūt visą tai dėl taupymo. Daugiau informacijos apie tai pilna internete. Be to, variatoriai garsėja savo neilgaamžiškumu (100-120 tūkst. ir reikia keisti), todėl su variatoriumi reikia elgtis kuo švelniau (staigūs judesiai ir staigūs sustojimai yra nerkomenduojami, taip pat negalima prasikasti). Ir čia kyla klausimas dėl skysčio pakeitimo, bet manual'e nieko nėra apie tai. Mano 65 000 km. nuvažiavo be problemų.  3 - Pakaba. Kieta. Bet manau, kad tai geriau nei minkšta. Trasoje stovi gerai, posūkiuose laikosi taip pat gerai. Valdymas yra visai neblogas (geriau nei Hyundai Elantra sedanas). Pravažiavus 40 000 teko daryti ratų suvedimą: kairysis ratas normaliai, dešinys - šiek tiek nukrypęs apie 1 laipsnį. Be to, pravažiavus apie 30 000, priekinius atraminius stabilizatoriaus pakeitė pagal garantiją.  4 - Salonas. Dydis, kaip ir įprastame sedane. Vietos nėra daug, tačiau 4 žmonės telpa normaliai. Pats esu (182 cm ūgio) ir telpu be jokių problemų, dar yra vietos kojoms už manęs. Bagažinė yra gana erdvi (beje, ji yra didesnė nei su visais varomais ratais). Kartą turėjau pervežti 2 m aukščio spintą ir 0,6 m pločio ir 0,4 m gylio. Užlenkiau galines sėdynes, įkišau spintą ir uždariau bagažinę ir nuvažiavau. Keleivio sėdynė turėjo būti stipriai pastumta į priekį, keleiviui buvo nepatogu sėdėti, tačiau užduotis buvo įvykdyta: vairuotojas, keleivis ir spinta nukeliavo iš taško A į tašką B, nesamdant jokio sunkvežimio.  5 - Matomumas yra prastokas. Priekiniai balkiai yra labai platūs. Kartais posūkiuose, kad geriau matytųsi, tenka dirbti visu kūnu ir galva).  6 - Klimato kontrolė veikia normaliai (1 laipsnio žingsniu, daugiau ar mažiau). Tik žiemą, ilgą laiką dirbant automatiniu režimu, kojos pradeda degti, nes visas oro srautas yra į kojas. Vasarą skundų nėra. Tik dar nepatinka, kad automatiniu režimu, kai temperatūra viršija 0, oro kondicionierius yra priverstinai įjungtas. Jei išjungi oro kondicionierių, automatinis režimas išsijungia. Bet kodėl veikia oro kondicionierius (oras džiūsta ir 1,6 variklis praranda galią), kai lauke yra 5-10 laipsnių? Gal visiškai įmanoma atvėsti saloną oru iš lauko?  7 - Garso izoliacija - normali. Renault Megane 2 tikrai buvo geresnė (keletą mėnesių teko pavažinėt šiuo automobiliu), tačiau 100 km / h greičiu, visai įmanoma tyliai kalbėti ir girdėti vienas kitą. Plastikas yra kietas ir kartais šiek tiek girgžda. Na, man pasitaikė tokia komplektacija, kad kairiųjų galinių durų plastikas truputį barška (kai muzika groja garsiai).  8 - Kėbulas. Greitai išsiterlioja. Iš po priekinių ratų purvas iš karto aptaško durų rankenas, galinio vaizdo veidrodžius ir stiklą. Arba tenka važiuoti purvinam arba reikia nuolat nuvalyti. Rūdžių nematyti niekur (net ir ant kapoto akmenukų įdaužose), matyt, metalas yra cinkuotas. Durys sunkiau užsidaro, žiemą nei vasarą.  9 - Magnetola veikia gerai, muzika groja ir telefono pokalbiai veikia per Bluetooth, kamera irgi veikia. Užvedus automobilį, tenka ilgai laukti kol užsikraus magnetola. Žiemą, esant žemesnei nei -25 ° C temperatūrai, ji visai neįsijungia -))). Įsijungia vėliau, kai salonas įšyla.  10 - Ergonomika ... keista ir nepatogi (man asmeniškai). Jei kruizo kontrolė ir eko režimas nenaudojami kurį laiką, tuos mygtukus galima pamiršti, nes dėl kažkokios priežasties jie yra po rankiniu stabdžiu -). Man asmeniškai didžiausia problema yra nepatogios sėdynės (minkštos, be jokių atramų) ir nėra vairo reguliavimo į save ir nuo savęs. Su mano 182 mm ūgiu dažnai važiuojant keliones po kelias valandas, po pusės valandos vairavimo paskausta ir nugarą ir rankas pakerta.  11 - Aptarnavimo išlaidos. Per 64 000 km. niekas nesugedo, išskyrus suplanuotą aptarnavimą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai