Markės
1483 iš 1917
Renault Captur, 2013 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Gan erdvus salonas
  • Nebrangus
TRŪKUMAI
  • Prastas bekelėje
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių"
Ši minivisureigių klasė yra viena iš tų, kuri augo sparčiausiai visoje Europoje. Kadaise šį bumą susprogdinęs Nissan Juke, dabar turi eilę konkurentų - Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Ford EcoSport, o dabar pasirodė ir Renault kompanijos atstovas – Captur. Šis automobilis gaminamas ant Clio platformos, be to abu automobiliai turi nemažai stilistinių panašumų. Taip, Captur yra išties patrauklus automobiliukas, kogero vienas simpatiškiausių klasėje – panašu, kad naujo dizaino Renault „nosis“ išties tinka mažiesiems automobiliams. Prie teigiamo įspūdžio prisideda „banguoti“ šonai, plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir slenkstį bei kitokios spalvos stogas. Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių – nepriklausomai nuo variklio komplektacijos šis „visureigis“ yra varomas tik priekiniais ratais. Tad visureigio įpatybių jame nėra visiškai jokių. Nepaisant kompaktiškų matmenų, Renault Captur pasižymi didele salono erdve. Panelė dizaino požiūriu yra itin panaši į giminingo Clio modelio, spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus. Automobilis pasižymi aukšta ir patogi vairuotojo sėdėsena, neprasta erdve keleiviams ir bagažui – jo matmenys yra artimi minivienatūriui Renault Scenic. Mažiausias variklis yra vos 900 kubinių centimetrų darbinio tūrio trijų cilindrų 90 AG galios benzininis TCe variklis su turbokompresoriumi. Kiek didesnis yra 1,2 litro, 120 AG galios keturių cilindrų benzininis, o gamą užbaigia kogero būsiantis populiariausiu 1,5 litro 90 AG galios dCi dyzelinis agregatas. Kelyje Captur elgiasi veikiau kaip hečbekas, nei kaip krosoveris. Pakaba sureguliuota minkštai reakcijai į kelio nelygumus, vairo mechanizmas yra lengvas ir nesuteikia daug informacijos vairuotojui. Įvertinus automobilio praktiškumą, kainą, ekonomiškus variklius, dizainą ir puikias saugumo charakteristikas, Captur turėtų tapti vienas iš klasės lyderių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2011-02-15

„Renault Captur“ – naujas dizaino posūkis prancūzų automobiliuose

„Renault Captur“ – naujas dizaino posūkis prancūzų automobiliuose
„Renault“ pirmininkas ir generalinis direktorius Karlosas Ghosnas pristatė naująjį koncepcinį automobilį „Captur“, atskleidžiantį naują „Renault“ dizaino strategiją. Sportiškas ir grakštus miesto visureigis sukurtas taip, kad sužadintų dviejų žmonių, tyrinėjančių pasaulį, vaizduotes ir atskleistų, kaip atrodys ateities automobilis. Koncepcinis automobilio „Energy dCi 160“ dvigubas turbo variklis leidžia suderinti smagų vairavimą, geras automobilio charakteristikas ir žemą CO2 emisiją.

2009 m. Frankfurto automobilių parodoje „Renault“ atskleidė naują savo prekės ženklo tapatybę, kuria siekiama didžiausią dėmesį skirti žmogui. Nauja, ambicinga dizaino strategija pagrįsta skirtingomis žmogaus gyvenimo ciklo stadijomis, kiekvienai jų pritaikant po specialų koncepcinį automobilį. Pirmasis dvivietis „DeZir“ kupe, išreiškiantis įsimylėjimą, simbolizuoja bet kokio naujo nuotykio pradžios aistrą. „Renault Captur“ pristato antrą šio ciklo fazę – du žmones, tyrinėjančius juos supantį pasaulį.

Kaip ir jo pirmtakas, „Renault Captur“ pasižymi paprastu, jausmingu ir šiltu stiliumi, kuris bus plėtojamas kuriant kitų „Renault“ automobilių dizainą. „Captur“ yra linksmas ir sportiškas miesto visureigis, idealiai tinkantis jaunai porai, besiruošiančiai atrasti pasaulį“, – teigia dizaino vadovas Laurensas Van den Ackeris. „Automobilio pagrindas – fundamentali dizaino kalba, naudota kuriant „DeZir“ koncepcinį automobilį, tik naujojoje transporto priemonėje yra daugiau techninio aspekto – ji funkcionalesnė, bet vis tiek labai jausminga“, – prideda koncepcinių automobilių direktorius Axelis Breunas.

„Renault Captur“ proporcijos ir grakščios linijos kuria judėjimo ir lengvumo įspūdį, tačiau kartu sufleruoja ir apie galią bei sugebėjimą įveikti bet kokias vietoves. Kaip ir „DeZir“, šio „Renault“ modelio kampai ir linijos kuria jausmingas bei natūralias formas. Eksterjero dizaineris Julio Lozano įkvėpimo sėmėsi iš atletų ir ekstremalių sporto šakų: „Kurti „Captur“ pradėjau nuo pasiruošusio startuoti sprinterio, jo įtemptų raumenų ir starto metu skleidžiamos energijos vaizdinio“,– paaiškina jis. Automobilio dizainas taip pat atskleidžia, kad kaip įkvėpimo šaltinis pasitarnavo ir sportinis inventorius – šalmai, pirštinės ir kitos apsaugos, naudojamos ekstremaliose sporto šakose, kadangi čia puikiai dera aukštosios technologijos, pasitikėjimas savimi bei lengvumas.

„Renault Captur“ išvaizda panaši į „DeZir“. Kaip ir „DeZir“, automobilio priekio centre yra didelis „Renault“ logotipas, įtaisytas ant tamsaus paviršiaus, kad išsiskirtų ir būtų aiškiai matomas. Tvirti, matiniai sparnai sustiprina vizualinę dizaino galią. Šviesios diodai, išdėstyti bangos forma per visą automobilio ilgį, pakeičia posūkio signalus.

„Renault Captur“ ne tik kelia malonias emocijas – tai taip pat yra ir praktiška bei įvairiapusė transporto priemonė. Ji turi nuimamą stogą, po kuriuo yra anglies pluošto karkasas. „Captur“ gali transformuotis iš kupė į automobilį su nuimamu viršumi, iš miesto automobilio – į visureigį. Jo sportišką žavesį stiprina į viršų pakeliamos durelės ir didelės padangos, pritaikytos 22 colių baltai juodiems ratlankiams. Automobilio kėbulas – ryškaus oranžinio atspalvio: taip „CAPTUR“ tęsia raudonojo „DeZir“ pasufleruotą stilių. Skirtingais oranžinės atspalviais nudažytos įvairios automobilio interjero ir eksterjero detalės.

Oranžinė tema išlaikyta ir automobilio salone, kuriame taip pat yra įrengti specialiu apšvietimu išryškinti fluorescenciniai akcentai. „Mano pagrindiniai įkvėpimo šaltiniai buvo žmogaus kūnas, lauko sporto šakos ir miesto maniera“, – paaiškina spalvų ir apdailos dizainerė Kana Watanabe. – „Norėjau, kad „Captur“ spinduliuotų šilumą ir dinamiškumą.“

„Renault Captur“ interjeras sukurtas taip, kad būtų malonus ir patogus keleiviams. Lengvumo įspūdis, kuriamas eksterjero, dominuoja ir čia, kur priekinės sėdynės yra taip pritaisytos prie centrinės konsolės, kad sukuria kybojimo ore įspūdį. Keleivių erdvė yrasantūri ir gryna, be jokios nereikalingos įrangos. Naudojamos novatoriškos medžiagos leido dizaineriams eksperimentuoti su šviesa ir optiniais efektais. Centrinė konsolė, durelių gaubtai ir prietaisų skydelis yra suformuoti naudojant permatomą medžiagą. Salone matomos itin modernaus pluošto švytinčios gijos. „Visas interjeras buvo kuriamas aplink ištemptų elastinių gijų tinklą, kuris teikia užuominas į buriavimą ar alpinizmą. Naudojama grafika ir šviesa suteikia tinkamą toną bendram dizainui ir sustiprina automobilio dinamiškumo jausmą bei lengvumą pačiame salone“, – paaiškina interjero dizainerė Magali Gouraud–Borgers.

Aliuminio pedalai, anglies pluošto priekinės sėdynės bei pilka oda aptrauktas vairas pabrėžia dizaino sportinę pusę, nenutoldami nuo pirminės idėjos.

Užpakalinė automobilio dalis yra daugiafunkcinė erdvė, kurioje yra trys sluoksniai pynių:
Ištemptos virvės yra išdėstytos taip, kad būtų apsaugoti daiktai, ir kartu sudaryta lanksti erdvė kroviniams.

Jos taip pat suteikia galimybę atsipalaiduoti – elastinga struktūra leidžia naudotis naujo tipo sėdynėmis, primenančiomis hamaką.

Iš automobilio šonų galima atlenkti normalaus dydžio galines sėdynes su saugos diržais ir atlošu galvai. Tai leidžia „Captur“ važiuoti keturiems keleiviams.

„Renault Captur“ naudoja koncepcinį Energy dCi 160 dvigubą turbo variklį, sukurtą remiantis naujuoju Energy dCi 130. Variklių tobulinimas yra pagrindinis „Renault“ strategijos elementas, siekiant tapti pagrindiniu Europos automobilių gamintoju, itin atsižvelgiančiu į CO2 emisiją. Elektra varomų transporto priemonių asortimentas bus gaminamas kartu su vidaus degimo variklius turinčiais modeliais, kuriuose dera galia ir mažesnės kuro sąnaudos. Energy dCi 160 dvigubas turbo variklis puikiai tinka šiai strategijai. 1,6 litro variklis generuoja 118kW galios (160 AG). Aukščiausią sukimo momentą (380 Nm) galima pasiekti tik su 1 750 apsisukimų per minutę, tai leidžia sėkmingai greitėti bei gerai valdyti automobilį bet kokiomis sąlygomis bei esant žemam sūkių skaičiui. Kartu su dvigubos sankabos EDC pavarų dėže, ši transmisija garantuoja tikrai malonų važiavimą, kurio CO2 emisija siekia 99 g/km.

„Renault Captur“ eksploatacines savybes pagerina ir RX2® – originali sistema, padidinanti sukibimo jėgą esant nedideliam greičiui. Jei vienas iš varančiųjų ratų praranda sukibimą, šis visiškai naujas, pats užsiblokuojantis mechaninis diferencialas perduodą visą ar dalį variklio sukimo momento į ratą su didžiausiu sukibimu. Važiavimas slidžiais keliais išlieka sklandus ir nereikalaujantis pastangų.

„Renault Captur“ debiutuoja ir vairuotojui padedanti naujovė „Visio–system“. Tai – priekinio stiklo viršuje sumontuota priešakinio vaizdo kamera, gebanti įmontuoti turimus vaizdus į realaus laiko priešakyje esančio kelio atvaizdus, taip padedant vairuotojui geriau suvokti aplinką bei leidžiant vairuoti ramiau, labiau atsipalaidavus.


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt